娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terry891089990 發表於 2007-4-17 11:00 PM

其實各位 點樣 將 朋友去定義..??

有D人 雖然樣貌平凡 但態度好有禮貌..wiC6a [,^yg3|
有D人 樣貌縹青..但態度好惡劣...!!
lXd xF{9@ J 1p2{-bwx%iv8G-?2A5A%t
我會選擇前者...!!!  `!ZCA.Rk/o
&i7t&ll z
點解我會post 呢張貼???? 我發覺宜家好多人 好Like D 粗粗魯魯既人...尤其係女仔...+V5D@ J2\z
  有D人 態度好有禮貌..  又會比人話 扮野...
%[v/rq Y$B
)q!bB^6Vm~ 其實...揀朋友真係要揀D 粗粗魯魯...十句 七 八句 問候 人地屋企人 好咩???7|rU(_NO Z&h6Kh

u!e;D6dc6m [[i] Last edited by terry891089990 on 2007-4-17 at 11:03 PM [/i]]

iknow 發表於 2007-4-17 11:19 PM

下...d女仔鐘意d粗魯ge人!?A@3HQ2hz K Vy f
果d女仔...都幾特別喎...

sas 發表於 2007-4-17 11:21 PM

朋友7^+P2X M M#z
當然分好多種V xe!A7p(y
男女朋友
9~4| NG)I f'^%r^ 好朋友
6Oh F5A"pDN3b 豬朋狗友
+L*Z1H$}2G T 酒肉朋友a O,aK@8\)nR(y)i
波友+rK,Qzic'F
書友
WM:Y+OpM EzE 就算佢好爛口又如何?好過佢笑面迎人但笑裡藏刀1jt3Ji$X0S
做唔同的野,就當然搵唔同的朋友,Right?l_HjK U([
你唔鐘意粗魯的朋友,你大可以疏離佢.}e)j;|]!_Q/\W
交朋友多係無用的,一個同你交心的已經足夠
I4W4pJ0FpN@3y 如果樓主你交朋友係睇樣的,我諗你內心都幾醜陋
| r!\1]0fA\]0U 當我同d豬朋狗友一齊,無錯個人可能會變得粗左d
.P)Ku.d1e\ 但係到我meet第2 group的朋有的時候
$x/g:J6Rqow T/V 我會識得抽離X!E1Vl%^h3E
或者你個topic同內容不相容啦8mbXug*`c J|
總而言之,交得多朋友,你就會有多點經驗

零界點 發表於 2007-4-17 11:26 PM

友情有分〝真友情〞和〝假友情〞喔! S"{Aa8^h8rS?]rC
1. 〝假的友情〞:就是在相處的過程中,彼此都是很虛偽的,就像在工'Tg8W@R&m c;h UV
作的環境中成為朋友的,或許只是工作上的需要...等之類的,所以
.} W ?;[&s?2W[n 相處上就不會那樣的真心!
qNU!F,Dmf.i 2. 〝真的友情〞:就是彼此對於對方,是真正在乎、關心的,一旦對方 _#n'h(EW[
有什麼不開心,朋友會第一時間去安慰你,去聽你發牢騷之類的!Yc J?/X,mFF]C
而且~在朋友面前,也不需要太拘束,只需用自己最真的那一面,去CL RF}
和真朋友相處!這樣就是〝真朋友〞嚕!
G] U#r7N#G 如果要問我友情的定義,我會覺得〝真心的相處與關心〞這樣就算友情
ia%o| s Mg a!a 的定義了!!
8dx5q4B3X+rZX4b 個性當然也很重要嚕!如果個性不合,那就談不上能一起相處嚕!8c }1MM+k4J8P}
可以互相信任互相扶持.溝通沒障礙!個性符合......如果互相耍心機的.就不叫座朋友了! nX4e!Lid3Q#b
我是這麼認為的啦!!^^ 我對朋友的定義是~ G@4w"J&u&IE
朋友不一定要常常膩在一起!!並不是說常常在身旁左右就一定是好朋友!!
h]!]/sD2K;Ts:O$w 朋友是即使你們很久沒碰面了!!還是偶而會打電話關心的!!
~ { iFOgMRA 保持著別人所沒有得"默契"!!
Q|Z:G%}0eTmV5F { 這是我為朋友所下的定義!!~^^
.@?o:^-]-bhi/S
bS9jNs!e Ag)Cn:f 朋友:在你孤單的時候,他會陪你聊天;7_9KQ8k$]"g%v7`2k W
   在你難過的時候,他會陪你散心;
)G_i#~!LNt`C    在你無助的時候,他會拉你一把!
+@0w)Y bBJN+R
_2Gp]8U 但要碰到真心的朋友真的很難,Aj)as#jA
如果碰到損友"也沒關係! 當做一個經驗吧!#w_JF0~Nqw}2EAG
在彼此難過時會攙扶著對方,聽他把所有不如意的事情說出來
W D J AF7u F 在彼此需要安靜沉思時,會默默的陪你逛你所想去的地方6x)l)LR z3V8h(N)y+Q,^%v0n;E
在彼此害怕緊張時,會安慰你Mm2OL3H R
在彼此身體有病痛時,會包容你的壞脾氣,照顧你
j$s o:PV(LwUC4Y{ 在彼此高興時,會陪你狂歡,不潑你冷水a? H,b z3D]rJ
不管喜怒哀樂都要一起分享
HN5^A,o? 人生就是要學習經驗的,盡量去交朋友~是最好的選擇
b0vY2}2`!b#Z)w%b 雖然說一生或許只需要一個,可是你不怕他突然不理你,所以最好多交幾個知心的吧!

