娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nakata08 發表於 2007-4-20 10:01 PM

各位weekend平常做地乜?

現在覺得都冇乜嘢做...都是睇戯,唱K,和朋友吃飯,飲杯嘢...或有時打籃球,行山...

pigcat 發表於 2007-4-21 12:39 AM

唔定的...l^ fOat7z k
冇話會d咩 N*a"DRJ cf
唔會話一定係休息日定忙碌日之類

-仔仔仔- 發表於 2007-4-21 12:40 AM

我都係係屋企打機咋!!

cheapcheapcheap 發表於 2007-4-21 02:03 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wind19831221 發表於 2007-4-21 02:14 AM

我都系留系屋企打機,成為御宅一族

Nucks 發表於 2007-4-21 03:39 AM

唔一定架,會訓耐d, 有節目做出街,無就在家睇書看碟執下野咁

支持者 發表於 2007-4-21 11:36 AM

我做part time, 陪下女友咁囉!

$$$$$$$$$$$$$$$ 發表於 2007-4-23 05:11 PM

上下網,打下機....有時會去踢波咁lor

loklok117 發表於 2007-4-24 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]nakata08[/i] at 2007-4-20 22:01: x8Ek#mrz E
現在覺得都冇乜嘢做...都是睇戯,唱K,和朋友吃飯,飲杯嘢...或有時打籃球,行山... [/quote]
U'{]B4]}hKX-N{ 有時打籃球,行山
A7Y9KZq |3d#o Lv 你都幾健康ar5YI-^7jr A
你覺得無咩野做
%|4ZA2G1])D IN 係因為你無目標姐
E"c5c&A5i5Wn {b 試下定下目標
(Ml)G5jZ`'e3{Xn 做一件你曾經想做orw!k X?I;R*Jn6L"V
好怕去做既事

1stdayonthejob 發表於 2007-4-24 06:07 AM

都係屋企打下機啦

蕃薯 發表於 2007-4-24 09:55 AM

如果一有時間我會影相同畫畫,仲有睇返曬未睇過o既vcd
&{:As[&L/^6XQ v? [9U)O+FZYd H
仲有好多書都未睇曬= =一日好似唔夠用:P

magic 發表於 2007-4-24 10:23 AM

上綱.........:clap::love::good:

FRANCISE 發表於 2007-4-24 10:43 AM

:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

trunks 發表於 2007-4-24 06:31 PM

睇戲,唱K,和朋友吃飯,飲杯嘢...或有時打籃球,行山... $~T%Ud K(r'c(I
你有咁多節目仲話冇乜嘢做? 一個星期一樣都個幾月啦.....

織田信長 發表於 2007-4-24 07:07 PM

睇四仔......

wer 發表於 2007-4-24 09:02 PM

上26fun

大優勢 發表於 2007-4-25 08:58 PM

無人就打飛機
W5xMuMt 有人就打麻雀Igu)aVu+u XRX
                                                                                                            
&q$r3g2si`8bCt 好無謂人生呀

waikong 發表於 2007-4-25 09:11 PM

會考
}#mK XN8Ra"SvM ]|;@ 而家日日溫書~:cry::cry:

sa1412 發表於 2007-4-27 10:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sa1412 發表於 2007-4-27 10:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.