娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-1 04:41 PM

活在香港,要硬食甚麼歪理?

有乜野,全世界大部份地方都係天經地義,但黎到香港,就算未致於天打雷劈大逆不道十惡不赦,都起碼係「買爭議性」既?我唸到有:
'WfX3fcn ,Gu9pJ.f9A!K(C*Dud
1.法例規定最低工資0b\g I4Lj2}&[#g

] @]s:@;F~ 2.法例規定最高工時
!Z7YD$R_
D)g @c7K z,SL 3.法例規定OT必須補水
v9@X+S(hP-O([d XO+R5I0q\ Bp8YuD[
4.普選政府元首同立法議會全體議席(多得班共狗,如果有朝全香港得返保皇狗,或者就係有普選既日子喇)OR9E!e` } uQ
uT+~Q+kI Ez(j
5.母語教學0T,y~K-d"};wqJ:G
;W,i'J1eO? P
6.拍拖AA制Wc9Ho&\7~6qyP9a
"L`%a0d3m5y
7.公眾假期全民一定放假或有補假,唔整埋晒乜野公眾假勞工假呢D九唔搭八法例
0Ix&kVg#i.a "Wy R%v8l4gc
8.要求外國人入鄉隨俗
lw z)HYVV e7T'Z &voD@Gf%n!n"fM/F1O
9.全民五天工作/週休二日
x0kYG,e8F!ie!~
.s2H3{bA'C8c` 10.................(暫時唸到咁多,請繼續)

kalos 發表於 2007-5-1 06:22 PM

Right! Is HK is that good, then no one would go to the other country n immigrated to there loo~ (including me~)

tigererika 發表於 2007-5-2 04:12 AM

你又有唔講下加拿大收15%GST,美國同其他國家都收8-12%﹐人地都覺得好天經地義﹐點解係香港連資詢都唔得。

12d3 發表於 2007-5-2 10:11 AM

香港賣點係自由市場. 最低工資, 最高工時等都同自由市場市場相違.B _9Fcb/{Qf
政府連人工都管, 影響工人議價, 減少商人利潤. #`9M6kwZ.FFY
H3Y?.ew
假如請個看更, 清潔工都要7,8千蚊, 你估下d公司仲會唔會請d老弱婦嬬? 到時d老弱婦嬬d工都冇埋!

大優勢 發表於 2007-5-2 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-5-2 10:11 AM:*?.y'I2d8Kdb }O
香港賣點係自由市場. 最低工資, 最高..
D ke6j1^3Q z 假如請個看更, 清潔工都要7,8千蚊, 你估下d公司仲會唔會請d老弱婦嬬? 到時d老弱婦嬬d工都冇埋!
4v0X f+m2v9IGo . [/quote]
!s5fE!r7z9yj
i;s?x5cl r-x;F !e b ~8n.Ip
假如請個看更, 清潔工都要7,8千蚊, 你估下d公司仲會唔會請d老弱婦嬬? 到時d老弱婦嬬d工都冇埋!{6v:ssc

alZYr:g wj -----------------------------------L1Xi3hL.}
某程度上可能係好事
qI YS,PW T$C6s7gn9K 老弱婦嬬就唔駛做依啲 _/PW\\,@!Z
太低......係唔應該咁低人工做(你做到傷晒殘晒都唔夠錢睇番醫生)n:|3z0?w ga

{-aVxxZ`3`U:Q 攞綜援時又唔會俾社會福利署叫佢地揾
Q#A6N*ZS"s 依樣野做
Zt2? kC#K9d+t"l v\LRJt@1a2e@
無......咪自自然然咁俾你囉
t5ZL,`+B:}"H!q 唔駛老人家唔辛苦
`2\s| a(X Y *a-Aht x^s8x3S
香港制度就係專蝦啲弱勢人士P2X V!O,o2}-}`W
dgvxM$?h
[[i] Last edited by 大優勢 on 2007-5-2 at 12:56 PM [/i]]

12d3 發表於 2007-5-2 02:53 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-5-2 12:53 PM: _ cv%jKhQK_
Fsc%H4z4P&]6NQ9}

6y"TeoX-m&M1z
I(m haiG6Nl 假如請個看更, 清潔工都要7,8千... [/quote]Cd.\p&I~mr

r.? dX$g gm w3R 你d理念真係錯哂.
[pK6R5_!W 唔駛做唔同冇得做. 有d人想生活好d, 賺多個$, 你又唔比佢地賺多d; (注)米虫反而唔駛做, 又冇人可以迫佢地.

pigcat 發表於 2007-5-2 06:25 PM

或者樓主一d野諗多少少%zD4j6n+IeEKR}
可能會有唔同答案:P:P:P:P:P*Y-Dt8l&jj]
$mBN/o}XP+T a
l:oGT jz}B Jp

