娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-19 03:45 PM

死日本入侵香港

[url=http://www.youtube.com/watch?v=E-A3jMC7UyU&mode=related&search=]http://www.youtube.com/watch?v=E-A3jMC7UyU&mode=related&search=[/url]

勇勇 發表於 2007-4-19 03:56 PM

佢地班XX有晒片都可以唔認,成日話冇做過,又唔賠錢比D女人,又改教科書,真係不知所為:mad:

msv 發表於 2007-4-19 04:39 PM

對日本軍人又愛又恨....."e/H9d!t#m8G5uyc@^

1h_)V8B3L'D 愛既係海,空軍...
0\VEuFrD}| 恨既就係陸軍-.-''
Z$HG8@"K3|/T@ /`*a"z c"F
不過日本海軍真係發明左好多野係e+都仲有用...
E~(_{3N l 大和級的球狀艦首
||1oI-m3B"v^:p D 大鳳級的飛行甲板防禦(史上第一隻用金屬甲板的航空母艦):VXTJ@y5D6w-~D
仲有超多-.-''
{3o&p"j/e
9{V|fRX*H0{ [[i] Last edited by msv on 2007-4-19 at 04:40 PM [/i]]

支持者 發表於 2007-4-19 04:43 PM

日本人可惡!!!
i(x,N'A G 現在他們常用經濟侵略,
#TG9MP.x.l 及文化侵略
3v;k?f0o%iG*RM 像拖鞋咁, 我見很多人著人字拖, M5bg"Rj#o,at+[$n
其實人字拖是日本人發明的.
uCe \(L uFtp2IS+^3Y 我不見得是crossover 或 fashionK6we4Hs)a$f
我只看見我們的生活日本化... g a7?Y:u"t$h
唉! S^JW'K/Z
(我咁大個仔都未著過人字拖...)

to99170 發表於 2007-4-19 05:09 PM

打倒死倭寇~

pigcat 發表於 2007-4-21 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-4-19 04:39 PM:evI?H'DD y8v}
對日本軍人又愛又恨.....N2n%\9A'L
3UI/C"^wE3A-B
愛既係海... [/quote] nq y%^#`"`LW ]Psi
其實中國人咁憎日本)qI6@?Ee
某程度上係因為陸軍ge質素太差..
.P/Yz X:hP C:Z+O 成班根本係一d野人...+k;oB&r k:{V,iy
冇人性..
1K1S/^rY3Z+FQ TBc8U({?
但相反
XK*K]%FXoJk 海軍普遍受過較高ge教育
'u4\0|2_(j7dM] 所以做出黎ge行為冇咁變態...8rek,?y0SG,_0kd
某程度上..係點解台灣人冇咁憎日本人ge原因...

Nucks 發表於 2007-4-21 03:40 AM

珍貴史料片段,好多上一代既人仲有一堆無價值既軍票

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.