娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gentlemanhk 發表於 2007-4-22 03:55 PM

緊急呼籲、一人一信、表達意見 --- 網上下載刑事化

逼近眉睫,香港《下載刑事化》,快些於限期前,提交意見7XKC#CU'["X9P\G

qKNEF)wt 下載侵權將列為刑事罪 D1R;e t;oT ]
[url]http://www.hongkong.com/zh_cn/hknews/hk/11014684/20061220/13824443.html[/url]
(H.Z3P ~N&w&R
T-n?*|^ X]q(D 咨詢文件
7a jo6k*lbrR vR:D [url]http://www.citb.gov.hk/cib/chtml/pdf/consultation/Consultation_document_chi.pdf[/url]
oaN pZ+F)bH
#WcWiP 提交意見請在
-x {^5CU)o_a 二零零七年四月三十日或之前, 以電郵、郵寄或傳真方式把意見書送交
0H[9K#JfJkd )j ZLq1Ai5X;n
工商及科技局轄下工商科第3 部 –
YJ M3`vc ~?%Q/fV g1c6nC0k/]
電郵地址: [email][email protected][/email]yCo2} n.Kzai6U

'g#A4q\H3F'v,uHk5eiC 郵寄地址:
$Ul'hb*j 香港金鐘道88號JA9Wm7A&G qY
太古廣場第一期29樓J)b hQ1c
工商及科技局}8I2M B(E
工商科
`:D1z2f(u |)x
*E)l!I;a+MUo 傳真號碼: 2869 4420

a1036043 發表於 2007-4-22 04:23 PM

你想我地點講呀??

gentlemanhk 發表於 2007-4-22 04:35 PM

自已的意見-
~"a3s!p sk@g 讚成或反對

ronald001120 發表於 2007-4-22 04:44 PM

寄都無用
$~z_0uZg.n;jm y 高官唔會聽我地講 [VUq%xT
因為佢地以錢為先+X'c ^.gz Z2J e PRi
搞甘多野做個樣既者

evilly 發表於 2007-4-22 05:19 PM

刑事化係廢話=0="!DO zD.nJ1oTs
真係罰得哂咁多人先算啦

20001160 發表於 2007-4-22 05:29 PM

[quote]Originally posted by [i]evilly[/i] at 2007-4-22 05:19 PM:I']|"m m
刑事化係廢話=0="
7~eg6x;~5["Ya8M 真係罰得哂咁多人先算啦 [/quote]
]mtLbF 咁又未必
Y0A\$t^o6H 但係一定當地d意見係廢話就真

tse2356 發表於 2007-4-22 05:58 PM

佢地都唔會理既!!!!!

jimjim12 發表於 2007-4-22 06:22 PM

[quote]Originally posted by [i]evilly[/i] at 2007-4-22 05:19 PM:LO:yg+h8}/m1|
刑事化係廢話=0="
$u5K:d)i$}v 真係罰得哂咁多人先算啦 [/quote]'p(o/XP#L8m t
佢哋唔會罰晒D人,係睇边個唔好彩畀佢捉到架咋,.~s)v eZq
我哋吹佢唔脹架:o

王晶 發表於 2007-4-22 06:51 PM

叫你表達意見又覺得人地唔會聽 md Fv9uj
人地連咨詢都廢事 又比人話唔聽民眾意見
&`4D5eB4z`c+i;S Li&mz?"|
我唔係支持政府唔洗咨詢市民 咁但係點先係最好聽取民意既方法??

pigcat 發表於 2007-4-22 06:58 PM

既得利益者..
y'R5} W"AZ MA3J T |Ca,o*jtB&R
又有幾多個會支持?

$$$$$$$$$$$$$$$ 發表於 2007-4-23 05:09 PM

n個人都有download架啦...拉得幾多= =

iknow 發表於 2007-4-23 10:55 PM

咩叫做「本末倒置」同「x枉過正」...就係呢d...
6FN&ri zf3sO1T BZ 果次睇電視...連用明星相等等ge野都話俾人告, 痴線ge...

lee ba ba 發表於 2007-5-5 12:54 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

h014 發表於 2007-5-5 09:06 PM

i tottally disagreei8M4G1F7Ci
internet is used for transferring message between people, why need to ban download?

金富力士 發表於 2007-5-6 04:52 PM

一日有大陸 慢慢下載都唔怕

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.