男仔摯愛←快來投票
係咁多類型既車中,,KmrX _/oCO_Mwc$C,^K,^ E
你地覺得邊d車 閣下最鐘意。。。
講真 如果講到車既型,我緊係會揀『林寶堅尼』
但佢唔實際E*VU` X/kF
所以,我會揀『頂級平治』 `9sG`+M-`P
:D:D:D:D:D 最好有幾架啦xD
一架Mercedes豪用
一架日本車粗用 (Evo,GTR果o的)
最好仲有一架Ferrari
....我係咪打得太多need for speed 呢類車game~.~"
btw,,,點解唔擺車版??~=] 唔緊要啦#Gr wu3J/o8Y!\M)Q
閒聊下既姐
$i*xdy4s l*Q{
不果我份人實際d
想要咁多車
講真
無錢養u+vW V6B`
一駕都 ㄇㄤ 車邊 i like波子 Jaguar! 其他 .............BMX:Wd5h1x3L4f
:clap::clap::clap: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最鍾意吉普車
後面有個車輪ka 我對車嘅興趣唔大,唯獨是林寶堅尼,由細到大都覺得呢部車仔真係幾型仔吓!
[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 29-4-2007 21:52:Qt7_TC1A
[b][color=Red]男仔[/color]摯愛←快來投票[/b][/quote]Pk%Lyq8X5e:hhI-[
男人投唔投得架?!?(好彩我仲係男仔~~:dev:) 單車~~~~ [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-4-29 11:09 PM:7\heXc
其他 .............BMX
:clap::clap::clap: [/quote](z6n5?@N"{:~
單車黎喎兄弟....:confused: 梗係HONDA啦..DC5:love: [quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2007-4-30 00:01:Qe8k*q%Q
我對車嘅興趣唔大,唯獨是林寶堅尼,由細到大都覺得呢部車仔真係幾型仔吓!
Xc/zi:\m;K-r
8v'h*pY#MH
男人投唔投得架?!?(好彩我仲係男仔~~:dev:) [/quote]
只要有小雞雞既人YG5H{FMU
就可以投哦~€~:naughty::naughty: [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 30/4/2007 22:38:
+AXX[ZJ_
jsXi N}y,o
只要有小雞雞既人2b,J+NE chs
就可以投哦~€~:naughty::naughty: [/quote]~'_H&Gp]9`v
我得大雞雞喳~:giveup:~
,L;hs1s@
我唔制呀!~:cry:~
z~.N1Uqa
BNm,w:RK-V
2T@d;@b7Oj
crK4D3E_
:dev: 我嘅至愛汽車--- BLACK HONDA CRX
[img]http://www.autodoplnky.cz/picture/galerie/crx_black_b.jpg[/img] 小弟至愛保時捷`Mk(dL"j
my dream car Audi R8 V10 Jza80 同埋R34....雖然冇得渣真車...但係有rc玩都唔錯ar.... 林寶堅尼, 媾女萬試萬寧, 我老豆講的。
頁:
[1]