娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-5-1 12:33 AM

[轉]作文 有冇人幫下我!

[url]http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007043005143[/url] KuAzw7o ?U$lv
[quote]各位可不可以幫我作?我作文能力很差hYR~h2z
#Jh8j}+XGt
題目:
+A+|X C R"i 如果一個外國朋友請你帶他到香港一個最值得去的地方,你會選擇哪一處?請說明原因? (我選了太平山山頂)
z"b+_KOZ-MqP&k
"rzB+jh9an 字數:300-400
l0c,~zz.N$?
?w9A[:p^ 希望大家可以幫下我-T3`"Y mcc
E^G9`Z i
感慨萬分!!!!!!!! [/quote]e:Tm4h-t yQO7n9X(i
在雅虎知識看到這個題目,我當然不會替他去作,我想一般人也不會
v.y S? {7I2D ycH$e,`4^N
懶本身一d都唔出奇,但係懶得o黎咁直接叫人幫佢手我就覺得好怪
!Ct+u+?yV;H1h#A 我覺得就算係要人幫手,都起碼轉個問法,等人唔知你係為作做工課而問丫]v|P2Q&Ti P
;f(L {lT Q
其實ef也有這種人出現過6L?.[#DO+])|
5v(y&G YN-\
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-5-1 at 02:06 AM [/i]]

coolala2005 發表於 2007-5-1 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 1/5/2007 00:33:
-h$q e/jt j:Z!p c s@:q.c
其實ef也有這種人出現過[/quote] Q9Y#I%J2U
其實可能係同一個優異生~:good:~~~

chansuper123 發表於 2007-5-1 08:01 AM

Do it Yourself, HK Student too lazy and crazy!!!

sinatemp 發表於 2007-5-1 01:23 PM

大學論文也有人在網上找槍手啦:mad:

77man 發表於 2007-5-1 01:59 PM

一個咁簡單題目都要搵人做,
"n%[r Nw2I3L.@ 都唔知佢之後點算。
y Zk Z&vN 最憎 d 係網上大條道理要人幫佢做功課人。

BBNN 發表於 2007-5-1 03:25 PM

都神既
"x(K,p"fQ"Y#T;|z 佢自己都話自己差(|+c s;r[^|
人地既文筆同佢既文筆,老師一睇就知唔係佢作架啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.