娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 04:34 PM

教統局紅雨唔放人?!

今日紅雨,教統局竟然唔放人,
2[G SPw5am 唔單止咁,仲要學生繼續上課:mad:,真係不知所謂O,|h{*r1f6g.[@'x&A+z
搞到我lunch後成身濕哂上堂[!^r5s aI'|P+v
我真係愈來愈憎[color=Red]李國章[/color]:gun:E條廢物zU/w,]#Zm7Q?
如果曾生要炒佢,我相信全港學生會拍手叫好:clap::agree:

kingsun2433 發表於 2007-4-24 04:49 PM

我學校有放人wo

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 04:51 PM

[quote]Originally posted by [i]kingsun2433[/i] at 2007-4-24 04:49 PM:
7q7a-fh@g/mm 我學校有放人wo [/quote] @5s,F,mt9GS3bV8o
小學先放人呀:mad::angry:

wukingtung 發表於 2007-4-24 04:52 PM

我學校都冇放人啦

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 04:53 PM

[quote]Originally posted by [i]wukingtung[/i] at 2007-4-24 04:52 PM:
N/}+v~ h |:g 我學校都冇放人啦 [/quote]
&{7xI }D6v 教統局係度搞屎棍囉:mad:

pigcat 發表於 2007-4-24 05:07 PM

小朋友...D/r,Gc@Z(I5o
唔好冇得放就鬼晒咁嘈...
_)X;jloO1d"e4t #Fo th~E!{n/q}1|
根據指引...G+l)nD WZ
係要 安全情況下 先可以比學生走#q#l.V2U]Q U
Amb} \3F}
[url=http://www.yy1.edu.hk/activitynews/2001/june/event168/event168.htm]http://www.yy1.edu.hk/activitynews/2001/june/event168/event168.htm[/url]
L-up.l [
]4HS1q6AQ{ K 如信號在上課時間內發出,即表示﹕
^&S}+S{A7G&O^;~p    A!S,oel[A`
[color=Red]學生應留在校內,直至放學時間而情況亦適宜他們回家,才可離開。[/color]
/RP l?C(^;`*e
7d5^$]I%ipyh 7|#]M7Q&Yy
你估學校唔想早D放人早d休息咩
gT)g @"[+g%nce 但萬一有事發生..邊個負責?

Edgar_Davids 發表於 2007-4-24 05:07 PM

我學校有放人噃.......
$@q#Zi h+F.GK,\ g
0f+K SP;J-q&T0Wg cIyH Y6`1[)J
重準時十點半放添.......:clap::clap::clap::clap:

kingsun2433 發表於 2007-4-24 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-4-24 04:51 PM:n cI&h*U m1_
!gq9S p ] d Y{!Ar
小學先放人呀:mad::angry: [/quote]
;k&}.T1UK1v Z8b:y:A ULd
我讀中學ar,阿仔

七星天使 發表於 2007-4-24 05:13 PM

我想講上年紅雨都有放..J2Q3K)c0R_
係今年唔放囉..

mayin 發表於 2007-4-24 05:35 PM

關李國章咩事 係你學校決定放唔放 要鬧就鬧你校長

etxxxx 發表於 2007-4-24 05:47 PM

我學校d呀sir話上次我地有放而隔離學校冇放...
9Yk FX4H 隔離學校上教統局投訴...5F!o`|;xq%Lb
跟著教統局就搵人黎同我地校長傾下... M.t8O1v8n
^ T4A:s%^ u
傾到唔俾早走>.<$ge5IY)rn;{8n,~:|
q&iK[u T-_;g
隔離學校唔放係佢地笨之嘛...關我地學校咩事==”
dEe%yNng4r.U;B] 學人走去投訴...不如諗下自己點解唔放好過啦

-仔仔仔- 發表於 2007-4-24 05:57 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-4-24 05:13 PM:u%D sR-|W'@
我想講上年紅雨都有放..
^ol~0\_sL@ 係今年唔放囉.. [/quote]z,t!ihS
我上年都係唔放呀:cry:

gigiwood 發表於 2007-4-24 06:15 PM

i have to wait till 3.30.n:f2LY l!Ue\/h
i  can't leave early

wer 發表於 2007-4-24 06:33 PM

我都無得放:cry:

155220 發表於 2007-4-24 06:57 PM

我同細佬都無得放, 一中一小學

alienck 發表於 2007-4-24 06:58 PM

學校當然唔可以比你走啦n"z2k y7L!M#SZ
萬一d學生"on the way"返屋企果時出事0ssI&~t!x c0d
個校長要硬食隻死貓啊
BFdx'vjvw#B 但係d學生留係學校的話
$xf%q$wF;P h 最多都係比d學生(好似你地咁)係背後話下囉`g\J$gk s
A_F.X"d
題外話:5JD9\f4B)`Aw6s
番工的話9SB5}SuN!l_
黑雨都唔會比你走
@pH.go 因為[color=Red]勞工保險[/color]問題
TE0x}I!\ 8號風波的話
m2af'T!g+K8Ld 你住離島要坐船就一定比你第一個走先d.bt9` hG|
(不過好似我果d係公司附近住就一定係最遲啦:cry::cry:)

CHECSS 發表於 2007-4-24 07:01 PM

我學校放 wor ....................... 係咪學校有最終話事啊 ?????

CHECSS 發表於 2007-4-24 07:07 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007/4/24 18:58:Nu` CvN4hF/n
學校當然唔可以比你走啦c$h$^n g.SE1f$t
萬一d學生&q... [/quote])\*^ P5l+O
我班主任臨放前會問下有冇人會因為落大雨而令你會o係返屋企途中有危險 , 先放

wer 發表於 2007-4-24 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-24 19:01:
L,N*LM \'V/yL 我學校放 wor ....................... 係咪學校有最終話事啊 ????? [/quote]6U&F\ dH2H7sy)D3Q
MAYBE

wer 發表於 2007-4-24 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-24 19:07:,E[p^nO

/l^H1x'[$CZr 我班主任臨放前會問下有冇人會因為落大雨而令你會o係返屋企途中有危險 , 先放 [/quote]sEDN W5l
有都話無啦

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.