娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 請有做過麥當勞既朋友黎幫手做一下問卷丫
ohnaf
發表於 2007-4-13 08:32 PM
請有做過麥當勞既朋友黎幫手做一下問卷丫
係麥當勞返工既朋友幫一下~~
R~6E6} t!]A
*J_0b(@E Nw(lKn6n
[url]http://my3q.com/home2/93/rice2002/50533.phtml[/url]
?VR3iYl
)Fo4sBe^&X?
因為問卷有d問題~~冇做過既係揀唔到職業>0<
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.