娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2007-4-20 07:27 PM

美容神醫

我成日問身邊o既女性朋友,如果有個美容師可以幫你QYRB]tWr%C0^

E hA$z~"F$[N] 除黑頭~去豆豆~仲之就係可以張你個面清到靚一靚5CCT%Z]

L.Ey$k"qu 但係收費好貴,例如:全面去豆〔10000$起]
nmW([$M^p(A
N4^ww%C"a 最重要係,哩個療法係要一拳兩拳係咁打,"Tik-q&gxl Lb:|
8l RZ.LrK s.tvN
你唔會比佢打到流血,只會打到靚左,但係
#^W8])Ur sAn.V{J U8t k
痛楚就會有~
)@2vstof*~R vr,vYI"r
如果係你會唔會試呢?

零界點 發表於 2007-4-20 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-4-20 07:27 PM:
w;qr'mU9V+E B 我成日問身邊o既女性朋友,如果有個... [/quote]c j(Yi6v
npx@mP `
:eek: 唔會!太貴了。
\0x.S:r ^&l'Yx3n }ui#p9t
我寧願自己多翻一翻美容書,因為去痘非一日完成,
;m([5qm v@9t*a6C(u
[ C+?7m'`+C H&` 長期針對飲食及保養...否則做完這次兩三天又再跑出來...y2_ W!`t

E n@X)Y 又要花錢...,除非妳錢多...

極樂 發表於 2007-4-20 07:49 PM

[quote]Originally posted by [i]零界點[/i] at 2007-4-20 07:45 PM:l{ f x(},lD)xh

0g1j-Z-ml(y?+UF Q1mE7d%k\P@Z8j
:eek: 唔會!太貴了。
c[/[#^S&O$Xk I i_o LLV\ t$L
我寧願... [/quote]
3q:i$T'Q/W^ T ~zYrs5S%OC;w|

RUN4p|4Z 我都係咁話........
+G\k&Hg :agree:

pkbrian 發表於 2007-4-20 09:29 PM

唔通呢個係傳說中既....m Vxq#C!W"m8t'm
$x7Ka|Z}
還我靚靚拳

$$$$$$$$$$$$$$$ 發表於 2007-4-23 05:13 PM

唔會= =要比人打...傻架

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.