娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心亙 發表於 2007-4-27 11:31 PM

你相信命運嗎?

我很相信命運,d人成日話要改變命運,我則覺得是命運註定你去改變命運,想到這一點,便感到人生很灰呢......唉......:cry:

CHECSS 發表於 2007-4-27 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007/4/27 23:31:_nF7f Wp
我很相信命運,d人成日話要改變命運,我則覺得是命運註定你去改變命運,想到這一點,便感到人生很灰呢......唉......:cry: [/quote];U3S)kQL[+\
我信命運 , 不過我更信命運係由自己掌握 ............................ :cheers:
|!I+u a'F*b~^*}k
l%i {E,T#lrB;aV *SIHOW!xa`/`

}pa*tt|U9f5xx q
9R9o:PT%N9y]_)p 另外 , 種乜因 , 得乜果 ;)
o L.X+b gw%V S5xr7C.x mh:_Q
[[i] Last edited by CHECSS on 2007-4-28 at 12:02 AM [/i]]

新經濟學巨人 發表於 2007-4-28 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-4-27 11:31 PM:2a6Ho"Te:\!blk
我很相信命運,d人成日話要改變命運,我則覺得是命運註定你去改變命運,想到這一點,便感到人生很灰呢......唉......:cry: [/quote]
v9h"MAs4u5p z x)GYcS/{z Q
u7w/P8M Ye9X
[size=5]梅艷芳有首歌:9Y y+W2t"}P2w,d1RJp

j0M(G M|Xh 從來無後悔 現實我改編. 休說蒼天注定 堅決跨過目前 [/size]

心亙 發表於 2007-4-28 12:12 AM

d人又成日話什麼黑暗之後是黎明,但又有否想到黎明之後又是黑暗呢???

CHECSS 發表於 2007-4-28 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007/4/28 00:12:^*e4K)QY
d人又成日話什麼黑暗之後是黎明,但又有否想到黎明之後又是黑暗呢??? [/quote]Pij6h(e.T
有乜心事不妨直說 .................. :):agree::cheers:

-仔仔仔- 發表於 2007-4-28 12:41 AM

信信地啦!!

零界點 發表於 2007-4-28 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-27 11:57 PM:
.nq"w)KG0FX K/Len%NFI
我信命運 , 不過我更信命運係由自己掌握 ............................ :cheers:j'iZe{{M

Yt%`&^'^+s&} VVys5xIk%rTb R,w

/]3_H9B1`E;r}7Fk $f9VP9S+e8G
另外 , 種乜因 , 得乜果 ;)Z@Byp0]/aJ,a

B4\r8B5f7s R!Q!m1R*x [[i] Last edited by CHECSS on 2007-4-28 at 12:02 AM [/i]] [/quote]
NMXs.N9tY7n\(G`9~
E#R(h1d w[ 沒錯!!我也相信上天安排的命運~但我相信命運是掌握在自己的手上!!9h.pKmIVl
改怎麼去選擇~~一切都是在於自己!!

shanlinlla 發表於 2007-4-28 12:49 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

心亙 發表於 2007-4-28 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]零界點[/i] at 2007-4-28 12:46 AM:;l0E g)J1\Z:y Cu
:v%h&Q-q(C6L0N/H^

3_Cm3pG 沒錯!!我也相信上天安排的命運~但我相信命運是掌握在自己的手上!!A e;l0S)[#f D$F
改怎麼去選擇~~一切都是在於自己!! [/quote]
!bC3w+Tx;^ _ [email protected](l8Yh7K
既然你說是上天安排的命運,為什麼你還要去改???

心亙 發表於 2007-4-28 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-28 12:25 AM:
Z0JiJ ys 7z8t;f6s#W'P*Q
有乜心事不妨直說 .................. :):agree::cheers: [/quote]
4yp4M9~2|b EldB %k*jVn"tO)[.c x ?
E;l;h"o ]\Y8{
心事真的是一籮籮......唉:cry:

零界點 發表於 2007-4-28 12:53 AM

你不一定要照這上天的安排去做呀!!
KhWM$zO#O 你可以自己選擇阿...
.}H x B^0f 所以我說命運掌握在自己手上阿!!!

心亙 發表於 2007-4-28 12:55 AM

掌握在自己手裡的命運,都是上天所安排的命運呢......

CHECSS 發表於 2007-4-28 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007/4/28 00:49:,VA%u,[_p/pv9}){3d8w
相信!!LZdE{U1I9kp
我認為人一出世,就有一些東西控制著你一生的路程...
%Q#A [E4C aZ 我覺得係呢樣野影響到一個人作出嘅決定.... [/quote].`t/I$GJ HX%E
影響一個人作出決定嘅係性格 , 心理同經驗 ................... :D

CHECSS 發表於 2007-4-28 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007/4/28 00:55:
'N7i7T } h4m 掌握在自己手裡的命運,都是上天所安排的命運呢...... [/quote]
+eVoce@6~.N%R 想問下你憑咩話命運係上天所安排 ?????? :D

