娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-4-17 12:31 PM

向中意用《粵音韻彙》..的無線請教...

轉貼mAsQ5M*s,Z
........................................................................................................\o R0P`9|
凡受何氏怪音影响的人...D1J4w'?Y|xzt/Nyeh
6g&Y ?@ oM
多喜查《粵音韻彙》..5A#Njs(Zq%z
T2cof HcDzrB
好吧..今勻跟你...就查《粵音韻彙》吧..
n4Mrj#H,T
-_#A)jh| 無線新聞..最中意把 [[[簷篷]]] 的 [[[簷]]]  讀做 [[[鹽]]]... Xf H2bq
*H a)p!`Iq
我們一齊查《粵音韻彙》〔中華書局〕p41...
:@'gS+Y5H(?!R
%`[D;b o/E(oJ 簷 25/17G...[即25頁G行第17個字].....排在   鹽、炎 的下面....謂發炎音
-Sp zE%nAT+s alt
;m6p-HD0uB'` 簷 26/29C....[即26頁C行第29個字].....排在   蟾 的下面...註上 [color=Red]飛簷走壁[/color] 四字..明顯地...黃錫凌先生..是認為此字 於 屋簷上 是讀...蟾..禪..音也...
-k ^G3@ _:C1A c JxqaPi/x3\
請問...只差一頁...為何改取炎音而不取禪音呢???y2_%X6dvqI Tv
6|S7?g.adcaq
1...是否因為個人喜好...就可去改變大眾慣常的發音??U:Xk%M7FE
!Gp LT@ _%C B
2...是否因為鹽音....與國音同..所以連《粵音韻彙》〔此書非全對..請看《廣府話救亡》一書〕都放棄???
UlM4TA:H7o ,C,O`C[#J:s*x u
3...又或者..是跟了何氏一系的提供而搞錯???Ip.Pzl#_

ko#e/hQ@ c^ ...何氏x音....!LsgUg0`x

;SPwZ { 是大是大非的問題.. zz7FM-u/FYE

Qh!uQi:y`2NO9t .你們的..新聞透視...會否有胆量做一下???j` XA#js%j _vw
R'_ K.Z7zo%O
請拿出良心吧...拜託..../ii;i2Y+\"O]7N
...
x|;~-o `1d
r9G3@*b7K8[ [[i] Last edited by magic on 2007-4-17 at 12:35 PM [/i]]

阿感 發表於 2007-4-17 08:48 PM

D新聞佬成日以為自己個讀音同普羅大眾唔同就好似高級D,專業D咁
T%Z/M7{Wm+KL 好似港台咁,佢地o既新聞部近期將 "相片" 讀作 "想片"
h'I&F`}+M0v 眾所周知,"相片"一詞通常都會讀作"相(陽去聲,丞相的相)片",在單獨一個"相"字時都會讀作陽上聲的"想",不過真係好怪,在這個"相"字上,港台竟然唔跟何氏讀音,因為"相"字在何氏來講只認同"商"同"相(陽去聲)"兩個讀音gi H3w}u5CT5Q_
[url]http://humanum.arts.cuhk.edu.hk/Lexis/lexi-can/search.php?q=%AC%DB[/url]
/i0Ru!N-m!gzA %G.\l+YT4R+H'DV8T g
講開個"相"字,有線同無線O既娛樂新聞台又學埋新聞佬D野 R(X]ucb$L
近日韓國明星 權相佑 來港, 本來人人都將佢個名讀作 權"商"佑,但兩個娛樂台忽然又懶勁咁讀做 權"相(丞相個相) 佑, 難道係權相佑本人自己要求的嗎?
/d:C^ ogl"FxF ~5G\#L n(M
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-4-17 at 09:17 PM [/i]]

magic 發表於 2007-4-18 12:44 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-4-17 08:48 PM:FJaf b$X:S
D新聞佬成日以為自己個讀音同普羅大眾... [/quote]!M)~;s9sw{ x_
.....呢個音冇聽到..:o

magic 發表於 2007-4-18 10:58 AM

查《粵音韻彙》吧..I5L){;VH K2_ d
Qv vUB1sd
無線新聞..最中意把 [[[簷篷]]] 的 [[[簷]]]  讀做 [[[鹽]]]...
l\8a3Nf&l ZDa i j4l EsF} q
我們一齊查《粵音韻彙》〔中華書局〕p41...PaP9}mo^/H u
E3H}5t3w3Mj!T:]'}
簷 25/17G...[即25頁G行第17個字].....排在   鹽、炎 的下面....謂發炎音XTyH/^!G T%x0^

