無帶傘都走 , 去玩又好咩都好....7CY%s4WI ?
但近年都唔俾放lu.... [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007/4/24 19:20:
MAYBE [/quote]b1Wtl3J
差d唔認得你添 ......................... :haha::haha::haha: [quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-24 19:54:)F#b}7N0R
差d唔認得你添 ......................... :haha::haha::haha: [/quote]#U#b5UX!^&y
o左:giveup: 有得出去食咪算好....
我地學校J:Y U6s c'b.S'Q@1Z2qS
如果有d咁既事
c/g#lIO
唔放人走ls0EG4c1`|K)lW
唔比人叫外賣 T*h!I9cv
只係準食對面果間整既 (由學校訂)+W?ct]
量產垃圾學生餐 我想講....由細個 到依家都係睇果個 張通告..果到寫明"""學生應留在校內,直至放學時間而情況亦適宜他們回家,才可離開。"""" 你係唔係 讀書讀到上中學..咁都~???? 冇得放,合情合理,$St-Q2i%}%Q
有得放 先係唔正常。..咁你都話要放人~?... 好似不嬲都係架喎:sleep: 算吧啦~都過左去囉~(sZ`Vo7l(H8u!kM
唔比都無辦法嫁~
唔通拿把刀插佢咩 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我學校都無放,要午飯才放,我們的午飯時間是1點,但12:30已黃雨,所以不能放 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 成日都係架啦
頁:
1
[2]