阿感 發表於 2007-4-28 01:35 AM

一命二運三風水四積陰德五讀書

gergerger 發表於 2007-4-28 03:06 AM

give u a song@H-L2cPWh1_,P1M
y*^R!e j5c5O
[url]http://www.youtube.com/watch?v=MTvUyQxbFYc[/url] U`[,M V E0z
命運是你家
0J)w6y%v$su 天生你是個 不屈不朽的男子 不需修飾的面孔 都不錯 H._cYB|7l(d D)}

E"eh8Atu?1M T 風霜撲面過 都不可吹熄烈火 幾多辛酸依舊他都經過
t|gDu,Y mX]?v'C0m[x3D
* 不管身邊始終不停有冷笑侵襲 你有你去幹 不會怕 
`kfOQ 6WK,N!x&` SL|
即使瑟縮街邊依然你說你的話 那會有妥協命運是你家 /A{"A[#[(H EJ^YU&b
R8eVs \(sW1j(Iul
從沒埋怨 苦與他同行 *m^7K7S5e R;N
i].U0C0k` fD
迎著狂雨 傷痛的靈魂
M1x J8s-UcpR .lxN7wI|X
不經不覺裡獨行 9|)_!r0mC t)YT*L:jL.W

)m:q~goW%a7v 天生你是錯 長於水深火熱中 可惜他本未知 只苦幹
[q7L3u1t;K LR1w
Hd7?&n yX9};V 溫馨笑面裡 太多辛苦的痕跡 今天即使他受傷 都不覺}-| [5^UW)Z3~$`
U&Z H x?h
Repeat *k(z:Y6TR7w8N7V(H@R
/BonyWU+Iz
[[i] Last edited by gergerger on 2007-4-28 at 03:08 AM [/i]]

chicken 發表於 2007-4-28 09:15 AM

命註定
:po#lI7O0t
9@^-B)Ao 運會變

大優勢 發表於 2007-4-28 10:17 AM

[quote]Originally posted by [i]gergerger[/i] at 2007-4-28 03:06 AM:nAJ#c N\xa{P
give u a song
T0Z(e$u$ptF'D )@/v5i&}'T
[url]命運是你家
2B!u m8`!Sn 天生你是個 不屈不朽的男子 不需修飾的面孔 都不錯 LJ%t0A5SA/B)NN `)Q

g3I1t9Y*o5iMW 風霜撲面過 都不可吹熄烈火 幾多辛酸依舊他都經過
#Z0D,yP9M@2`? F ZwR;Z$e
* 不管身邊始終不停有冷笑侵襲 你有你去幹 不會怕 
)joc-HeS s+T']2]
r7]r8E"lqzO 即使瑟縮街邊依然你說你的話 那會有妥協命運是你家 
;T3fiGe Nv
~ @_3{ ?m~*b 從沒埋怨 苦與他同行 P.Ts[#R O\7^

/ohwrt"h` 迎著狂雨 傷痛的靈魂
eS&hH;S*ZH
.\-m*q,Ne 不經不覺裡獨行 8_:sF g(Z,XP+n3hm
#HfH"D*B#w2HNG
天生你是錯 長於水深火熱中 可惜他本未知 只苦幹
O6T5x)JyU7_-h
p2Ppr V9H{2g 溫馨笑面裡 太多辛苦的痕跡 今天即使他受傷 都不覺
#p"HKU`'M4k
])T{"M'I:J} [/quote]
\*wdD n W"Tqo-}
xo4eNE^Ls 幾好聽不過真係做到裏面所講 iI3Nh+?Ou
又有幾多人做到呢
6aV/U6j9o.w7}
{3Jfv0| 命運從來唔信:j#~QLw,L
會發生就發生j5Fe~:?Z?v;kk0U
唔會發生就吾會發生

waikong 發表於 2007-4-28 06:37 PM

信條毛
w$C6j6PF#Lfg 命運掌控o係自己手上

loklok117 發表於 2007-4-28 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]waikong[/i] at 2007-4-28 18:37:
|d6]/}8~ ? 信條毛0v` X%Kd_
命運掌控o係自己手上 [/quote]
3z` Gjr*z8wI
Z+gZ,|8ZW$Y-y| [color=Red]信條毛X2[/color]T0[%|W9~v
我覺得成日用命運作解釋既人,`KdR(l;{/_"E6fB
只係[color=Red]懦弱,逃避,不負責任[/color]V!w:dX(f*C T~
我有個朋友因為"相信命運"
A{)A9|t3Sz)o3Kh 失去自己最愛的伴侶
'a"p tB$j6|2A_ 現在只有後悔
]*x;tS+v"m Gbr
p5I|'op;fRh 佢問我:你相唔相信命運m!QSTQK
我:唔信,就算有
-A+MLJQ(R 我都會樂觀去面對Q1~]"z ?-wh
佢:有d野係整定ka
uTb [1Vh 我:係,有d野有時真係避免唔到+Cf b0l.fa s/~O
但唔代表要放棄,要認輸,要逃避-v/k^+@Q m6zm+j

)Q(R d}!j5Be(cZv 信唔信命運唔係一個問題
v-V%Z)Kh? q,U?U 重要既係係點樣去面對
\ I [,Q+Z\bc-b bT4EM|
[[i] Last edited by loklok117 on 2007-4-28 at 08:17 PM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.