娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-16 05:18 PM

粵語四級考試標準試題(低過60分就唔好同人講你係香港人)

粵語四級考試標準試題[url=http://www.jobdao.com/protest/vtest001_1hk.htm]http://www.jobdao.com/protest/vtest001_1hk.htm[/url]
3RwF S$~)@'Zg\.B:QM fb cWRf&jv
[[i] Last edited by -仔仔仔- on 2007-4-16 at 07:25 PM [/i]]

capicapi 發表於 2007-4-16 05:26 PM

考试分数:
5z6t%|$P(v'F)UD%@ f         4v2v5PJ5Kn2qPCs
96Ep8d*~[^$c
菜刀老师评价:T:zE%N*L0rhGv]$D
       
sYBk2?m M'u 有前途的,接近成功了.
.D\F!V-\,x'[v6n so funny~

零界點 發表於 2007-4-16 05:30 PM

雖然我不係香港人但是還是玩玩看...40分呀
*fC uA4]s$E 結果我還真不是香港人...

karen0123 發表於 2007-4-16 05:31 PM

........得86分,有幾題真係唔識==3\W^'g4I7Sy&Nj

%Wyl{&w8f 裡面有條問題值得爭論的
qW WPa:|8zm TF!i!eF7s
就係有老師做答案果條
8q1g[GQa_ H
p1Lou/_:Y3R 雖然明知答案係老師..........但係香港D老師點會講呢D說話?
Y5|C'^S-u 實比人炒:dev::dev::dev::naughty::naughty:)Zt'@Q(t
'|!Ny9]e/FYs
[[i] Last edited by karen0123 on 2007-4-16 at 05:35 PM [/i]]

arlesonson 發表於 2007-4-16 06:17 PM

考试分数: 80
6sL L-fC"@dvAYp 菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦!7kj7_+I pZ oA-Z
z:gdU$BOXi
:angry::angry::angry:

pkcalvinhk 發表於 2007-4-16 06:23 PM

考试分数: 80
:mK+O)yFbt 菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦!

-仔仔仔- 發表於 2007-4-16 06:32 PM

我自己都有92分呀

faison 發表於 2007-4-16 06:36 PM

98..........................

topdog00 發表於 2007-4-16 06:38 PM

考试分数: 88
?P-xA oO&^ 菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦!

FRANCISE 發表於 2007-4-16 06:42 PM

92.................................:P

【小飛俠】 發表於 2007-4-16 06:52 PM

86..............................xdddd

neverbe 發表於 2007-4-16 09:07 PM

94@@"

wcchan886 發表於 2007-4-16 09:51 PM

考试分数: 92 Xn N$Nu
菜刀老师评价: 有前途的,接近成功了!

gergerger 發表於 2007-4-16 10:17 PM

96
,_%q-n5mj8A:`5x
o4h S$I(P%ch 7.錄音:"尋晚同三姑六婆坐埋打咗八圈,輸到一棟都冇,連老婆本都泄埋!"...問題2:他輸了什麼?  (B X)
9| I`0a7` ab Pn/~ A.一棟樓   B.一噸硬幣   C.老婆   D.不確定

hkcchk 發表於 2007-4-16 10:17 PM

考试分数: 96 :oTD%kq'I6`
菜刀老师评价: 有前途的,接近成功了!

wingboy2080 發表於 2007-4-16 11:56 PM

哈哈............76

QuiGonJinn 發表於 2007-4-17 12:41 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

trista_cheong 發表於 2007-4-17 02:05 AM

Call Lao Ye! 係乜q 黎ga??:giveup::confused:

head 發表於 2007-4-17 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]gergerger[/i] at 2007-4-16 22:17:2z ]Z,eWhf&} li
96
8RI(\3{M k*N!z o,WZ:E
7.錄音:"尋晚同三姑六婆坐埋打咗八圈,輸到一棟都冇,連老婆本都泄埋!"...問題2:他輸了什麼?  (B X)0OOB*v5a_
A.一棟樓   B.一噸硬幣   C.老婆   D.不確定 [/quote]-u)`6f6F|t h!F7\

4UVC(MQ-@N
eR X3k)\5J 我得82   依條好陰濕 答案係D

QuiGonJinn 發表於 2007-4-17 03:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.