娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eric911 發表於 2007-4-30 11:47 PM

律政處決定再告《大便》

律政處就《大便》的14歲cream少女封面一案,在今天提出上訴,即是再告《大便》。《方向日報》連續兩星期轟炸式報道《大便》和期下集團所謂的醜聞下,政府終向《方向》低頭,決定再告《大便》。既然開始時已告不入,點解現在又告過?真係嘥晒納稅人既錢,我們可否告番政府和《方向日報》?
,q$`9KG y~x :mad::mad::mad:

ASPP 發表於 2007-5-1 12:34 AM

我等左好內ga la !!!

kiki12345 發表於 2007-5-1 12:40 AM

會唔會太過份呢~'L#ePuw0br N-T
法律竟然會因為社會的壓力而作出偏差~
Op&K,Dx Z 明顯地cream 事件只是炒作~7])b6Q!B[&E3z9O4mR
大家你情我願..
;u*t#sHa P](V
~%D;}{ _F~` 果然~
+p3lF;U ?v1Ec hk 是沒有法律~M5O;of)L,d*?-s
或是說...法律真的只是有錢人的遊戲

head 發表於 2007-5-1 01:24 AM

乜《方向》報係hk有咁大影響力咩???  
7~o(W!M JxN 唔知 所以想問清楚

swordwing 發表於 2007-5-1 02:35 AM

又來......肯定告唔入啦~~

pandh 發表於 2007-5-1 05:47 AM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-5-1 12:40 AM:6BO S;o"p-nL+?3\
會唔會太過份呢~
$h|d:CvCs%U 法律竟然會因為社會... [/quote]R+[;{HI~-Ha4d

i l_9tCcvO Z;T(p VN;N1Z
好似偏差果個係你喎........ "便利"做0既野根本就過左火位....... 俾人啄實實在正常...... 試問如果你做錯野, 你對頭人會唔會啄實你? 再次告"便利"係律政署可使行0既權利, 上訴案都未開始打, 咁又關法律公唔公平, 受唔受人影響咩事呢? :fight:

kiki12345 發表於 2007-5-1 12:04 PM

大家平心而論
(Jm#a rIiS[%c ] !r([OYb_8x3A
之前個法律已經判佐冇事~告唔入~1N)Z+dj6Cua&{
就應該是告一段落~
!xv`M MP7R'Q
(m6w]O#m["b 根本上次法官就是判決出~
&cTM)?}Ll 根本就是經雙方同意而影的~
(UD&e al { 這次事件唔同劉嘉玲事件wo~{6Y!DL Pf0g9]
沒有人迫佢的~
g$l%|z tv j4YE :~8zh6I7R'k
再講~
;cE#m/{9R?d9v 先唔討論件事的對錯~(T^C.z8~a
在法官判決了結果後
$o g&h\)R NK%k}7BI 明顯地係有人煽風點火'fHRU/]F5Q#N1C
再將事件炒作StM'MuHv'y$T
從而去制做出社會的輿論壓力~
3JD [!`7c0j&m @9_ 企圖去影響法律!]Y z}:D&j
今次事件成功 \4xDe\V)[ZA

Q:i!x0d3d n 象徵著什麼?-r7Pg%?DJF
就是法律是沒有約束力的
7?aX,z v Zy1it XU!? 會受傳媒影響V5D$|Sy/Hf'r n
而不是獨立的
&hVRi j4X!m &MLY,Q?NB n^i
先例一開~0FB(nN%gl.j'VE x
個後果係點~
UVKs#G^ 大家真係拭目以待..

yorker 發表於 2007-5-1 02:40 PM

如果今次上訴成功,
"bSn.I3{_6w} \ { 又好可能﹙應該話一定), 所謂大便又會提出佢嘅上訴,7@ _ Xc+lrI
咁樣根本沒完沒了......V4@1S*r2tx8t \'u
w1A\0E*q!j DxS
不過我覺得除非控方可以提出d咩新證據新論點,*H;S4Ra fp{
否則呢次9成9都係叫做純粹玩野~

yorker 發表於 2007-5-1 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]pandh[/i] at 2007-5-1 05:47 AM:;E2MI(XF"[ VS`
jb-}QZ};dMut
0C9l`+` l8fM
#m }G-]{1~*c.ou
好似偏差果個係你喎........ &q... [/quote]Z3AsD|#{
x gaa/LXV

Y0E#X)T/B#[4G 其實我唔知邊度係「過左火位」.....
2{!iScg)[
agfg"gMv 文字上? 定係圖片上?

ch.chak 發表於 2007-5-1 10:26 PM

以法律黎講$r _c3p8BH,b-Ln ^_
一日未到終審一日都未知最終判決係咩,zV-iY du5~
即係有冇罪都可以推翻
)K'|ek1b 以人性黎講y1WP5t&rs
你唔買既佢影咩都冇用

pigcat 發表於 2007-5-2 06:07 PM

律政司...?:dev::dev::dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.