律政處決定再告《大便》
律政處就《大便》的14歲cream少女封面一案,在今天提出上訴,即是再告《大便》。《方向日報》連續兩星期轟炸式報道《大便》和期下集團所謂的醜聞下,政府終向《方向》低頭,決定再告《大便》。既然開始時已告不入,點解現在又告過?真係嘥晒納稅人既錢,我們可否告番政府和《方向日報》?:mad::mad::mad: 我等左好內ga la !!! 會唔會太過份呢~'L#ePuw0br N-T
法律竟然會因為社會的壓力而作出偏差~
明顯地cream 事件只是炒作~7])b6Q!B[&E3z9O4mR
大家你情我願..
果然~
hk 是沒有法律~M5O;of)L,d*?-s
或是說...法律真的只是有錢人的遊戲 乜《方向》報係hk有咁大影響力咩???
唔知 所以想問清楚 又來......肯定告唔入啦~~ [quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-5-1 12:40 AM:6BOS;o"p-nL+?3\
會唔會太過份呢~
法律竟然會因為社會... [/quote]R+[;{HI~-Ha4d