娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心亙 發表於 2007-4-27 11:31 PM

你相信命運嗎?

我很相信命運,d人成日話要改變命運,我則覺得是命運註定你去改變命運,想到這一點,便感到人生很灰呢......唉......:cry:

CHECSS 發表於 2007-4-27 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007/4/27 23:31:
$U w'AeB 我很相信命運,d人成日話要改變命運,我則覺得是命運註定你去改變命運,想到這一點,便感到人生很灰呢......唉......:cry: [/quote]
~bL!wN8Xl2o%cv 我信命運 , 不過我更信命運係由自己掌握 ............................ :cheers:2vn l|;P
o[3qWi%g0l0M Bc._

k-I:nFj 4Dx k I3\5D-l*{6e

6Y/_8M*] Y9dzWC 另外 , 種乜因 , 得乜果 ;)
Hw!p`K n]C
ry.E']%k*@-CD3tI"e [[i] Last edited by CHECSS on 2007-4-28 at 12:02 AM [/i]]

新經濟學巨人 發表於 2007-4-28 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-4-27 11:31 PM:%Os3r6pJO(e3y
我很相信命運,d人成日話要改變命運,我則覺得是命運註定你去改變命運,想到這一點,便感到人生很灰呢......唉......:cry: [/quote]F/L,[4V-K(e5yUP
N1M X8EW|z
d|3y:e"lZ
[size=5]梅艷芳有首歌:$W"`d}5_"u.F r
h/mt0B2jTK4R e3Q
從來無後悔 現實我改編. 休說蒼天注定 堅決跨過目前 [/size]

心亙 發表於 2007-4-28 12:12 AM

d人又成日話什麼黑暗之後是黎明,但又有否想到黎明之後又是黑暗呢???

CHECSS 發表於 2007-4-28 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007/4/28 00:12:
}1V|)n}X8UP~ d人又成日話什麼黑暗之後是黎明,但又有否想到黎明之後又是黑暗呢??? [/quote]
S5M"{ a9wO'\*jXh 有乜心事不妨直說 .................. :):agree::cheers:

-仔仔仔- 發表於 2007-4-28 12:41 AM

信信地啦!!

零界點 發表於 2007-4-28 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-27 11:57 PM:
1rE7P8l$T&M#hFt1~*`rv f9vsUws&J(D%pu
我信命運 , 不過我更信命運係由自己掌握 ............................ :cheers: k1}p_0D|
WpV2K7??-s

y*`8HT{1Q!H
ab%m!`:Q-^l
^[s7{Il^cx 另外 , 種乜因 , 得乜果 ;)
s,I1P| j
4Q+f1Dj!C6V$V&L [[i] Last edited by CHECSS on 2007-4-28 at 12:02 AM [/i]] [/quote]
kNP2\ k X.E-Wz g 7f)R4f7GlTat
沒錯!!我也相信上天安排的命運~但我相信命運是掌握在自己的手上!!
amEE#b _ 改怎麼去選擇~~一切都是在於自己!!

shanlinlla 發表於 2007-4-28 12:49 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

心亙 發表於 2007-4-28 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]零界點[/i] at 2007-4-28 12:46 AM:7cYk"D [i8h O9y4}&I

DVD o&u v'uN
5XgI3ZE+H;?B1ps 沒錯!!我也相信上天安排的命運~但我相信命運是掌握在自己的手上!!2pO7F Q9_
改怎麼去選擇~~一切都是在於自己!! [/quote]E@ y+YL"A({
l#o3mnc\9i
既然你說是上天安排的命運,為什麼你還要去改???

心亙 發表於 2007-4-28 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-4-28 12:25 AM:4Tf^Z4T5u

'gWi3W6pQ4E[6^4@8T 有乜心事不妨直說 .................. :):agree::cheers: [/quote]1o4m3GM:B(i nH(\.f

*r9pm1kxC%Q
]UW6w%vtA!q9aW 心事真的是一籮籮......唉:cry:

零界點 發表於 2007-4-28 12:53 AM

你不一定要照這上天的安排去做呀!!
0EO I4_h$x 你可以自己選擇阿...9`;J;~.pG d/z
所以我說命運掌握在自己手上阿!!!

心亙 發表於 2007-4-28 12:55 AM

掌握在自己手裡的命運,都是上天所安排的命運呢......

CHECSS 發表於 2007-4-28 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007/4/28 00:49:
Jy9@riI&b(s 相信!!$`s zl5G0d
我認為人一出世,就有一些東西控制著你一生的路程...
i,K([-O`Q.v 我覺得係呢樣野影響到一個人作出嘅決定.... [/quote]
d#WjY#u 影響一個人作出決定嘅係性格 , 心理同經驗 ................... :D

CHECSS 發表於 2007-4-28 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007/4/28 00:55:#nZDBm
掌握在自己手裡的命運,都是上天所安排的命運呢...... [/quote]
"N;Op:V2yr,]/H 想問下你憑咩話命運係上天所安排 ?????? :D

