娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hellohang 發表於 2007-4-17 08:47 PM

突然勁大風大雨

岩岩突然勁大風~之後落大雨!{+C7TQH#o9a
有d8號風球咁--
*DD0|"k8g/W 勁突然+Pg&|d i
你地個到係咪
6f$h.t| ^!H 我住九龍

d228216 發表於 2007-4-17 08:51 PM

荃灣一樣.....花園平台水浸添

蕃薯 發表於 2007-4-17 08:51 PM

我住粉嶺,哩邊都好大雨~
G9Gq$~Of
R&Ds9Y KCu 聽日又要返工,又要雨戰= =

specificness 發表於 2007-4-17 08:53 PM

天文台預報左啦……係呀,我剛從旺角到尖沙咀,見住啲兩好似倒水咁突然落落黎,真係要避都無得避……其實宜家天文台都真係算幾準架……

hellohang 發表於 2007-4-17 08:56 PM

認同認同7KM dBt J.Le`
但都太突然了~

155220 發表於 2007-4-17 08:57 PM

沙田。4zO;] NLTI\K|u
8點半左右突然好大風,連門都吹到關埋=.=過了不久就下大雨了。

阿感 發表於 2007-4-17 09:02 PM

聽天文台講明日氣温會急降10度,降至17度左右

jesus1016cheung 發表於 2007-4-17 09:03 PM

大埔都係喎,但係而家又無咁大雨'^K1o*f'Q {Xw
攪到我而家有D病病地既感覺

wesyeung 發表於 2007-4-17 09:05 PM

Ma Oh Shan also , heavy rain

SCM 發表於 2007-4-17 09:07 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-4-17 08:51 PM:
z*T+Cws%ep0j/e Z [color=Red]我住粉嶺[/color],哩邊都好大雨~%oP+]f5R&M$I}
$i6d#N$P5KF1H2v.Pz
聽日又要返工,又要雨戰= = [/quote]
8ks!ljO wB@c 我都係
$U Y LnkN5k'I2qA(ik+K 突然間咁落pZM8ob
窗到趕唔到去山

shanlinlla 發表於 2007-4-17 09:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-4-17 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-4-17 21:08:
Q2E|5~M[ 香港島西灣河呢邊都係喎@@2vq$j/R6f"D)]&k
岩岩聽緊黑風暴雨,就真係狂風暴雨!!! [/quote]^vD"Q#E/i

:r0v)B&VCrdA%Q 即係好多地方都下大雨- -

Juninho 發表於 2007-4-17 09:11 PM

香港島北角都係,聽到樓下吹跌好多野,嚇得我丫。

hellohang 發表於 2007-4-17 09:17 PM

咁講法好似全香港都係--
8^&jbMN%}6P\dZW1M 大家小心身子了

alantai 發表於 2007-4-17 09:34 PM

厄你唔落現象愈來愈勁6U0e1@1JP#J RT

#^mrw+t ;):o

terry891089990 發表於 2007-4-17 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2007-4-17 09:34 PM:(ffP D2W5Db
厄你唔落現象愈來愈勁/P5^Q,H5{ M

$v&tQ!Y7] ;):o [/quote]7bP6@)Y a4hN6f+O
i live in whampoa garden..now get a strong wind^^ and small rain^^

藍熊 發表於 2007-4-17 10:19 PM

我秀茂坪呢度頭先都大風, 幾刺激, 想睇下今年打大風到底打成點. 另外今日本來想上蚺蛇北脊, 但可惜去到蚺蛇尖果度又大霧又有雨昏, 攪到要再順延到下星期二先出發, 真冇癮

shanlinlla 發表於 2007-4-17 10:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

msv 發表於 2007-4-17 10:38 PM

屯門都係!!

terry891089990 發表於 2007-4-17 10:50 PM

something happen in world carnival  P9U r;J:t{E7|
環球嘉年華三遊客受傷 (明報) 04月 17日 星期二 09:40PM
R(rLOV(F^.{ D$N}-V;T}6Yq7Z9{
添馬艦環球嘉年華在強風下有招牌被吹脫,擊中旁邊的過山車上的三名遊客,他們也一度被困。 i0B6R[baU%B'\;y
1V"E:`"L,P,j
在晚上八時許,過山車因招牌擊中而停頓,而三名遊客受傷,消防員到場把他們救出。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.