娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2007-4-29 09:52 PM

男仔摯愛←快來投票

係咁多類型既車中,,KmrX _/oCO_
Mw c$C,^K,^ E
你地覺得邊d車  閣下最鐘意。。。
9gD)K2l|
o4hW ?Q:b 講真  如果講到車既型,我緊係會揀『林寶堅尼』
%{`Op+n!jA1My 但佢唔實際E*VU ` X/kF

1[]b~tc W X 所以,我會揀『頂級平治』 `9sG`+M-`P
:D:D:D:D:D

ronald711 發表於 2007-4-29 10:05 PM

最好有幾架啦xD
0@Q9^Y;B s 一架Mercedes豪用
'XE kpU's 一架日本車粗用 (Evo,GTR果o的)
+Alrfw4iz(\PX#I7E 最好仲有一架Ferrari
a'z c$M)c#lr ....我係咪打得太多need for speed 呢類車game~.~"
F^P8?M
g&Y)R?2D
~6V$NQmm.i$N btw,,,點解唔擺車版??~=]

cgdmzlam 發表於 2007-4-29 10:33 PM

唔緊要啦#Grwu3J/o8Y!\M)Q
閒聊下既姐
D kcTP,I3a $i*xdy4s l*Q{
不果我份人實際d
j Dfd] 想要咁多車
fe|{!x)z9lh8o:` 講真
/yc|E9HSm` 無錢養u+vW V6B`
一駕都  ㄇㄤ  車邊

simonhk 發表於 2007-4-29 10:40 PM

i like波子

cency2005 發表於 2007-4-29 10:52 PM

Jaguar!

大優勢 發表於 2007-4-29 11:09 PM

其他 .............BMX:Wd5h1x3L4f

rED U^AT,x :clap::clap::clap:

shanlinlla 發表於 2007-4-29 11:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

loklok117 發表於 2007-4-29 11:50 PM

最鍾意吉普車
+ONN|,f 後面有個車輪ka

Jk 發表於 2007-4-30 12:01 AM

我對車嘅興趣唔大,唯獨是林寶堅尼,由細到大都覺得呢部車仔真係幾型仔吓!
0aC+a2lbj*W ]F!C
(^5r3iK YQ1Jnu M
iY_B)h_k&Y9g
C PIc%F [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 29-4-2007 21:52:Qt7_TC1A
[b][color=Red]男仔[/color]摯愛←快來投票[/b][/quote] Pk%Lyq8X5e:hhI-[
男人投唔投得架?!?(好彩我仲係男仔~~:dev:)

iknow 發表於 2007-4-30 01:25 AM

單車~~~~

華D 發表於 2007-4-30 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-4-29 11:09 PM:7\heXc
其他 .............BMX
%oZK}^M
"j eY8iY zY&}ZR :clap::clap::clap: [/quote](z6n5? @N"{:~

;U _c8c Bl.`v i 單車黎喎兄弟....:confused:

KAYU 發表於 2007-4-30 02:36 AM

梗係HONDA啦..DC5:love:

cgdmzlam 發表於 2007-4-30 10:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2007-4-30 00:01: Qe8k*q%Q
我對車嘅興趣唔大,唯獨是林寶堅尼,由細到大都覺得呢部車仔真係幾型仔吓!
%}6Nx0?0~2_nG
/viD K le Y
k.]`hO0T Q Xc/zi:\m;K-r
8v'h*pY#MH
男人投唔投得架?!?(好彩我仲係男仔~~:dev:) [/quote]
%KpA,m2o j
C*wx:Oi1t{ A 只要有小雞雞既人YG5H{FM U
就可以投哦~€~:naughty::naughty:

coolala2005 發表於 2007-4-30 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 30/4/2007 22:38:
rGq}w-y"C +AXX[ZJ_
jsXi N}y,o
只要有小雞雞既人2b,J+NE chs
就可以投哦~€~:naughty::naughty: [/quote]~'_H&Gp]9`v
我得大雞雞喳~:giveup:~
1YUO2M8^Q ,L;hs1s @
我唔制呀!~:cry:~
"mD$zDZ,\4wf}F
I3GF:rM z~.N1Uqa

wU?H p.c ]_ BNm,w:RK-V

eP7kDs;?Q.Q
+j(Whck@ Y 2T@d;@b7Oj
crK4D3E_

B%U_T-@
D`%\nV
-Pv7C^xc4t,X? o.N
$dA;Yhv :dev: 我嘅至愛汽車--- BLACK HONDA CRX
&O"r5@D:FVA{c
5?C'f6w%?t K&V7P [img]http://www.autodoplnky.cz/picture/galerie/crx_black_b.jpg[/img]

皇馬_王子 發表於 2007-5-1 09:47 PM

小弟至愛保時捷`Mk(d L"j
my dream car

artta 發表於 2007-5-12 12:00 AM

Audi R8 V10

Yui.i 發表於 2007-5-12 08:05 AM

Jza80 同埋R34....雖然冇得渣真車...但係有rc玩都唔錯ar....

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-12 09:56 AM

林寶堅尼, 媾女萬試萬寧, 我老豆講的。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.