娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-4-22 01:29 PM

教書先生

我諗家下o係香港已經好少學校會用"先生"去稱呼敎師,大概都已經全部稱為"老師"
`3}y.e,f GM/AI*g6v 請問有邊位係曾經係用"先生"稱呼敎師?甚至現在還是稱作"先生"
zyu0IFmL _LCeCa 2XE,m9\ m*x4`k[ `
本人小學一,二年級時在村校就讀,那時還是用"先生"稱呼
ht&r(km8\/n 到後來轉校後,就一直都稱作老師了

head 發表於 2007-4-22 04:05 PM

我讀書個陣時係叫亞sir同miss  唔會叫先生或老師:Q#hQI!o4|5Q

}"c q8B(Pv M [ [[i] Last edited by head on 2007-4-22 at 06:35 PM [/i]]

阿感 發表於 2007-4-22 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at  04:05 PM:D;ZDg]0M5H
我讀書個陣時係叫亞sir同miss  唔會叫先生或老師
d"^o;y/a)j#WH!F$@ ^;{$zk7|g1v D9L
[[i] Last edited by head on 2007-4-22 at 06:35 PM [/i]] [/quote]fea9xZ$L:F+M

4D7C{y Ug"Dm 英文叫法我以前的學校不會叫阿sir,因為校方認為sir含有上司的意思,故會用MR.XXXX稱呼男教師

playbr2 發表於 2007-4-22 09:39 PM

小學多叫先生 , 在上堂起立時 , 會叫X先生早晨 , 在發問問題 , 及與老師談話之時 , 多稱呼為X先生......比較口述化
'\4g u\ w C O3{G%dEw@
老師的稱呼 , 就是與同學(或其他人)談話 , 稱呼某某老師的時候 , 偶爾也會用上''老師'' 來稱呼 , 或者在大場合 , 也會叫''老師''.......比較書面
#s5d7A%bm&Qsj0E ,jg8d9kc2O-^)@%c
到中學就改為 阿Sir , Miss , Mr. ,  Mrs.y%M4w/B1w

~1@0p;M} Uh 大學就直接叫佢英文名 .... 或在英文名前加 Doctor  , professor 等等稱呼

loklok117 發表於 2007-4-22 11:08 PM

係arA5e/s#_Sv4[$Js4|'r
小學叫陳生,曾生
l'x.P Sg Q9R!e 中學.....叫花名:D

支持者 發表於 2007-4-23 01:53 AM

我以前小學一二三年級有幾位老些的老師, 要我們叫他/她做先生....
4CE{(`!^F 後生d, 都叫老師... W;N]F1Q7D+cT
中學, 除中文課外, 未叫過先生老師.... 只會叫miss X / mr X / Mrs X;r2Iw5^E
因為o個時仲係英人統治
bn5T;y&b,]E*u 大部份學校仍未有母語教學.

大優勢 發表於 2007-4-23 12:10 PM

小學係成日叫老師喎~~~~~~~~~~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.