如果你可以有~
如果你可以有一種能力~例如:飛天,象皮人,龜波氣功,仲之就係你想點都得? u&i+E]o.\ u
但係要用最愛的人文換,仲有就係唔可以用哩種能力幫人,咁你會唔會要~Nn"kf&} |!KuB
我會要最強智慧[家人交換]
:m7AF}S2v;rT_
可能我係一個乜都想知清楚o既人所以好想知道曬
\4mqfn,GW.S
身邊發生o既事情,我一直好想知道哩個世界係點黎\1q'Ube.L.yZi#s
4k#o?5eP5^:@"x%x
地球以外有冇其他生物~ufo,古文明,仲之就係乜都
想知道~ 咁我寧願做個普通人la... >> 我會要最強智慧[家人交換]
?TV{CY,m"LjyH2T
以家人換最強智慧?那我想,當換到最強智慧的那一刻,我的最強智慧應該會立刻發現,「以家人換最強智慧」本身是一件多麼愚蠢的事。一個舉目無親的智者,只是「看來」好瀟灑。 冇佐最愛既人 要能力黎做咩喎... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 個post好無聊(唔好意思,直左d)zdUVe(M)A!Yb
如果係唔屎交換都可以吹下水,!ls'FN"n7IcT|
如果要用最重要既人換,真係值得去換咩:confused:(仲要唔可以幫人?) 攞最愛既人交換有D問題 ua/z'W}"F7C I)Av
如果佢係你最愛既人 你就唔會捨得攞佢黎交換任何野
但如果你攞佢黎交換任何野 敢佢未必係你最愛既人 樓主, 你現在已經有最強智慧, 無哂係至愛o既"家人"Jz({t1z-?:M@ _
q%XLq6lo7a8`
下一個你要o既能力係嘿呢? 你舊時o既第二至愛, 即係依家o既第一至愛又係嘿呢?
7gYu4I m0m.?
你有無諗過呢個交易無可能成立, 因為由你出賣所謂最愛o既人時, 其實你最愛o既係你自己! 雖然吹下水...我寧願用智慧交換家人
親情無價 每個人做事都有佢o既原因同道理,BB S&p k{ Q*Z/B
我開哩個主提,係想睇人類真實 o既一面
V5yV _&h vZ
如果你唔喜歡,我只同大家講聲sorry~ 其實大家都知哩D神嘅能力係冇可能擁有,都係吹吓水啫唔使咁認真.