其實各位 點樣 將 朋友去定義..??
有D人 雖然樣貌平凡 但態度好有禮貌..wiC6a [,^yg3|有D人 樣貌縹青..但態度好惡劣...!!
1p2{-bwx%iv8G-?2A5A%t
我會選擇前者...!!! `!ZCA.Rk/o
&i7t&ll z
點解我會post 呢張貼???? 我發覺宜家好多人 好Like D 粗粗魯魯既人...尤其係女仔...+V5D@ J2\z
有D人 態度好有禮貌.. 又會比人話 扮野...
其實...揀朋友真係要揀D 粗粗魯魯...十句 七 八句 問候 人地屋企人 好咩???7|rU(_NO Z&h6Kh
[[i] Last edited by terry891089990 on 2007-4-17 at 11:03 PM [/i]] 下...d女仔鐘意d粗魯ge人!?A@3HQ2hz K Vy f
果d女仔...都幾特別喎... 朋友7^+P2X M M#z
當然分好多種Vxe!A7p(y
男女朋友
好朋友
豬朋狗友
酒肉朋友