)KYE0Y \l#ZMV,[9B 9G X^x#qarj#Q
見到2位巴打講minimum wage...Hy5OS&X;Tru
好ideal...zn%JOu6^
實際上..p*m j3F N1vaeL5c qT
並唔係咁簡單'l9e;h"zSE,N}t
其實..好悲哀ge一個事實..|x6]SXr
如果個僱主係要賤格...
J;_7^Nz u1tSM 佢自然有法方去剝削勞工...
ygr-b!S_3p{L+Y +hr{\kO ?:G'{
例如..請少個..一個人做2個人ge野
R"Ce5o.F0C 要勞工現金回水,VH6wN4k)h
設立嚴厲ge扣工資制度
d0dd"Om(] gt"^ 冇花紅
-zF#V8\w!^ 只有法定日期等等..,V){@&H S"eg
雖然有d係犯法
P(px~] Q6l,S 但好多時d勞工都只會忍氣吞聲

bigfish 發表於 2007-5-2 08:22 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-5-2 06:25 PM:fh&r3_x|
或者樓主一d野諗多少少
;M/mJcX 可能會有唔同... [/quote]eE-W)l8^iI
呢d 野, 真係中國人先諗得出
5er'w'j.~ 所以香港特別多怪現象

大優勢 發表於 2007-5-2 08:54 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-5-2 02:53 PM:8mgAZ4D^/K-f
l-XYSn3^

'HsC%o { y4? 你d理念真係錯哂.
9T.? hr hQ 唔駛做唔同冇得做. 有d人想生活好d, 賺多個$, 你又唔比佢地賺多d; (注)米虫反而唔駛做, 又冇人可以迫佢地. [/quote]
,I0` v]f/J5U
0phF}'| 可能你身邊無一個人生活困苦既人
7P{ub!PG;x.X
Fn5k#N2mVj\,Ry 年老又唔多錢;g9X7I"c2} I/l
dY L$c${3RY"[i'p
無人照顧
9e(M L^]%sO/\SX8a;A 'XL hr'},{ n#e@6h
但係社處又要你做野!z's%`%kP2x#B
風濕,骨痛, ...........你真幸福

12d3 發表於 2007-5-3 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-5-2 08:54 PM:
wj SDF3S$Qs
d"i)z;i4F|3[)h
1PX)@L,Dy%w 可能你身邊無一個人生活困苦既人 ] vjm;v_8D
^ i6s.}CS
年老又唔多錢RW4Mr-`K{NIO
/Oe:aDjhb'x|
無人照顧
"Lb9wFVJ;_*Vb/}
@-N+D&_8eu 但係社處又要你做野
mi!|T@6ItAd 風濕,骨痛, ...........你真幸福 [/quote]
,W*vM;D3~!v R7Zu b
K5~4\ a Be'op!MI 唔怕同你講, 我屋企早2年終於唔洗攞綜援, 早年我個個禮拜上社署報到, 點都知小小野..x k{[H9x9un~.I,Y
綜援養既無賴, 一定多過幫到既窮人.
cxmc q Y&g%V 窮人要攞綜援, 一定要keep住窮, 咁就做就左一班無賴.

pigcat 發表於 2007-5-3 05:47 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-5-2 08:22 PM:^@6g7Po5yT
,D y Vw,n6R
呢d 野, 真係中國人先諗得出W/?-h:Wa3b
所以香港特別多怪現象 [/quote]\aLg_
你指d僱主ge賤招??8RWOQ u!x7qms
)i6v:f&Oqf6h/s
f4]H1H9{+D)l VM
咁又唔係
DR&W0R&Z Y;I4i3Jm 商人以利為先
o$q-z!w;^,l,ujw 唔關中唔中國人事.$Y!N'T7U p:m[2V
唔好下下都要踩自己人:D:D:D:D

bigfish 發表於 2007-5-3 06:22 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-5-3 05:47 AM:sM9gJ?r4~c_T-q
@1Ax%eB"j5jL j8{9a$Ob
你指d僱主ge賤招??z'o n!GP6g!C

2Uwh9P\-u P1`/L 'b3\/] ?w6QfU?^
咁又唔係 P(jI\8? R6@s
商人以利為先3I)i@G$Z%Y2l
唔關中唔中國人事.?_l&T5z4Ld
唔好下下都要踩自己人:D:D:D:D [/quote]Z&`k,r@7r0i
有冇聽過一個故仔, 如果"中國人去到外國, 唔會團結, 只會互相惡性競爭wh zK {${ EQA
但日本人去到國外就會槍口對外, 因此中國人係世上最低等民族"#U%b B O8s0{p]!~5d
呢個故仔唔係我作, 係一個本地學者講o既

12d3 發表於 2007-5-3 09:11 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-5-3 06:22 AM:
i}w.uux5M
l/d9l(j2v"D 有冇聽過一個故仔, 如果"中國... [/quote]
8P[+MW,e#q9fgzO
:CX Q[%?'n1| 中國人去到外國, 唔會團結, 就唔會有唐人街啦.

支持者 發表於 2007-5-3 10:01 AM

仲有, 硬食緊d"正音"

pigcat 發表於 2007-5-3 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-5-3 06:22 AM:f#Po)@K:G ]x
p3l{Q _5s
有冇聽過一個故仔, 如果"中國... [/quote]
HC4h y%^?e9T;X7i 果位學者係邊個..?n6B3x{t8f\o E*?^7]
我真係想知...:confused::confused:

pigcat 發表於 2007-5-3 08:56 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-5-3 06:22 AM:Q0x-X.E#j*CM iw7h

d+d;K#@s1l3W8g 有冇聽過一個故仔, 如果"中國... [/quote]
`B'B8}|$| 果位學者係邊個..?
t;y:N z*y 我真係想知...:confused::confused:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.