娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-4-27 11:42 AM

來港熊貓个名老土嗎?

我覺得好老老土土.......:mad:

QuiGonJinn 發表於 2007-4-27 12:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-4-27 12:06 PM

唔係好明 點解大陸經常用埋D疊字  好似D福娃咁又係用疊字  好老土下

alexkoala 發表於 2007-4-27 12:08 PM

本人覺得只是小問題
]!si0K3E:|k#c6Z 安安,佳佳,樂樂,同埋盈盈都唔大分別,況且用疊字可以更易俾小朋友記住嘛....
TJ6U0nK mAC 如果唔咁改,你地又會有咩建議?

wcchan886 發表於 2007-4-27 12:22 PM

用疊字做熊貓名係大陸慣例

大優勢 發表於 2007-4-27 12:27 PM

吾通你改過好新潮咩
V'B5s.DUy1P 一過時點算

我愛章小慧 發表於 2007-4-27 12:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2007-4-27 01:17 PM

與其老土, 不如叫"帶好", "福來", 旺財", 起碼好意頭

Erocky 發表於 2007-4-27 02:00 PM

我就唔覺得有乜問題?
V {#d3@b/gJ 老土?$M(PN~_2]

5l9_#[ ld6hy)wt0L 咁要乜名先係唔老土呢?
%D{/mu/h6{5F%A 唔通叫里安納度狄卡比奧? 朗拿甸奴? 倖田未來? 宋慧橋? 陳水篇? 曾蔭權?#o;A^#LY'tN"QjJ
您有無聽過熊貓叫呢d名架?*e,M[G%o)s F U,b

t u O9C C/F!m&a/h;t,ZE 我就真係唔知熊貓應該叫乜名先至唔老土~'XUr+Nr;g
咁麻煩話老土果d朋友,即席提議個最潮最Yeah既熊貓名黎喇~
U/@;u J"Re
s;}w,v8D&z 但係如果您自己都諗唔到個最潮既名既話,u*B8zsd"i&p j(k
就暫時唔好話人地改果個名老土喇~~

xalonso 發表於 2007-4-27 02:09 PM

i think it is not suitable~
%sg0PgMMSsQ Whay"s Your think??

bigfish 發表於 2007-4-27 02:11 PM

不如叫嘉莉, 米高, 約翰, 珍妮啦, 落到黎香港, 梗係要改返個香港名 la, 唔好咁大陸

ming8964 發表於 2007-4-27 03:04 PM

平凡老土才有親切感!!!

織田信長 發表於 2007-4-27 08:09 PM

基本上用親江叠字都老土......

-o- 發表於 2007-4-27 10:05 PM

樂樂都仲接受到..盈盈就真係好土=0=

sa1412 發表於 2007-4-27 10:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

心亙 發表於 2007-4-27 11:44 PM

[size=4]我都唔明點解係都要用叠字???呢兩隻野係度浪費香港d$!!!
*SZ/xRx/w~ Tf 如果我替牠們改名,一定會叫做「仆仆」、「街街」[/size]

magic 發表於 2007-4-28 12:51 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-4-27 12:04 PM:T dy.w9l2e"W[;s0z Y?
本來啊樂個名勁正,本人原名是也。
fs$gN7vY?@ ... [/quote]
NK%_B`8Zp ..絕對尊重..貴人用貴名..好!!
tehBF!d} [...不過用在熊猫身上...太多用壘字..真係有D悶..]

yuri 發表於 2007-4-28 03:59 PM

一定要用d有意頭又易記d名 無法

ronald001120 發表於 2007-4-28 04:24 PM

點解係都要雙字既呢B3Z6X{'^!z"x!e,q
唔可以國強,家麗,家欣甘既呢

zane88 發表於 2007-4-28 10:11 PM

不如 叫 潮爆 ^^"

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.