娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jasonkat 發表於 2007-4-29 12:02 AM

1命2運3風水~@@信少少啦~

心亙 發表於 2007-4-29 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-4-28 08:15 PM:!UU9Y ft1M
B|TR;`x!y:X

/g~s,t#Xf [color=Red]信條毛X2[/color]"^ Qs}s6_p~
我... [/quote]j9c/u#RA$hb
Owu CO
既然整定是輸的,那為何仍要去爭取???

zane88 發表於 2007-4-29 12:31 AM

有d野 唔係話 自己改變就 得既..= ="

dugarrypat 發表於 2007-4-29 12:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

qqwqqwqqw1 發表於 2007-4-29 03:53 AM

命運只是一個藉口~
?^g"f#a0B d人好鐘意找藉口,但求自己好過d~

12d3 發表於 2007-4-29 04:46 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-4-28 08:15 PM:-I#@i'xN\1y

5uhL n*h k}
t,Vgj^ I{ [color=Red]信條毛X2[/color])G yWx N6F5nGN4m
我... [/quote]S%K`Ou,Y.R

Y6k p6Hy
-b2h5T~"l 岩!/B!q%iT(x+n O P
重點係點面對!
Y_tK"E Dt ^bUlpc"A%s0jG
行行下街踩到屎都係整定, 但係又會唔會以後唔落街? 仰或抹乾淨繼續行?&Q(T"e x"}JqR
r4s BX0mZ
如果有左正確態度, 信唔信都已經唔重要.

12d3 發表於 2007-4-29 04:48 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-4-29 12:23 AM:
n;jHNC2^4l9py'NU Np*Ho%z%X/I#N
X Y"Porgio
既然整定是輸的,那為何仍要去爭取??? [/quote]$k_M,_;e#|B&X+gq

*vZTe(QD 好笑!
9Jc WG Z1e1c!hI,p 既然每個人都要死, 點解要生存?

lovekate 發表於 2007-4-29 09:55 AM

呢D野信者得救~但我不嬲都唔信

kcwangwang 發表於 2007-4-29 02:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

織田信長 發表於 2007-4-29 06:25 PM

天行有常,不為堯存,不為桀亡。

loklok117 發表於 2007-4-29 07:40 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-4-29 04:46:
8{4x!HT9gU
-{d&_m;PE"T
)s Uq K?,x%V}*^
,H/FI#~1ne]&BY!f)^m 岩!
-Q)LI[{{A9C;S 重點係點面對!ab`9s X~$G0u4w(ff

+_YSE p;ZC 行行下街踩到屎都係整定, 但係又會唔會以後唔落街? 仰或抹乾淨繼續行?
2^a~)y"x Ds c
EzY az(J 如果有左正確態度, 信唔信都已經唔重要. [/quote]
Rb*V%b:mi"]-['L.M Yi]F0r2e
+3fun:good:
O/Ih9g0s\d9J 你個比喻雖然臭d:D,但講得好好:good:

loklok117 發表於 2007-4-29 07:46 PM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-4-29 00:23:~/|ol Oum7w{

$TP Z;Oq.[ *nT yM"Pe
既然整定是輸的,那為何仍要去爭取??? [/quote]
$?zWh \t
`W ]+G*YfFW.vP 慢慢黎laab w o B0XA;i
而家可能你真係好唔開心
"d4C.pHm'V"x;q [Z0r 不過唔緊要 訓個教 洗個面(k.N Y.O5M
努力去面對吧
/~lnI$Xj l [size=6][color=Red]活著便精彩[/color][/size])`p0U&_/l(j
&O1NSz.M:l
你個post都應該+5分
:T4E@7k2e mP 令大家有咁多反思:kicking:

wukingtung 發表於 2007-4-29 08:01 PM

信到十足.!!!

心亙 發表於 2007-4-29 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-4-29 04:48 AM:8^J/FhNg

,K~~ n;AAn #zLW7Qa-jacE
好笑!
u/Ql'Z i,xc 既然每個人都要死, 點解要生存? [/quote]
(j)Gm3n&M"rdJ c [S ]V5RH
HAHA,你講得好有道理呢!!!既然會死,為何要去拼命賺錢、生存呢???與其要死,為何不早點死???:nogood:

心亙 發表於 2007-4-29 08:23 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-4-29 07:46 PM:
c*^ I(P"g'qN4R Q5S.J/Ggd/_;t })~K2z
Iy'n+d.C`'}$}rg$}m
慢慢黎la
1JXh|1b)ym)AW 而家可能你真係好唔開... [/quote]i(`3hd8}gtOn

C ] t/IYb;uX"[#@ +I.a3z,`,M"ATO
v X7l"c9j
先多謝~
4^&^7`1R'M*TR 你說得對,到目前為止,的確唔開心得很,諸事不順,很累了......
[-J[*l[0e :nogood:

wind69 發表於 2007-4-29 11:28 PM

說的沒錯,人生本來就是灰灰暗暗...乏味的,
H?(ze,Jo+O tJ -x}]:O8rp-r
活著,就是給你機會為自己的生命添加色彩
@(XI I2UH3xQ8v)}
%? Y1qK"miQ-J 黯淡也是色彩,苦澀也是味道。z2uho'nd }4R

#P@9rre^G,P 許多小朋友連黯淡色彩或是苦澀味道也沒嘗過,生命就結束了。3d!ewv RX_4~%}

yf&lJC7p%D S 或許,根本從來沒有開始過.....
rDYl"w:p2XN Y Q7c [\vn$ICV
做人很難,但也應該有讓自己感到滿足的時候,
/S|U,s.\-R/B4?6m*zfH\ ,jg#er\
不知足,就算讓你當上富豪皇帝,也不會快樂,
3@FGD8E1|:v&{*|&Y;n .q3sY ?9zP
畢竟活著是一種福氣,是人生最幸褔的事。Y+jp.@xsUw
W)\&[ v?Y K,AP
恭喜恭喜:)

敗北 發表於 2007-4-29 11:57 PM

其實命運係點解?

wind69 發表於 2007-4-30 03:31 AM

[quote]Originally posted by [i]敗北[/i] at 2007-4-29 11:57 PM:
/c [y*N)i g 其實命運係點解? [/quote]
7N^ a2sfh%Gl o?nRcmR
用煮飯仔作比喻.......
K0j3c-H8EnE1s m
Uy-Z5F0\%|8U+Ke "命" 就是食材。即是食物的材料,每個人的食材也不一樣,早安排好,不能改。
a$^5M&[N? 'YWr P`C"c
"運" 就是烹調食物時的環境,火侯,又或是烹調的技巧....f|l2D%O{-a"q:e[
2nDs1VB l ~*J u
不濟。倒沒關係。因為有一生的時間給你調味

心亙 發表於 2007-4-30 06:31 PM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2007-4-29 11:28 PM:
9d&w1n ddl 說的沒錯,人生本來就是灰灰暗暗...乏... [/quote]
o#[F$w-|| 9l ZN.V9Q|{
)R/BO$ih%xB0G3G2p
有錢便是開心的生活~當沒有錢的時候,什麼都做不成:cry:

14KK 發表於 2007-4-30 11:04 PM

信...
y%F;ty$hIY
/P ]i u&d)e}Q 天要你死你不可以避= =

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.