娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hellohang 發表於 2007-4-17 08:47 PM

突然勁大風大雨

岩岩突然勁大風~之後落大雨!}r V(T,k$rpn2f
有d8號風球咁--
L&G;A M"y-ES*L,C(Ae 勁突然q$L%@5l1}M8c1K
你地個到係咪G|*V4tP
我住九龍

d228216 發表於 2007-4-17 08:51 PM

荃灣一樣.....花園平台水浸添

蕃薯 發表於 2007-4-17 08:51 PM

我住粉嶺,哩邊都好大雨~s E G@,tZ4{8G

H)@zV)A Cf 聽日又要返工,又要雨戰= =

specificness 發表於 2007-4-17 08:53 PM

天文台預報左啦……係呀,我剛從旺角到尖沙咀,見住啲兩好似倒水咁突然落落黎,真係要避都無得避……其實宜家天文台都真係算幾準架……

hellohang 發表於 2007-4-17 08:56 PM

認同認同
?w-r+ru)W3]&MyZ 但都太突然了~

155220 發表於 2007-4-17 08:57 PM

沙田。@1JR&yE'm L'xh L
8點半左右突然好大風,連門都吹到關埋=.=過了不久就下大雨了。

阿感 發表於 2007-4-17 09:02 PM

聽天文台講明日氣温會急降10度,降至17度左右

jesus1016cheung 發表於 2007-4-17 09:03 PM

大埔都係喎,但係而家又無咁大雨d@6p!EL
攪到我而家有D病病地既感覺

wesyeung 發表於 2007-4-17 09:05 PM

Ma Oh Shan also , heavy rain

SCM 發表於 2007-4-17 09:07 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-4-17 08:51 PM:
-P+}IN-O4C2WG$M [color=Red]我住粉嶺[/color],哩邊都好大雨~
YBMNa@yL
Z!F1e?BxY0w5a2e@ 聽日又要返工,又要雨戰= = [/quote]aO I5rE D$kh
我都係
j:I!eno\!P 突然間咁落W4W v$eH5@T-|
窗到趕唔到去山

shanlinlla 發表於 2007-4-17 09:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-4-17 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-4-17 21:08:
%a:aW m5z 香港島西灣河呢邊都係喎@@
:NK ^1i1Z'UR 岩岩聽緊黑風暴雨,就真係狂風暴雨!!! [/quote]
|5? |1{ \E3E+Y_7S+A
1j-r4|{/VE6I r 即係好多地方都下大雨- -

Juninho 發表於 2007-4-17 09:11 PM

香港島北角都係,聽到樓下吹跌好多野,嚇得我丫。

hellohang 發表於 2007-4-17 09:17 PM

咁講法好似全香港都係--m8R*bp K
大家小心身子了

alantai 發表於 2007-4-17 09:34 PM

厄你唔落現象愈來愈勁4H9c R-H(Q
J {}8il2g-v
;):o

terry891089990 發表於 2007-4-17 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2007-4-17 09:34 PM:
whx ??$|,|P 厄你唔落現象愈來愈勁3V9A f']kDw%P.P

mj J9g)z,S ;):o [/quote] RLs"_*h |5p1E }-Q
i live in whampoa garden..now get a strong wind^^ and small rain^^

藍熊 發表於 2007-4-17 10:19 PM

我秀茂坪呢度頭先都大風, 幾刺激, 想睇下今年打大風到底打成點. 另外今日本來想上蚺蛇北脊, 但可惜去到蚺蛇尖果度又大霧又有雨昏, 攪到要再順延到下星期二先出發, 真冇癮

shanlinlla 發表於 2007-4-17 10:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

msv 發表於 2007-4-17 10:38 PM

屯門都係!!

terry891089990 發表於 2007-4-17 10:50 PM

something happen in world carnival  
T7F)u*L@a1X-gx 環球嘉年華三遊客受傷 (明報) 04月 17日 星期二 09:40PM
q;c)m&j$h7hPn
*V?(o b.|'Xa 添馬艦環球嘉年華在強風下有招牌被吹脫,擊中旁邊的過山車上的三名遊客,他們也一度被困。;P@aplo ]X:\
/H7] y9j4EvZ
在晚上八時許,過山車因招牌擊中而停頓,而三名遊客受傷,消防員到場把他們救出。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.