娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 04:34 PM

教統局紅雨唔放人?!

今日紅雨,教統局竟然唔放人,YyI;o.?o|[;AU
唔單止咁,仲要學生繼續上課:mad:,真係不知所謂
Du'F?N0i8a 搞到我lunch後成身濕哂上堂%m tK"B `vM @
我真係愈來愈憎[color=Red]李國章[/color]:gun:E條廢物MJF+|e ^!Q/P
如果曾生要炒佢,我相信全港學生會拍手叫好:clap::agree:

kingsun2433 發表於 2007-4-24 04:49 PM

我學校有放人wo

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 04:51 PM

[quote]Originally posted by [i]kingsun2433[/i] at 2007-4-24 04:49 PM:,_+C6X,H'k$o$R
我學校有放人wo [/quote]3K7v0hqM3o)s:y,[Dl)sK a
小學先放人呀:mad::angry:

wukingtung 發表於 2007-4-24 04:52 PM

我學校都冇放人啦

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 04:53 PM

[quote]Originally posted by [i]wukingtung[/i] at 2007-4-24 04:52 PM:
p%Q pY%X2~ 我學校都冇放人啦 [/quote] k `a ^|'EH$y
教統局係度搞屎棍囉:mad:

pigcat 發表於 2007-4-24 05:07 PM

小朋友...h| {-^o{P
唔好冇得放就鬼晒咁嘈..."w.hjQ-P

"WB ~ d _X-~ 根據指引...
t'Bx8d.\ ?d#{i 係要 安全情況下 先可以比學生走
by"`d-S@y{O
aHSzJ0I#S3U w#I [url=http://www.yy1.edu.hk/activitynews/2001/june/event168/event168.htm]http://www.yy1.edu.hk/activitynews/2001/june/event168/event168.htm[/url]VatoC XU0]
[-IU4g}0k \
如信號在上課時間內發出,即表示﹕ @3rdW5IfD2X7u1~)Lbf
    Qs%L7V!SAR
[color=Red]學生應留在校內,直至放學時間而情況亦適宜他們回家,才可離開。[/color] 0[cW#Blq

rfY%rx6DF$i ?m-Fb6X&q8yC`
你估學校唔想早D放人早d休息咩
9R3x^Gn M0E 但萬一有事發生..邊個負責?

Edgar_Davids 發表於 2007-4-24 05:07 PM

我學校有放人噃.......
p d8m'|\YH a%F Y|e4EFD6eB

M9i"I@5\ 重準時十點半放添.......:clap::clap::clap::clap:

kingsun2433 發表於 2007-4-24 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-4-24 04:51 PM:cWlo*N;xW-gD

3Pt(F5f)usA|d 小學先放人呀:mad::angry: [/quote]Qio)o)t4aW `

d^$O*G2cT 我讀中學ar,阿仔

七星天使 發表於 2007-4-24 05:13 PM

我想講上年紅雨都有放..
I iq5G5_ h!{ u'ji:L 係今年唔放囉..

mayin 發表於 2007-4-24 05:35 PM

關李國章咩事 係你學校決定放唔放 要鬧就鬧你校長

etxxxx 發表於 2007-4-24 05:47 PM

我學校d呀sir話上次我地有放而隔離學校冇放... M"s l}"Z+O.~
隔離學校上教統局投訴...,S[}%s[*H-y
跟著教統局就搵人黎同我地校長傾下...(X vDc*V3o9n
7C6~'@j:D
傾到唔俾早走>.<V5a!D6K0m&Z3b%ag
X5a%Pd%?
隔離學校唔放係佢地笨之嘛...關我地學校咩事==”{5}(a'X j Ogz%~r;^C
學人走去投訴...不如諗下自己點解唔放好過啦

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 05:57 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-4-24 05:13 PM:.^Y%G1W\8qxK5? ` A1U_
我想講上年紅雨都有放..5F:Ch$W7AS
係今年唔放囉.. [/quote]
p$v${)GeM 我上年都係唔放呀:cry:

gigiwood 發表於 2007-4-24 06:15 PM

i have to wait till 3.30.
m'SbD{7Q i  can't leave early

wer 發表於 2007-4-24 06:33 PM

我都無得放:cry:

155220 發表於 2007-4-24 06:57 PM

我同細佬都無得放, 一中一小學

alienck 發表於 2007-4-24 06:58 PM

學校當然唔可以比你走啦
0n:w(tDrm$o&s 萬一d學生"on the way"返屋企果時出事({+|D N/i W
個校長要硬食隻死貓啊
7P(n/ZKr#yK"JZc7JP 但係d學生留係學校的話
!Hp"L:s t c TH.s 最多都係比d學生(好似你地咁)係背後話下囉
"{*|Az$ZQ#_n[z
E$t%J)B?'rk 題外話:&Q@6?,z1\0G?
番工的話
Z2eI$_ q coP 黑雨都唔會比你走oj5H5h;K
因為[color=Red]勞工保險[/color]問題!Q/L1[:s:x0Z&m"h
8號風波的話1RxN*`DytHG
你住離島要坐船就一定比你第一個走先HP3[ C1{8| N,so
(不過好似我果d係公司附近住就一定係最遲啦:cry::cry:)

CHECSS 發表於 2007-4-24 07:01 PM

我學校放 wor ....................... 係咪學校有最終話事啊 ?????

CHECSS 發表於 2007-4-24 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007/4/24 18:58:fKW9w'S6N6_
學校當然唔可以比你走啦^X%t!sn,`TC\
萬一d學生&q... [/quote]5xfw&XR
我班主任臨放前會問下有冇人會因為落大雨而令你會o係返屋企途中有危險 , 先放

wer 發表於 2007-4-24 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-24 19:01:
L ](Y{ K e Q)`.v 我學校放 wor ....................... 係咪學校有最終話事啊 ????? [/quote]
3Gf;H }8vE3tRXn9M$q MAYBE

wer 發表於 2007-4-24 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-24 19:07:;`G"^ec~ fp#\$a6L
Om+^_Z
我班主任臨放前會問下有冇人會因為落大雨而令你會o係返屋企途中有危險 , 先放 [/quote]
4e-uiLBsaf 有都話無啦

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.