娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-1 09:23 PM

澳門警察可恥

香港警察對住班韓農都未駛開槍啦
U*e-x{,r2v 點睇班韓農都痴線果呢班友啦

PG-13 發表於 2007-5-1 09:31 PM

hmm it was just a warning shoot wor, dont mislead other... they didnt shoot anybody

baatkung 發表於 2007-5-1 10:12 PM

條友仔睇得電影多,見佢個樣佢果陣好投入!!!

'nice' 發表於 2007-5-1 10:16 PM

我都唔明他開槍來做乜?可能係驚到開槍掛,見到他個狠樣....Tpbq,`s
射親橋上or樓上的人就有戲睇了,好似台灣上次警匪槍戰咁射親陽台的人... ...

terry891089990 發表於 2007-5-1 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2007-5-1 10:16 PM:H*]U$r.D1_)D P]0D
我都唔明他開槍來做乜?可能係驚到開槍掛,見到他個狠樣....
"K#\ SBu$}0x:hv!p 射親橋上or樓上的人就有戲睇了,好似台灣上次警匪槍戰咁射親陽台的人... ... [/quote]
^!Vg:caH ? 有人中咗招....新聞有提及到..

CK888 發表於 2007-5-1 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]PG-13[/i] at 2007-5-1 04:31 AM:&Pn^ l!rr3gD
hmm it was just a warning shoot wor, dont mislead other... they didnt shoot anybody [/quote]
4MS:}&eL[;}1Qa
;?L-Q"@9`M/y6] H 澳門警民衝突中疑有人中槍zaT/\1| uMf"?
(明報) 05月 01日 星期二 10:40PM J?*Z0c3[ St
在今日的澳門警民衝突,警員曾向天開槍,有一名男子懷疑中彈受傷,正在鏡湖醫院留醫。&\,M3L3K\RE@

Q F!l$S,j 消息人士稱,傷者需要做手術,暫時未悉他如何中彈。

loklok117 發表於 2007-5-1 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-5-1 21:23:1cz4c"a C;D5p6kx
香港警察對住班韓農都未駛開槍啦Zo(ifs3](@!g
點睇班韓農都痴線果呢班友啦 [/quote] bbq^ Z0iN0P
xM!\D6h9Iw
我睇到新聞果時都好驚訝
f;Ukekr 有人遊行.....開槍:eek:X1000`4Dw#AZp Om5DbNJ
:eek:(64....開槍...坦克車):eek:
Hl"P}5Ag
u O?;x:oW 原來係澳門:haha:

acery2k 發表於 2007-5-1 11:27 PM

睇電視新聞當時有個手揸住花嘅老太婆示威者跌倒在地,司警嗚槍驅趕向前湧嘅示威者,

pigcat 發表於 2007-5-2 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]CK888[/i] at 2007-5-1 11:07 PM:
D6}%@9L h![
'Z0n}4YlA U UY[WT:h#S,{#M
澳門警民衝突中疑有人中槍4Zk!D_;sh,C
(明... [/quote]
brAE6L~(bO?7t 可能係粒子彈跌返落地...$o?^*u9RYD4j

)uRgH4{ ig G'C (記得之前有個post講過呢樣野..:D:D)

QuiGonJinn 發表於 2007-5-2 09:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Triangel 發表於 2007-5-2 09:26 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-2 09:14 AM:
b7^3b BR*d"I 新聞片所見,
U;p8e E!M 開槍位置頭上是天橋,還... [/quote]
(F%Y|%A%hg+N|
#egHZ Z6kU 開槍位置頭上是天橋,
"e1h2hnn   天橋底區域d綜援人士有否 Joe 央?:lol:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-2 09:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

支持者 發表於 2007-5-2 03:14 PM

澳門, 是法治不足的社會, 是一個用權力控制的社會J'o'^3` \2f m)f f~L
警察亂開槍, 代表自己權力所在.
x4w[|"J8k 唉,
.j#x(z[u 何特首要想下自己在擁權下,
7Jm+FM`-U3s,_ 如何治好澳門.Jgm%T"w9p
香港, 勝在有自由.

-仔仔仔- 發表於 2007-5-2 04:51 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-5-1 09:23 PM:
0j8m9|@'N-t5F 香港警察對住班韓農都未駛開槍啦
el5K{6^7[ Q 點睇班韓農都痴線果呢班友啦 [/quote]
7ofN]@3k X 你又唔係果個警察,你點知當時o既情況呀:confused:7H9PD.mCR{D
所以你無資格評論個警察是對是錯

kingsun2433 發表於 2007-5-2 04:54 PM

係我都用重機la
;w#C5wE\U'M 用手槍冇阻嚇性

yuri 發表於 2007-5-2 11:14 PM

我覺得佢開個幾槍都無咩幫助 d人都未識驚

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.