娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-4-30 12:07 AM

領匯又加價 !!!

停車場下月+到1180 !!!!!!!!!!!!!!!!!

支持者 發表於 2007-4-30 11:24 AM

我家附近的還是$990呀

vv1668vv 發表於 2007-4-30 05:45 PM

唔加價。。無增長,    點向股東交待?.k@7[Y"n%i'{~V

Y/q.rn9np0f] P [[i] Last edited by vv1668vv on 2007-4-30 at 06:04 PM [/i]]

jasonkat 發表於 2007-4-30 06:36 PM

又加價= =..唔係化~

tony 發表於 2007-4-30 08:59 PM

去出面D車場仲平個佢.

新經濟學巨人 發表於 2007-4-30 11:23 PM

停車位,以消費角度而言,係高檔消費品,
p:L Fe;F1eN /EbA;PQ"ALq
預期日後停車場月費/時租會慢慢加至與
&u-| Qy;ch2r;o1w m jaLI:T+_C_"Cv
私家停車場看齊,或更高,因為好多領匯場地處
3~#oWYjN1U )sZ4x8R GkBs
於優越地點/位置.
:ma8M:N%@9fS
i(QBh H%iz$N 以往,房委會不是以純商業性質運作,
5Lnky&qGuPfE
#Ov A.j7f-T;xc 房委會考慮政治問題更大,才使現在好多@P[vhU E
+uT~A,Gv4oS6W
領匯停車場租金大大....落後.

swordwing 發表於 2007-5-1 02:36 AM

正一奸商~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.