娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2007-4-15 04:39 PM

毒男計分表.........

毒 男 計 分 表
-|n#Es#_@$m:_?x ‧ 經 常 連 續 兩 日 同 一 件 衫
&r(N*FgL7Fag ‧ 用 國 產 牌 子 MP3 機
j;f#F^}2\ ‧ 沒 有 大 專 或 以 上 學 歷
N [ Q @:[4h4E ‧ 行 路 寒 背 、 閃 縮
| a(ps.r tq L ‧ 不 夠 膽 獨 自 進 入 高 級 店 舖(Aj4Y Gn U$^
‧ 喜 歡 參 加 網 聚
t7mx[ L)t ‧ ACG 迷 ( ACG 為 Animation 動 畫 、 Comic 漫 畫 、 Game 遊 戲 縮 寫 )f E0Ww*P%Hk9b9IH
‧ 身 高 不 足 160 厘 米
l?w%wM T$^ ‧ 與 朋 友 間 的 話 題 總 是 圍 繞 電 腦 技 術w(dBt(x Z6e8J;R/t`
‧ 認 為 金 錢 花 在 衣 上 是 浪 費 金 錢 , 只 買 電 腦 用 品7_'BK0~0A#r9A}'a
‧ 在 網 上 對 女 網 民 獻 媚 , 現 實 中 卻 不 敢 和 女 性 交 往 y S L+N,Bd;Tn
‧ 經 常 幻 想 有 女 性 欣 賞 自 己 的 「 內 在 美 」
0]!`b+|[] ‧ 極 容 易 對 一 些 交 往 較 多 的 女 性 產 生 好 感_ql8N1CGD#a,U
‧ 穿 任 何 服 裝 也 總 是 用 同 一 個 袋H|"^2B-\Sg%u
‧ 怯 於 約 會 女 性7uY+o"mGS
‧ 帶 殘 舊 水 樽 上 街un:KZ,M N
‧ 穿 又 殘 又 舊 衣 服 外 出,^%xB/m@l4p+Z2F
‧ 衣 服 多 是 母 親 購 買 或 與 母 親 同 購
P&]#{`b~!i P h-Y ‧ 18 歲 前 從 未 拍 拖:_2`i|0eCQ
‧ 絕 大 部 份 朋 友 都 是 從 網 上 認 識;KZ7^9wSs
‧ 年 年 自 己 一 個 人 過 生 日
;|Nr8zuMU*}[ ‧ 失 業 或 失 學 逾 三 個 月Nou{_6}
‧ 月 薪 不 多 於 6,000 元 5^6axcZl?
以底分 1,000 分計 , 每有一項 「 毒男 」 特徵扣 200 分{_p,\ L6I4J
我計過自己得番一百分咋..............:noway::nogood::giveup::crybye:

mayin 發表於 2007-4-15 04:41 PM

我負分.....

iknow 發表於 2007-4-15 04:43 PM

其實係有點問題...
%l+~X"`2hp\0A-a 一個普通中學生玩呢個game...
5q2w'L:s3M w 第一) 一定冇大專水平...K,h/yI;[0JM p^Z5J9F
第二) 既然讀緊書...月薪都唔會多過6千蚊la...就算有返part-time...(有part-time一個月過6千ma??有ge話真係要介紹下~)