fz*`i1d%a3u9f` 簷 26/29C....[即26頁C行第29個字].....排在   蟾 的下面...註上 飛簷走壁 四字..明顯地...黃錫凌先生..是認為此字 於 屋簷上 是讀...蟾..禪..音也...5gn*Se7|F'd%cI

n@Na2{R5G 請問...只差一頁...為何改取炎音而不取禪音呢???3L J r_:{2v2W U
/////////////////////
5py8X5]A9]
P%M0@n$z u4`q!h [size=6][color=Red]無線有冇人睇到此段字呢?[/color][/size]

支持者 發表於 2007-4-18 12:40 PM

粵音之死亡, 乃為無線乎?
+h\tn%s.i'~ 音音不正亂, 政府喜看也!
Tp-AVT4X9[ 不動還續爭, 國語將入侵.
/ah3F4v8b7M 汝等莫等閒, 正確常粵音.

magic 發表於 2007-4-18 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-18 12:40 PM:"n*[ mgLP Cm/L&S
粵音之死亡, 乃為無線乎? #bYZ8ia"D M3@1H
音音不正亂, 政府喜看也!
Uv it8T*@ 不動還續爭, 國語將入侵.
5E},x5YH 汝等莫等閒, 正確常粵音. [/quote]-v K8iqZjsammU
.....以此例...竟[color=Red]連粵音韻彙[佢地的天書]..都唔跟[/color]..可能真係想癈廣府話...:(/Ht E;d9_N
[size=4]只差一頁...改取炎音而不取禪音......肯定是因為鹽音與國音同..所以連《粵音韻彙》都放棄[/size]!:mad:
[s/C)?vX XK-PP
3^:A'`"z)L [[i] Last edited by magic on 2007-4-18 at 08:14 PM [/i]]

支持者 發表於 2007-4-18 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-4-18 20:12:7x!I W W2A!^

"V(s8c.U/Bz#n-n .....以此例...竟[color=Red]連粵音... [/quote]
_q C5AmN#\F8U 1^]!zp5I~v
擺到明啦. I9]D(N*z?+P
又話多樣野俾你地聽, 就是大陸批research grant俾大陸院校做粵音上海話等
:dY1}`-lP*n9{-jn 也只能以"語言-少數民族"類申請,
2^jz ewt#j9IV 可見國內如何整頓語言... @(k5_d*{
香港, 用國語, 可能都是遲早的事!

阿感 發表於 2007-4-18 09:05 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at  08:48 PM:
k+D[;K w5~ D新聞佬成日以為自己個讀音同普羅大眾唔同就好似高級D,專業D咁/t2`,Ut)I@Y
好似港台咁,佢地o既新聞部近期將 "相片" 讀作 "想片"
)O \_8V b&W 眾所周知,"相片"一詞通常都會讀作"相([color=Red]陽去聲[/color],丞相的相)片",在單獨一個"相"字時都會讀作[color=Red]陽上聲[/color]的"想",不過真係好怪,在這個"相"字上,港台竟然唔跟何氏讀音,因為"相"字在何氏來講只認同"商"同"相[color=Red](陽去聲[/color])"兩個讀音... [/quote]#k'M_D DK!R7y
.x:JI7x;Z,f1e3S/W
更正:
7Mn0F"T5C*d 上文紅字應為[color=Red]陰去聲[/color]及[color=Red]陰上聲[/color]

magic 發表於 2007-4-19 02:50 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-18 08:17 PM:@V{7f b c*[p

~ V1CC!U&D(xhX2~
e-o[o;]#~/} 擺到明啦. A/\H4[.Wi#q&M
又話多樣野俾你地聽,... [/quote]%[bw _I7?#\eW/u

$["A;V {.Q](aDr Qd ...其實佢地把  構  改成救來讀...都可能係跟國語..
+G9I)FS2V ~ha+a5I 估佢地的原則係..U\ D[+b `6oT
1.凡字..就去查有幾多個音vffj4d W3P;B$` ^
2.然後.就取其中最接近國語的音來讀
lNx0te|U1l z 唔知啱否??

