娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2007-4-19 07:36 AM

如果你可以有~

如果你可以有一種能力~例如:飛天,象皮人,龜波氣功,仲之就係你想點都得
o:rYuA4? X6n ? u&i+E] o.\ u
但係要用最愛的人文換,仲有就係唔可以用哩種能力幫人,咁你會唔會要~Nn"k f&}|!KuB

5yF*YDq 我會要最強智慧[家人交換]
1YOb$K:O.}*O*Z#B C :m7AF}S2v;rT_
可能我係一個乜都想知清楚o既人所以好想知道曬
$nN1C*Rm;t \4mqf n,GW.S
身邊發生o既事情,我一直好想知道哩個世界係點黎\1q'U be.L.y Zi#s
4k#o?5eP5^:@"x%x
地球以外有冇其他生物~ufo,古文明,仲之就係乜都
|Y _%N"O1`o)jD
[2T @"vp ?M+S 想知道~

iknow 發表於 2007-4-19 08:48 AM

咁我寧願做個普通人la...

specificness 發表於 2007-4-19 09:33 AM

>> 我會要最強智慧[家人交換]
W\|#}-\4tZ9a ?TV{CY,m"LjyH2T
以家人換最強智慧?那我想,當換到最強智慧的那一刻,我的最強智慧應該會立刻發現,「以家人換最強智慧」本身是一件多麼愚蠢的事。一個舉目無親的智者,只是「看來」好瀟灑。

月巴仔 發表於 2007-4-19 10:39 AM

冇佐最愛既人 要能力黎做咩喎...

bball21 發表於 2007-4-19 11:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

qqwqqwqqw1 發表於 2007-4-19 11:18 AM

個post好無聊(唔好意思,直左d) zdUVe(M)A!Yb
如果係唔屎交換都可以吹下水,!ls'FN"n7IcT|
如果要用最重要既人換,真係值得去換咩:confused:(仲要唔可以幫人?)

head 發表於 2007-4-19 11:55 AM

攞最愛既人交換有D問題     ua/z'W}"F7C I)Av
如果佢係你最愛既人   你就唔會捨得攞佢黎交換任何野
ocB)V;jgsL _ 但如果你攞佢黎交換任何野  敢佢未必係你最愛既人

FishyR 發表於 2007-4-19 12:19 PM

樓主, 你現在已經有最強智慧, 無哂係至愛o既"家人"J z({t1z-?:M@ _
q%XLq6lo7a8`
下一個你要o既能力係嘿呢? 你舊時o既第二至愛, 即係依家o既第一至愛又係嘿呢?
?"N;E6Xt4c2X 7gYu4I m0m.?
你有無諗過呢個交易無可能成立, 因為由你出賣所謂最愛o既人時, 其實你最愛o既係你自己!

superjackyy 發表於 2007-4-19 05:12 PM

雖然吹下水...我寧願用智慧交換家人
Bi\4Py.lDm,`%a:} 親情無價

蕃薯 發表於 2007-4-19 08:32 PM

每個人做事都有佢o既原因同道理,BB S&p k{ Q*Z/B

N5k b5S/A+V b5i/D:z 我開哩個主提,係想睇人類真實 o既一面
g:o(B db"h^m V5yV _&h vZ
如果你唔喜歡,我只同大家講聲sorry~

jimjim12 發表於 2007-4-19 09:55 PM

其實大家都知哩D神嘅能力係冇可能擁有,都係吹吓水啫唔使咁認真.
5`CO#bjY
`%Ji v-ay 又其實我都想知哩個世界点黎,我諗好多人都諗過,如果未諗過你都枉為人囉...
oj/BBhw*i]4^"~
8g-Su#m8J'` 又又其實点解人類唔知世界点黎呢,因為......緊係有佢嘅原因啦.......
3B;s}r.W-C-t\
;`Zg ^8R$~!L,R 不過...我起碼相信哩個世界,一定係無中生有.........

大優勢 發表於 2007-4-19 11:57 PM

細路一名
Lj3]0Ha!dg)V7X+v] 重末有自己最愛
v+P M~-bG 愛幻想
S/Z-C&s'Q;EWP3U)j 好奇人仕

蕃薯 發表於 2007-4-20 07:26 AM

大家唔明哩個主提唔緊要,不過係哩件事上面我學會人類仲係好自私f f `3U`z$g
I;K;J$Ir_-Y3E@
好似大家講親情比能力重要,親情無價等等,冇錯係人類角度係好o岩
vQzQ7d Q'I+q/[ i8R7Q6dM
但係大家有冇諗過唔幫人類可以幫動物呢,我地生存左係哩個世界咁 O1z Q"SQ'R[9I$^G
0dP|/F%p!N
多年,就破壞左地球咁多年,我點解要能力唔要親情答案就係,眼見地球
Flz&Wa.` K?;Ir#v^ n&\3P
比人類搞成咁,自己又做唔到d乜,我成日叫身邊朋友還保d啦,但係都係耳邊DG(Z!FgR.IqY
;H8K0An]*[*L
風,可能大家唔會諗我點解要開哩個主提,其實我係想搵同道中人,我想搵一d U_K]xSe j/MGSH

,Mm J)THsV0|Lk 人可以放棄人類o既愛換來保護其他o野o既人,所以我就講左唔可以幫人類
@w Oo @,N*` { ^5E kx;w
仲有我都有親情,我都有最愛o既人,不過兩者之間,我會做一個最重要^2t&R4F }

c Ux+\8h"K o既決定,如果大家覺得我只係無聊無意義咁開哩個主提,咁我只好講聲&Z ~-Ejge0B |P
Ck2pY(^A
唔好意思

零界點 發表於 2007-4-20 09:50 AM

:eek:假如我有特異功能,我想我會先增加"智慧"總覺得自己不夠聰明。;le?7u8dO

/`2j:_I.U:ac~{ 或者是能聽到人內心世界的聲音,總覺得自己不夠了解朋友在想什麼?
/S(H3qoM$Y n ?1mUMS YM t
想多幫助朋友不要太難過!

pkbrian 發表於 2007-4-20 01:01 PM

那=.= ]2rE)]8[at$v p ] a

`$d rA-i(U7M'y 我要   無限既好運  吧XD
#~;zJXBM\F 用什麼交換隨便你吧-.-

-仔仔仔- 發表於 2007-4-20 02:31 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-4-19 08:48 AM:-J4zb$Oc'C
咁我寧願做個普通人la... [/quote]WH5DC2W_K w
同意呀!!e個世界每樣野都係有得就有失.d K/x n$W.of
我寧願為持現在:good:

felixpo 發表於 2007-4-20 02:54 PM

無左最愛既人!HQK}9V8YE Q
留係呢個世上仲做乜 LOL

ThomasKoon 發表於 2007-4-21 01:49 PM

又要用至親至愛黎交換﹐又唔可以用黎幫人﹐咁要黎有咩用........

a5areal 發表於 2007-4-21 05:59 PM

咁既條件~
cai1Z{ H8uf 寧願唔換lu

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.