BOYDWAN 發表於 2007-4-15 04:46 PM

毒 男 計 分 表
,D f.A$q+X [color=red]x[/color]‧ 經 常 連 續 兩 日 同 一 件 衫(q|J J7o7Z
[color=red]x[/color]‧ 用 國 產 牌 子 MP3 機
hf"VI0u8b [color=red]x[/color]‧ 沒 有 大 專 或 以 上 學 歷"N4u-\'ta(e#unm\+p
[color=red]x[/color]‧ 行 路 寒 背 、 閃 縮iP _lz fwt&a*K
[color=red]x[/color]‧ 不 夠 膽 獨 自 進 入 高 級 店 舖
$GP6c_.Z"GV [color=red]x[/color]‧ 喜 歡 參 加 網 聚-s%u1N_ E.s^k7g9EC
:win:‧ ACG 迷 ( ACG 為 Animation 動 畫 、 Comic 漫 畫 、 Game 遊 戲 縮 寫 )
S?\Tm-vs"[f*g t [color=red]x[/color]‧ 身 高 不 足 160 厘 米
F4S;{-q#wA.h!VWX [color=red]x[/color]‧ 與 朋 友 間 的 話 題 總 是 圍 繞 電 腦 技 術M!r'CqX/k[
[color=red]x[/color]‧ 認 為 金 錢 花 在 衣 上 是 浪 費 金 錢 , 只 買 電 腦 用 品
GN*me-` [color=red]x[/color]‧ 在 網 上 對 女 網 民 獻 媚 , 現 實 中 卻 不 敢 和 女 性 交 往 M!z{,Y'[$u
[color=red]x[/color]‧經 常 幻 想 有 女 性 欣 賞 自 己 的 「 內 在 美 」n-LzU o"ZVy
[color=red]x[/color]‧ 極 容 易 對 一 些 交 往 較 多 的 女 性 產 生 好 感
Y2X@1a-GD}.|-a [color=red]x[/color]‧ 穿 任 何 服 裝 也 總 是 用 同 一 個 袋\1X]1Sa]
[color=red]x[/color]‧ 怯 於 約 會 女 性
q)DC @0lq5N [color=red]x[/color]‧ 帶 殘 舊 水 樽 上 街
e-~\rUE2? [color=red]x[/color]‧ 穿 又 殘 又 舊 衣 服 外 出
1J(JKqIb)P? R6ra [color=red]x[/color]‧ 衣 服 多 是 母 親 購 買 或 與 母 親 同 購
hugaJT+td6o [color=red]x[/color]‧ 18 歲 前 從 未 拍 拖
bKpDV6? [color=red]x[/color]‧ 絕 大 部 份 朋 友 都 是 從 網 上 認 識L V$Cj'dr'~a
[color=red]x[/color]‧ 年 年 自 己 一 個 人 過 生 日.M!vyF|3s
[color=red]x[/color]‧ 失 業 或 失 學 逾 三 個 月u*uq2lf
[color=red]x[/color]‧ 月 薪 不 多 於 6,000 元+`g0u)|Gf
{["BJY'P
[color=blue][b]$ROM6p t5K1Yy U
天哪~~~~:cry::cry::cry::cry:
rA+p3| `g 我完全唔夠毒........:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:6[;`X3{q#R
[/color][/b]

bball21 發表於 2007-4-15 05:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sakura310 發表於 2007-4-15 05:04 PM

hongkongpeople
's Qg+y N^%u]~ 我想問+i gl9p[V+Co"h }0r
底分1000,每項扣200,點解最後可以得到100ge? haha:P:P:PN$z&M*Zs,]+{"F pr

;u@V-k}'gp 有D問題直頭係有問題啦o;F8~0BU k1PH
$[4Oac/UX.k
沒 有 大 專 或 以 上 學 歷(仲讀緊中學的話,咁都要扣?!)(D["\:gq&E
LCEm w {7rs
18 歲 前 從 未 拍 拖(一定要18歲拍過拖先正常?唔通取老婆包生仔?)Zi Y,I?2f9g

2{,|s%Li%[/LD 月 薪 不 多 於 6,000 元(都未做野,何來錢?咁又要扣?),?2Gy"tNM bn

,oj l:FjmLW2Ew 再者,沒有評分標準呢~

feuosma 發表於 2007-4-15 05:07 PM

毒 男 計 分 表)s(_[ x!JWX
:redface: 經 常 連 續 兩 日 同 一 件 衫
%px$l5kD4} x‧ 用 國 產 牌 子 MP3 機
~g)GfB[h,u,]r x‧ 沒 有 大 專 或 以 上 學 歷)R|-D8|8p!I(Lq
x‧ 行 路 寒 背 、 閃 縮
SMJ~#LQRtl p :redface: 不 夠 膽 獨 自 進 入 高 級 店 舖#W#i;IIdM#S1cs!q
???‧ 喜 歡 參 加 網 聚 (上ef算唔算???)
1O L:]&]"O;o ` x‧ ACG 迷 ( ACG 為 Animation 動 畫 、 Comic 漫 畫 、 Game 遊 戲 縮 寫 )1xc"ci"z
x‧ 身 高 不 足 160 厘 米
)FtK8T E qq x‧ 與 朋 友 間 的 話 題 總 是 圍 繞 電 腦 技 術6W'K$oC u&B}Xya
x‧ 認 為 金 錢 花 在 衣 上 是 浪 費 金 錢 , 只 買 電 腦 用 品
Q9yv{3TH x‧ 在 網 上 對 女 網 民 獻 媚 , 現 實 中 卻 不 敢 和 女 性 交 往w L&I*K%gj8A
x‧經 常 幻 想 有 女 性 欣 賞 自 己 的 「 內 在 美 」fdCm Jg'^
x‧ 極 容 易 對 一 些 交 往 較 多 的 女 性 產 生 好 感NY*u,]?'\b%jL
:redface: 穿 任 何 服 裝 也 總 是 用 同 一 個 袋4m_"^vNW|
x‧ 怯 於 約 會 女 性
wvT |#Uds nnK x‧ 帶 殘 舊 水 樽 上 街[,L WS0a-{"F y!BBa
x‧ 穿 又 殘 又 舊 衣 服 外 出l*?t#l/?|wog3g ed
x‧ 衣 服 多 是 母 親 購 買 或 與 母 親 同 購2Ig%\6Uk'z A'\-u
x‧ 18 歲 前 從 未 拍 拖
e ni-ij x‧ 絕 大 部 份 朋 友 都 是 從 網 上 認 識
Y-h\,^tn7z IP x‧ 年 年 自 己 一 個 人 過 生 日
)b~+sxA#h'AR x‧ 失 業 或 失 學 逾 三 個 月
%F.j6o[v v"En,W x‧ 月 薪 不 多 於 6,000 元
-F/ZjE~uZ4n;\%J4E;k D
S+^T\8Pt:_k :haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:

jimjim12 發表於 2007-4-15 05:07 PM

此所謂計分表 特徵多出於窮人,即係毒男=窮鬼啦,使鬼搞咁多嘢咩:noway::noway:

hongkongpeople 發表於 2007-4-15 05:22 PM

中學生無得計分喎............解釋下乜係毒男,我係轉載自c.t.frank 發表在雅虎智識---毒男是指渴望有女友的獨身男性,毒男。即是獨身男人,永遠孤獨,沒有拍拖,日文「獨」的發音跟中文一樣,都是「毒」,於是獨變成毒,像是世界上一種孤單的病毒。毒男,甚至就是「隱蔽青年」的代名詞。不工作、不上學、不上班、不與人作面對面溝通,只是把自己關在房內,打機、上網、下載、到聊天室、看網絡小說、漫畫,終日與電腦為伴。電車男就是毒男的典型。

BOYDWAN 發表於 2007-4-15 05:41 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2007-4-15 17:07:
D#J N-_3pD.uz 毒 男 計 分 表
*E#e1XE|O:w-ZR7d/I2T :redface: 經 常 連 ... [/quote]
-g { Z3a#m g^;g 睇嚟 feuosma 對衣著講究興趣唔大~ :D

funfun123 發表於 2007-4-15 05:57 PM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2007-4-15 04:39 PM:*JM] T4U8Z
以底分 1,000 分計 , 每有一項 「 毒男 」 特徵扣 200 分 { yDYp:]CvZ;E
我計過自己得番一百分咋..............[/quote]
6FdP.z)Z6j3U}7` 6`w!fE6y+j o
一項扣200分,咁應該會係800..600...400...200...0分
yEA]+Z c#? 點解你會100分:confused::confused::confused:

hongkongpeople 發表於 2007-4-15 06:05 PM

打錯了應該係只剩二百分...........

-仔仔仔- 發表於 2007-4-15 06:08 PM

哈哈好彩我都仲有400分

PG-13 發表於 2007-4-15 06:21 PM

用 國 產 牌 子 MP3 機Ut4{0q+m2|+ZL
認 為 金 錢 花 在 衣 上 是 浪 費 金 錢 , 只 買 電 腦 用 品!z@ap!TB/~A#U
月 薪 不 多 於 6,000 元v I&eq)Q^
Pt&PUwB9}$x4u
hmmm those 3 points means... he is poor only :)

kantang4910 發表於 2007-4-15 06:28 PM

[quote]Originally posted by [i]bball21[/i] at 2007-4-15 05:02 PM: X;I eXC.Z
1200^^ [/quote]7c.D)Vj:}|Sij.u
u8m3W'W&[
我得一千,你仲勁有千二!%tqg9mI*|&J
那二百何來?

發表於 2007-4-15 06:35 PM

[quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2007-4-15 06:28 PM:
r^.i{(c \
{N Oio+pdv X
$s8g.t v:sd 我得一千,你仲勁有千二!
V&H*N:{9O;jc 那二百何來? [/quote]%^'OLt5T3^6|:Z#a r
應該打漏左 - :win:

〥~灝~〥 發表於 2007-4-15 07:36 PM

身 高 不 足 160 厘 米----天生既...冇得改變咁都計埋入去?
0y#|x8jP W 經 常 連 續 兩 日 同 一 件 衫----好多型男都係啦"咁佢地又算係毒男囉?![v(DoEO2m
與 朋 友 間 的 話 題 總 是 圍 繞 電 腦 技 術----你電腦勁就緊係多人問你關於電腦既野啦...
|2S \4w%?l:we,r?g z| 穿 任 何 服 裝 也 總 是 用 同 一 個 袋----買咁多個袋做咩6e o+Sv V0Cb ~#OS
沒 有 大 專 或 以 上 學 歷----好多人都冇啦"仲有咁中學生點K7l3L$\SJ"P@5B|
用 國 產 牌 子 MP3 機----好多名牌mp3都係中國生產架啦..仲有國產係指咩國先"中國?美國?定係其他啊?vc'mDHF@x
E.t;yd8T.T;CA2t0@,z
[i5~"M/Y/B

a-ch |O1byn 順帶一提"我有600分

QuiGonJinn 發表於 2007-4-15 09:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-4-15 10:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-4-15 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-4-15 22:06:
.~Qk4xW 毒 男 計 分 表Na4@3V^'{8q
‧ 經 常 連 續 兩 日... [/quote] |D6fQ5k]v
[&~}!AM0g&|
你帶水樽出街做mud????:confused::confused:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.