terry891089990 發表於 2007-4-17 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-4-17 11:21 PM:
~0Q u3z Z'DvB\ 朋友VNo4X.f"U8f"e#fl
當然分好多種}N6q"UEV-y H
男女朋友
Au.n t\0N6{9K E'{? 好朋... [/quote]:P?)u,^1Q:|&F v
其實Main Question 係...有禮貌既人 朋友數目 異性數目...比起粗粗魯魯既人 朋友數目 異性數目為少...點解噤既??

jimjim12 發表於 2007-4-18 02:15 AM

[quote]Originally posted by [i]terry891089990[/i] at 2007-4-17 11:00 PM:
}p_y*OB3H 有D人 雖然樣貌平凡 但態度好有禮貌..... [/quote]c0_ wT'iU
有乜点解吖,女仔多數犯賤吖嘛.....

loklok117 發表於 2007-4-19 12:20 AM

依d係你一廂情願既想法
,^ Mh4S!h"L8}y9D 粗魯既人點解唔可以有好多朋友#D5Upf"q!b1_
每個人都有優點同缺點7OM6Y yI]5VBw]:v
[color=Red]粗魯人都有佢優點既一面
6k!^ h_7T 只係你唔知同未見到姐[/color]$iKe` r*}
香港人!!有時間放低小小成見 \6P&r[te4j0u
你會明白更多

蕃薯 發表於 2007-4-19 07:06 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-4-17 11:21 PM: D#{;yS-qJF6Nm}D4F
朋友'JG5^Z:Jh^
當然分好多種
i:z9De`p 男女朋友'\'CH JdsUx
好朋... [/quote]@6IuZe'O5j$hpr

I+uniI f S 好同意~我早前都冇左3個朋友,平時就算成日搵你
}5Os/Ge_4do
F0J4OOcJ*j0M 食飯吹水,到我有事咪又係閃曬,有陣時要搵一個朋友
.w3c4Uf,Q,y!f0X!V
u ~R8S5r 都唔係易事,不過要睇自己用咩心態,朋友係唔會就你
^3b6}@q`*j}"[0y M;@0B/w1f2o8z`d6z$S
只會有事搵你,有d係3分鍾朋友,打個電話黎問你搞d咩8\8T7@){It!]*R

2OgaBRw'OUF#N 如果你話冇o野搞,佢就極速收線,有d朋友就好o那煩係
M%{ OV$X;R!P E+U8C!`g
咁同你講佢d o野,之心朋友可能真係要搵一世,慘過搵 P#M/pc'dp
.pe4l%x2n-g*D
老婆~

wingboy2080 發表於 2007-4-19 10:49 AM

利用 出賣....

sk 發表於 2007-4-19 11:05 AM

First criteria of accepting a person as a friend is: he has to be real to me. Otherwise I can't trust him.

superjackyy 發表於 2007-4-19 05:49 PM

[quote]Originally posted by [i]terry891089990[/i] at 2007-4-17 11:29 PM:f-k5I6f t dQg!N
Ya&O4wn,e ^j4]/St
其實Main Question 係...有禮貌既人 朋友數目 異性數目...比起粗粗魯魯既人 朋友數目 異性數目為少...點解噤既?? [/quote]i`]"r$j1Y

5{ uU)~h(m7Nr\2\ _Z 無得解... {sK }1R7Mp W
我朋友斯斯文文追女仔...../G"k2DW NH6H y!^
但that女寧願要'監等'都5要我朋友....
n}D^Kq{4u/k \ 點解???無得解

織田信長 發表於 2007-4-19 05:57 PM

朋友可以有好多種*s8eMK+rXm:vT;Ql
點頭之交
|ds?j~ 君子之交 kw*JiGV
刎頸之交
*^ Vu5Me/K7m ./l lc'm^1K&|]%N
.-[#nm&S MvTua ^
.^ZDw1A GV,m3N
.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.