娛樂滿紛 26FUN's Archiver

支持者 發表於 2007-4-27 05:29 PM

看那一份報紙, 及買報紙的原因

你們憑什麼去決定看那一份報紙? +^E U {y1z.V

7A2vC%b#Z%p 又, 既然現在己有多份報紙上了網, 那你們還為什麼買報紙呢?9^ |J]9K@F1r

eQqF/kn j TW 我自己會憑報紙的內容, 質素, 及立場來決定. -? S)y A p,I~j7z
我每天也看明報和生果. 有時, 都會睇大公的文化版.]r$o0^xf W4s\
我不會買報紙, 因上列三份報紙都上晒網, 不用買.

trunks 發表於 2007-4-27 08:12 PM

攞上手會專心d睇, 係網上只會"係咁椅"睇, 因為睇得耐好辛苦.... 同漫畫書一樣....

waikong 發表於 2007-4-27 08:45 PM

[quote]Originally posted by [i]trunks[/i] at 2007-4-27 08:12 PM:
5P?#? z ?!w 攞上手會專心d睇, 係網上只會"係咁椅"睇, 因為睇得耐好辛苦.... 同漫畫書一樣.... [/quote]K*_p{jj"r^(a
我都係咁:D

sa1412 發表於 2007-4-27 09:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2007-4-27 11:04 PM

有紙巾送, 有膠袋用, 有癈紙可以墊煲

eric911 發表於 2007-4-27 11:43 PM

只係唔想再睇《方向》再用大量篇幅去報道《生果》呢樣唔啱嗰樣唔好﹗喂,你(方向)同《生果》有咩怨恨,關讀者Q事咩,你哋(方向)好很煩呀﹗唔係屋企人要睇,我一早罷買左你好耐啦﹗:mad::mad::mad::gun::gun::gun:

支持者 發表於 2007-4-28 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-4-27 23:04:
-X#pHy+uf [ 有紙巾送, 有膠袋用, 有癈紙可以墊煲 [/quote]*M'b+i'pi!R!ot

1v)[ dGig*c X ?9L 我想很多人買報紙都會係呢個原因.

shanlinlla 發表於 2007-4-28 12:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

支持者 發表於 2007-4-28 10:32 AM

[quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-4-28 00:58:
xQ#J&Hs 唔係咁講喎!!6BrpY,g)EjJ
你無可能一日廿四小時... [/quote](i'Y s5Fu z#g

t,HJBi1y9P 呢個例子正好反映了上一代, 像你我父親, 和現代青年7J5CNj8ZlM;Y
獲得資訊的不同途徑. 1y C[6u\E
我有些好奇為什麼好多維園阿伯睇東方?
"Ul7YoY+h
%T1dX8N5Q ud 另外, 我真的有可能廿四小時也有上網e4YC ^:M!w"|6c8pV
公司電腦, 家中電腦, 一用就會上網n:X aXlu+F p"x-n
手上的mobile phone有3g, 因工作上的需要用無限plan....又上網
:T[ D(A)j)r 常在巴士或文通工具上看新聞或send email...&y-Xo,p5NQ/wJ/l
可能, 只有我去廁所食飯及睡覺不是上網的...

大優勢 發表於 2007-4-28 04:17 PM

上網同係手度唔同
s&{!U8bmx w
-f gq1js3m 上網會睇少啲

牙嵐123 發表於 2007-4-28 05:49 PM

買黎飲茶睇呢 ~  對住部電腦好哂神

kcwangwang 發表於 2007-4-29 02:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kcwangwang 發表於 2007-4-29 02:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

支持者 發表於 2007-4-29 02:47 PM

會唔會係我奇怪d....
)B|%m])w1T 我對電腦可以睇得仔細d...
,D:NYS'R4B/i:N 報紙好快就睇完...

kingsun2433 發表於 2007-4-29 05:20 PM

做剪報,平時都唔會買,要用都係響垃圾桶執

織田信長 發表於 2007-4-29 06:23 PM

屋企人睇"方向" ,被迫睇佢
dheQ `4tU.Xc3r 我又唔會自己買另外一份for自己睇

wukingtung 發表於 2007-4-29 08:08 PM

東方8B.]&jc.B"]
睇開睇熟

支持者 發表於 2007-4-30 11:18 AM

呢版好似都有好多人睇"方向"報....
0m0oVK _
"pdo!dEGz XMm 有冇好似我咁睇"生果" "明報" 加埋 "大公" 呢?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.