向中意用《粵音韻彙》..的無線請教...
轉貼mAsQ5M*s,Z........................................................................................................\oR0P`9|
凡受何氏怪音影响的人...D1J4w'?Y|xzt/Nyeh
6g&Y?@ oM
多喜查《粵音韻彙》..5A#Njs(Zq%z
T2cof Hc DzrB
好吧..今勻跟你...就查《粵音韻彙》吧..
無線新聞..最中意把 [[[簷篷]]] 的 [[[簷]]] 讀做 [[[鹽]]]... XfH2bq
*H a)p!`Iq
我們一齊查《粵音韻彙》〔中華書局〕p41...
簷 25/17G...[即25頁G行第17個字].....排在 鹽、炎 的下面....謂發炎音
簷 26/29C....[即26頁C行第29個字].....排在 蟾 的下面...註上 [color=Red]飛簷走壁[/color] 四字..明顯地...黃錫凌先生..是認為此字 於 屋簷上 是讀...蟾..禪..音也...
JxqaP i/x3\
請問...只差一頁...為何改取炎音而不取禪音呢???y2_%X6dvqITv
6|S7?g.adcaq
1...是否因為個人喜好...就可去改變大眾慣常的發音??U:Xk%M7FE
!Gp LT@ _%CB
2...是否因為鹽音....與國音同..所以連《粵音韻彙》〔此書非全對..請看《廣府話救亡》一書〕都放棄???
,C,O`C[#J:s*x u
3...又或者..是跟了何氏一系的提供而搞錯???Ip.Pzl#_
...何氏x音....!LsgUg0`x
是大是大非的問題.. zz7FM-u/FYE
.你們的..新聞透視...會否有胆量做一下???j`XA#js%j_vw
R'_ K.Z7zo%O
請拿出良心吧...拜託..../ii;i2Y+\"O]7N
...
[[i] Last edited by magic on 2007-4-17 at 12:35 PM [/i]] D新聞佬成日以為自己個讀音同普羅大眾唔同就好似高級D,專業D咁
好似港台咁,佢地o既新聞部近期將 "相片" 讀作 "想片"
眾所周知,"相片"一詞通常都會讀作"相(陽去聲,丞相的相)片",在單獨一個"相"字時都會讀作陽上聲的"想",不過真係好怪,在這個"相"字上,港台竟然唔跟何氏讀音,因為"相"字在何氏來講只認同"商"同"相(陽去聲)"兩個讀音gi H3w}u5C T5Q_
[url]http://humanum.arts.cuhk.edu.hk/Lexis/lexi-can/search.php?q=%AC%DB[/url]
%G.\l+YT4R+H'D V8T g
講開個"相"字,有線同無線O既娛樂新聞台又學埋新聞佬D野R(X]ucb$L
近日韓國明星 權相佑 來港, 本來人人都將佢個名讀作 權"商"佑,但兩個娛樂台忽然又懶勁咁讀做 權"相(丞相個相) 佑, 難道係權相佑本人自己要求的嗎?
~5G\#L n(M
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-4-17 at 09:17 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-4-17 08:48 PM:F Jaf b$X:S
D新聞佬成日以為自己個讀音同普羅大眾... [/quote]!M)~;s9sw{ x_
.....呢個音冇聽到..:o 查《粵音韻彙》吧..I5L){;VH K2_d
Qv vUB1sd
無線新聞..最中意把 [[[簷篷]]] 的 [[[簷]]] 讀做 [[[鹽]]]...
i j4lEsF}q
我們一齊查《粵音韻彙》〔中華書局〕p41...PaP9}mo^/Hu
E3H}5t3w3Mj!T:]'}
簷 25/17G...[即25頁G行第17個字].....排在 鹽、炎 的下面....謂發炎音XTyH/^!G T%x0^
簷 26/29C....[即26頁C行第29個字].....排在 蟾 的下面...註上 飛簷走壁 四字..明顯地...黃錫凌先生..是認為此字 於 屋簷上 是讀...蟾..禪..音也...5gn*Se7|F'd%cI
請問...只差一頁...為何改取炎音而不取禪音呢???3L Jr_:{2v2W U
/////////////////////
[size=6][color=Red]無線有冇人睇到此段字呢?[/color][/size] 粵音之死亡, 乃為無線乎?
音音不正亂, 政府喜看也!
不動還續爭, 國語將入侵.
汝等莫等閒, 正確常粵音. [quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-18 12:40 PM:"n*[ mgLP Cm/L&S
粵音之死亡, 乃為無線乎? #bYZ8ia"D M3@1H
音音不正亂, 政府喜看也!
不動還續爭, 國語將入侵.
汝等莫等閒, 正確常粵音. [/quote]-v K8iqZjsammU
.....以此例...竟[color=Red]連粵音韻彙[佢地的天書]..都唔跟[/color]..可能真係想癈廣府話...:(/H t E;d9_N
[size=4]只差一頁...改取炎音而不取禪音......肯定是因為鹽音與國音同..所以連《粵音韻彙》都放棄[/size]!:mad:
[[i] Last edited by magic on 2007-4-18 at 08:14 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-4-18 20:12:7x!I W W2A!^
.....以此例...竟[color=Red]連粵音... [/quote]
1^ ]!zp5I~v
擺到明啦. I9]D(N*z?+P
又話多樣野俾你地聽, 就是大陸批research grant俾大陸院校做粵音上海話等
也只能以"語言-少數民族"類申請,
可見國內如何整頓語言... @(k5_d*{
香港, 用國語, 可能都是遲早的事! [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 08:48 PM:
D新聞佬成日以為自己個讀音同普羅大眾唔同就好似高級D,專業D咁/t2`,Ut)I@Y
好似港台咁,佢地o既新聞部近期將 "相片" 讀作 "想片"
眾所周知,"相片"一詞通常都會讀作"相([color=Red]陽去聲[/color],丞相的相)片",在單獨一個"相"字時都會讀作[color=Red]陽上聲[/color]的"想",不過真係好怪,在這個"相"字上,港台竟然唔跟何氏讀音,因為"相"字在何氏來講只認同"商"同"相[color=Red](陽去聲[/color])"兩個讀音... [/quote]#k'M_DDK!R7y
.x:JI7x;Z,f1e3S/W
更正:
上文紅字應為[color=Red]陰去聲[/color]及[color=Red]陰上聲[/color] [quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-18 08:17 PM:@V{7f b c*[p
擺到明啦. A/\H4[.Wi#q&M
又話多樣野俾你地聽,... [/quote]%[bw _I7?#\eW/u
...其實佢地把 構 改成救來讀...都可能係跟國語..
估佢地的原則係..U\ D[+b`6oT
1.凡字..就去查有幾多個音