娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-16 05:18 PM

粵語四級考試標準試題(低過60分就唔好同人講你係香港人)

粵語四級考試標準試題[url=http://www.jobdao.com/protest/vtest001_1hk.htm]http://www.jobdao.com/protest/vtest001_1hk.htm[/url]
IM?5|+^
gU6UE3h?u3? [[i] Last edited by -仔仔仔- on 2007-4-16 at 07:25 PM [/i]]

capicapi 發表於 2007-4-16 05:26 PM

考试分数:
"a7XKD9r&G1}Z1@z        
-kUIn0@^c 96
.o7r2C?e 菜刀老师评价:"p/hot.zeM
        6A@ J7na X&tp3G
有前途的,接近成功了.:N'pD!z+GvvU
so funny~

零界點 發表於 2007-4-16 05:30 PM

雖然我不係香港人但是還是玩玩看...40分呀
vZ3~&j lW$H 結果我還真不是香港人...

karen0123 發表於 2007-4-16 05:31 PM

........得86分,有幾題真係唔識== O:w1^NEq!JW7J

e'Z@ uvw7h yZ 裡面有條問題值得爭論的.u_!E\5P*~V
q:?Q;fI&_g
就係有老師做答案果條 Gfh/} D xI

H\ wAd6yB_3w 雖然明知答案係老師..........但係香港D老師點會講呢D說話?
1cm9u V^ My 實比人炒:dev::dev::dev::naughty::naughty:
Wu)f4WPtbg$qG
a%wz?8?1w [[i] Last edited by karen0123 on 2007-4-16 at 05:35 PM [/i]]

arlesonson 發表於 2007-4-16 06:17 PM

考试分数: 80 gA^A9N
菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦!
,GOWmm5|#X5WJ i*XCzfs'PG
:angry::angry::angry:

pkcalvinhk 發表於 2007-4-16 06:23 PM

考试分数: 80 )L#^ O*iY` __6[
菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦!

-仔仔仔- 發表於 2007-4-16 06:32 PM

我自己都有92分呀

faison 發表於 2007-4-16 06:36 PM

98..........................

topdog00 發表於 2007-4-16 06:38 PM

考试分数: 88 @nJ"e@Fl
菜刀老师评价: 很不錯,再努力一些就成功啦!

FRANCISE 發表於 2007-4-16 06:42 PM

92.................................:P

【小飛俠】 發表於 2007-4-16 06:52 PM

86..............................xdddd

neverbe 發表於 2007-4-16 09:07 PM

94@@"

wcchan886 發表於 2007-4-16 09:51 PM

考试分数: 92 "o ?)v7G4p M
菜刀老师评价: 有前途的,接近成功了!

gergerger 發表於 2007-4-16 10:17 PM

96
-F%G+@:uR"{$T8n(C
T9x {9Lre JXk%m@ 7.錄音:"尋晚同三姑六婆坐埋打咗八圈,輸到一棟都冇,連老婆本都泄埋!"...問題2:他輸了什麼?  (B X)
8u}!E6J"G9Tr7}P A.一棟樓   B.一噸硬幣   C.老婆   D.不確定

hkcchk 發表於 2007-4-16 10:17 PM

考试分数: 96 d4A9D^]
菜刀老师评价: 有前途的,接近成功了!

wingboy2080 發表於 2007-4-16 11:56 PM

哈哈............76

QuiGonJinn 發表於 2007-4-17 12:41 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

trista_cheong 發表於 2007-4-17 02:05 AM

Call Lao Ye! 係乜q 黎ga??:giveup::confused:

head 發表於 2007-4-17 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]gergerger[/i] at 2007-4-16 22:17:I8A,T'g-]/]TI/N2L
96
] BNs)n,kGDf
oD_2I,X6~ 7.錄音:"尋晚同三姑六婆坐埋打咗八圈,輸到一棟都冇,連老婆本都泄埋!"...問題2:他輸了什麼?  (B X).T$lyW_-V,o3d)Jl
A.一棟樓   B.一噸硬幣   C.老婆   D.不確定 [/quote]|Sj f1h
{d%c b-W'B
M+lgi\yR
我得82   依條好陰濕 答案係D

QuiGonJinn 發表於 2007-4-17 03:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.