娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-1 12:41 AM

係工聯會報攝影既course,好?不好?

我見中級既..$400有10堂
:K2Gw(~/P%OA6R`$X"~
3g#e&w5J!i 價錢係抵,但教得o唔ok架?
.~5{\&JvY e!A-YJ%C 有冇過來人?$z,G2z,\z+FL
or有冇其它既地方學攝影較好?

eric911 發表於 2007-5-1 01:19 AM

不好﹗因為平野無好﹗:nogood::nogood::nogood:

支持者 發表於 2007-5-1 05:02 PM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2007-5-1 01:19:
c|Z6I\O~ 不好﹗因為平野無好﹗:nogood::nogood::nogood: [/quote]/iT1zQ4vKh A

6o L ifDFT 唔係呢個原因 eO;[3{_v2Y
其實, 要看你跟那位導師5X-Fw+xB/nd4BQ
有人肯教, 有人好hea...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.