粵語四級考試標準試題(低過60分就唔好同人講你係香港人)
粵語四級考試標準試題[url=http://www.jobdao.com/protest/vtest001_1hk.htm]http://www.jobdao.com/protest/vtest001_1hk.htm[/url][[i] Last edited by -仔仔仔- on 2007-4-16 at 07:25 PM [/i]] 考试分数:
96
菜刀老师评价:"p/hot.zeM
6A@ J7na X&tp3G
有前途的,接近成功了.:N'p D!z+GvvU
so funny~ 雖然我不係香港人但是還是玩玩看...40分呀
結果我還真不是香港人... ........得86分,有幾題真係唔識== O:w1^NEq!JW7J
裡面有條問題值得爭論的.u_!E\5P*~V
q:?Q;fI&_g
就係有老師做答案果條Gfh/} DxI
雖然明知答案係老師..........但係香港D老師點會講呢D說話?
實比人炒:dev::dev::dev::naughty::naughty:
[[i] Last edited by karen0123 on 2007-4-16 at 05:35 PM [/i]] 考试分数: 80 gA^A9N
菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦!
i*XCzfs'PG
:angry::angry::angry: 考试分数: 80 )L#^ O*iY` __6[
菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦! 我自己都有92分呀 98.......................... 考试分数: 88 @nJ"e@Fl
菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦! 92.................................:P 86..............................xdddd 94@@" 考试分数: 92 "o?)v7G4p M
菜刀老师评价: 有前途的,接近成功了! 96
7.錄音:"尋晚同三姑六婆坐埋打咗八圈,輸到一棟都冇,連老婆本都泄埋!"...問題2:他輸了什麼? (B X)
A.一棟樓 B.一噸硬幣 C.老婆 D.不確定 考试分数: 96 d4A9D^]
菜刀老师评价: 有前途的,接近成功了! 哈哈............76 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** Call Lao Ye! 係乜q 黎ga??:giveup::confused: [quote]Originally posted by [i]gergerger[/i] at 2007-4-16 22:17:I8A,T'g-]/]TI/N2L
96
7.錄音:"尋晚同三姑六婆坐埋打咗八圈,輸到一棟都冇,連老婆本都泄埋!"...問題2:他輸了什麼? (B X).T$lyW_-V,o3d)Jl
A.一棟樓 B.一噸硬幣 C.老婆 D.不確定 [/quote]|Sj f1h
{d%c b-W'B
M+lgi\yR
我得82 依條好陰濕 答案係D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]
2