娛樂滿紛 26FUN's Archiver

雷鳴仁 發表於 2007-4-24 07:40 PM

而家唔同以前la....舊時有紅雨即走 !!!!
G*d~J;l Rd 無帶傘都走 , 去玩又好咩都好....7CY%s4WI?
但近年都唔俾放lu....

CHECSS 發表於 2007-4-24 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007/4/24 19:20:
3g0[]E9Z
6C"|*E }Wl*V| MAYBE [/quote]b1Wtl3J
差d唔認得你添 ......................... :haha::haha::haha:

wer 發表於 2007-4-24 09:01 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-24 19:54:)F#b}7N0R

DEv7mA6Ee'E 差d唔認得你添 ......................... :haha::haha::haha: [/quote]#U#b5UX!^&y
o左:giveup:

pkbrian 發表於 2007-4-24 09:30 PM

有得出去食咪算好....
g7B3W6|0j S8L so(k
r:]y"v6V 我地學校J:Y U6sc'b.S'Q@1Z2qS
如果有d咁既事
,Y e/K-i;TM c/g#lIO
唔放人走ls0EG4c1`|K)lW
唔比人叫外賣 T*h!I9cv
只係準食對面果間整既   (由學校訂)+W?ct]
量產垃圾學生餐

黑唷 發表於 2007-4-24 10:42 PM

我想講....由細個 到依家都係睇果個 張通告..果到寫明"""學生應留在校內,直至放學時間而情況亦適宜他們回家,才可離開。""""    你係唔係  讀書讀到上中學..咁都~????    冇得放,合情合理,$S t-Q2i%}%Q
有得放 先係唔正常。..咁你都話要放人~?...

doging1977 發表於 2007-4-25 06:02 PM

好似不嬲都係架喎:sleep:

hkyfimco123 發表於 2007-4-26 12:45 AM

算吧啦~都過左去囉~(sZ `Vo7l(H8u!kM
唔比都無辦法嫁~
8Xm.h"bie{T!f 唔通拿把刀插佢咩

super123 發表於 2007-4-26 02:41 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ch4 發表於 2007-4-26 03:37 PM

我學校都無放,要午飯才放,我們的午飯時間是1點,但12:30已黃雨,所以不能放

sa1412 發表於 2007-4-27 10:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wukingtung 發表於 2007-4-29 08:02 PM

成日都係架啦

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.