看那一份報紙, 及買報紙的原因
你們憑什麼去決定看那一份報紙? +^E U{y1z.V又, 既然現在己有多份報紙上了網, 那你們還為什麼買報紙呢?9^|J]9K@F1r
我自己會憑報紙的內容, 質素, 及立場來決定. -?S)yA p,I~j7z
我每天也看明報和生果. 有時, 都會睇大公的文化版.]r$o0^xf W4s\
我不會買報紙, 因上列三份報紙都上晒網, 不用買. 攞上手會專心d睇, 係網上只會"係咁椅"睇, 因為睇得耐好辛苦.... 同漫畫書一樣.... [quote]Originally posted by [i]trunks[/i] at 2007-4-27 08:12 PM:
攞上手會專心d睇, 係網上只會"係咁椅"睇, 因為睇得耐好辛苦.... 同漫畫書一樣.... [/quote]K*_p {jj"r^(a
我都係咁:D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有紙巾送, 有膠袋用, 有癈紙可以墊煲 只係唔想再睇《方向》再用大量篇幅去報道《生果》呢樣唔啱嗰樣唔好﹗喂,你(方向)同《生果》有咩怨恨,關讀者Q事咩,你哋(方向)好很煩呀﹗唔係屋企人要睇,我一早罷買左你好耐啦﹗:mad::mad::mad::gun::gun::gun: [quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-4-27 23:04:
有紙巾送, 有膠袋用, 有癈紙可以墊煲 [/quote]*M'b+i'pi!R!ot
我想很多人買報紙都會係呢個原因. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-4-28 00:58:
唔係咁講喎!!6BrpY,g)EjJ
你無可能一日廿四小時... [/quote](i'Ys5Fu z#g
呢個例子正好反映了上一代, 像你我父親, 和現代青年7J5CNj8ZlM;Y
獲得資訊的不同途徑. 1yC[6u\E
我有些好奇為什麼好多維園阿伯睇東方?
另外, 我真的有可能廿四小時也有上網e4YC^:M!w"|6c8p V
公司電腦, 家中電腦, 一用就會上網n:XaXlu+F p"x-n
手上的mobile phone有3g, 因工作上的需要用無限plan....又上網
常在巴士或文通工具上看新聞或send email...&y-Xo,p5NQ/wJ/l
可能, 只有我去廁所食飯及睡覺不是上網的... 上網同係手度唔同
上網會睇少啲 買黎飲茶睇呢 ~ 對住部電腦好哂神 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 會唔會係我奇怪d....
我對電腦可以睇得仔細d...
報紙好快就睇完... 做剪報,平時都唔會買,要用都係響垃圾桶執 屋企人睇"方向" ,被迫睇佢
我又唔會自己買另外一份for自己睇 東方8B.]&jc.B"]
睇開睇熟 呢版好似都有好多人睇"方向"報....
有冇好似我咁睇"生果" "明報" 加埋 "大公" 呢?
頁:
[1]