支持者 發表於 2007-4-19 04:46 PM

仲有一個字...
k;YuQq 「溝」
&nXa o,Db 你點讀?
Vx,\4DEk'F 何派會答你讀「鳩」

阿感 發表於 2007-4-19 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at  04:46 PM:&Q)zZ ^{(W+j'[
仲有一個字...
~ I^$e%N0yj t g(U 「溝」'\*|1LQj&A$BKy
你點讀?
lPa OF6Q+N 何派會答你讀「鳩」 [/quote],a1xx Qe\\
6Oq3e E U'Y\-P%W
不會讀"鳩",何文匯取音無標準可言,大博士認若然讀「鳩」與粗話同音,所以不依廣韻0k1R9a;@Y
這是他為人詬病的地方之一,記憶中,他曾在一個港台節目中敎人讀"班鳩"的"鳩"字都要讀做"溝"

magic 發表於 2007-4-20 02:38 AM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-19 04:46 PM:
rB"t"T#C5cH@ 仲有一個字...
&u4@?6mU2Z9hh] 「溝」
-v0z6{$[?'Hc X'? ] 你點讀?
4U5C!KCxn7_h 何派會答你讀「鳩」 [/quote]irZ%Rh5cM9| K4[P
...重有..莖..卻又唔跟國音〔近..敬音〕...走去讀 [color=Red]亨[/color]...真鬼馬

阿感 發表於 2007-5-2 06:57 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at  08:17 PM:
'uVyaZz8[(M
!VPDI?z:U9Ay vt W1Xa(n#p5y
擺到明啦. 7tl {/|(ao
又話多樣野俾你地聽, 就是大陸批research grant俾大陸院校做粵音上海話等
G/yA@L&?Pn 也只能以"語言-少數民族"類申請,
5u:G$uNzM-z 可見國內如何整頓語言...
\5kv YL|@ wuK 香港, 用國語, 可能都是遲早的事! [/quote]C TovZ\
|2JSM_WHq
好奇怪,班"正陰人"推廣的所謂正音有好多都發音都同普通話接近(普通話
3H%}$q w]H 的同音字發音相同),難免會令人產生政治聯想:
z3ru6fIu7z]/F
C\x[F 妖怪 要讀 腰怪
Tj8os'F kv 會計 要讀 劊計b1x*[n \*a,g%_F km9{
構    要讀  夠
)FEG,e,uk N dp"JD 購    要讀  夠S"d,|3^']'R#\
友誼 要讀  友義
6VbP[#G"m:wqw7T 簷    要讀  盬
.rR-q;CCR6QkWI 雛    要讀  鋤
Gr/Z0]G]^ Dp| 搜    要讀  收q-sWO4n*c
棟    要讀  凍T*D?:f bT7PD
彌    要讀  眉:U yM9h1Y3qy H)z"C

~*\9]6k`JA9z(M8o $zM2m@d9wb3il{
大家可以在"小學中文科常用字研究"的網頁[url]http://alphads10-2.hkbu.edu.hk/~lcprichi/[/url]cb;t2T Q$^D!z
上對照一下上例的字的 括孤(粵語正音)與普通話發音
$z$az] yc Q,P,O?%W"C Z
o~x| x%_ [[i] Last edited by 阿感 on 2007-5-2 at 07:18 PM [/i]]

支持者 發表於 2007-5-3 10:00 AM

根本就是有政治關係
!AVxr!]4Z bj 香港的去粵語化, 就是正音人所發起

magic 發表於 2007-5-3 10:35 AM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-5-3 10:00 AM:
F:w/t,Ake 根本就是有政治關係
Rv5NGJ:UW T 香港的去粵語化, 就是正音人所發起 [/quote]
KwA,n*}JQCC'r ...QFI d0V]p O
一國兩制..一定要維護廣府話...因廣府話就是正統中國古文古音...不用..連詩詞都會讀錯...:mad:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-3 05:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

magic 發表於 2007-5-3 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-3 05:08 PM:-\ A}2rj&]M!~
漢族,亡國已經400年,1n2O,@ Vmqit
fRe[ U
唉,.................嗚呼...jM7_:s#r'hE M9S
8w/KYY_TQ m
我地最後一度防線,唔知守得幾耐. [/quote]k I#X2P"jL
盡全力...盡力頂啦...:clap:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.