阿感 發表於 2007-4-28 01:35 AM

一命二運三風水四積陰德五讀書

gergerger 發表於 2007-4-28 03:06 AM

give u a song
o-?0h}|g;J$~B
d0nfV8O+Cu7nt [url]http://www.youtube.com/watch?v=MTvUyQxbFYc[/url]
4s g#l)t\'E 命運是你家 T!xQ6[7P(lo l!l
天生你是個 不屈不朽的男子 不需修飾的面孔 都不錯
l2A&_3rJ2By4R CVVA&U
風霜撲面過 都不可吹熄烈火 幾多辛酸依舊他都經過
'V8?x*p3s+S3y:Qe
#c(aC [uG~6vd * 不管身邊始終不停有冷笑侵襲 你有你去幹 不會怕 
]mn+F] X u@y&G\
即使瑟縮街邊依然你說你的話 那會有妥協命運是你家 
P basI)D R4WG
8r;E7JSv v6h#` 從沒埋怨 苦與他同行 
P RV7D LbdoP \i}z6kX
迎著狂雨 傷痛的靈魂
.e8zu7WI%@Jw't,G \ \~bhN
不經不覺裡獨行 
*A Z!n;bF +GH*s.p*J\)~
天生你是錯 長於水深火熱中 可惜他本未知 只苦幹
0cKSn8w(}y5N
*da]ZEQ 溫馨笑面裡 太多辛苦的痕跡 今天即使他受傷 都不覺hX.Nd!]

)FUh]"G'| [P,Sm Repeat * ?6cX b(|
nQT7jj2xf.E+z
[[i] Last edited by gergerger on 2007-4-28 at 03:08 AM [/i]]

chicken 發表於 2007-4-28 09:15 AM

命註定"r [F.H w&w[/Crw
(^ i9hmLY
運會變

大優勢 發表於 2007-4-28 10:17 AM

[quote]Originally posted by [i]gergerger[/i] at 2007-4-28 03:06 AM:`5N/np~
give u a song!c&Sw:B Dgz4q

9u:O Hwf ij [url]命運是你家 -J!a?)a2Zg4U4o$dhW
天生你是個 不屈不朽的男子 不需修飾的面孔 都不錯 1OR$C"v-b+Y-R-sA
.O#Sv(~S{
風霜撲面過 都不可吹熄烈火 幾多辛酸依舊他都經過 (M9Y J V6g6p1n

Iq_ p!Sn * 不管身邊始終不停有冷笑侵襲 你有你去幹 不會怕 5[R'`:qO5["e[L

CJ"{'^` u7Pi 即使瑟縮街邊依然你說你的話 那會有妥協命運是你家 #VGk|'e/^,bDpEo
h'p?9a+Z$k
從沒埋怨 苦與他同行 
ze g]DF&e #@ y*k)x%M s
迎著狂雨 傷痛的靈魂 1[s*H2J%_i
$F y&LeU"S
不經不覺裡獨行 
Bm Mbz
7f*}+q"{(A#]7J0Ks}f#j r 天生你是錯 長於水深火熱中 可惜他本未知 只苦幹
q9t:L k:x#u _Q\3B 4C%RK0o,v8mVE7A
溫馨笑面裡 太多辛苦的痕跡 今天即使他受傷 都不覺}[h-oxC
;I8vd r3W
[/quote]
/soN7r5A&i"j fl:S~&P)YALV,w
幾好聽不過真係做到裏面所講
,c3[ D8d:NOK[0t 又有幾多人做到呢
"HBOZD!mV
i!yW o'\z-?e2oW 命運從來唔信
RCd)N)U X 會發生就發生
*A khceSp+dp 唔會發生就吾會發生

waikong 發表於 2007-4-28 06:37 PM

信條毛
`1e%W6`#L-r1Q 命運掌控o係自己手上

loklok117 發表於 2007-4-28 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]waikong[/i] at 2007-4-28 18:37:
5^9J[^)XL$S)J3Z 信條毛
,l,J w"iW@d{h,eb 命運掌控o係自己手上 [/quote]
,Dk `cP? 3YR3klcB3X
[color=Red]信條毛X2[/color]
{%gY1?o ?)O{9|eY 我覺得成日用命運作解釋既人C x,p#Cz1t^;hr%P8|l
只係[color=Red]懦弱,逃避,不負責任[/color]
_dw&o D6fbSn 我有個朋友因為"相信命運"
4]1e*k/jg L 失去自己最愛的伴侶4Nf5X/o S
現在只有後悔7N+a @e[ sg?!Q/gq

$K]:s$Q C3j 佢問我:你相唔相信命運
F4cXi7w!NC 我:唔信,就算有9Y kg?%O9v
我都會樂觀去面對
4db7xlze 佢:有d野係整定kaWCP9c3]jw.D$_
我:係,有d野有時真係避免唔到,dM"w3OP X1zY kQp
但唔代表要放棄,要認輸,要逃避
1@D R#dP Hb1B ;xjAh*M ?
信唔信命運唔係一個問題
^|;A:Q0O4X+P 重要既係係點樣去面對
4ru:ok0{9z q
:j z,L i$m.v+dE ]l [[i] Last edited by loklok117 on 2007-4-28 at 08:17 PM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.