娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Killer6234 發表於 2007-5-1 10:49 PM

上網公司

小弟上網合約仲有唔夠一個月就到期,
G3Elo J pbrpOy/i 請問大家用緊邊間?有邊間好?
6h cT`9gu4a7g ~Q.b M#b~eA
之前我係用和記,不過越黎越爛成日都斷,Sj6S+GX
斷完連唔上果隻,打電話去又話要查下咩事
_:[-Ybc)^0M9V'_ 第一至兩日,大佬呀我上網無啦啦斷左,
PMqz){(iiH;h,_ 問你咩事又話唔知,仲要唔只一次果隻

BBNN 發表於 2007-5-1 11:47 PM

HKBN唔錯
oM$|.`!B(M 電話服務員態度都好好
h y(C\]'Q\
.i3D0w~,]i `lmW 我諗和記汁得:D近排好多人都有不滿o z:G%@'Q ra
遲下應該都有幾多人下轉台

BBNN 發表於 2007-5-1 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-5-1 11:47 PM:
|RxY'p c HKBN唔錯6e)J2m T?H
電話服務員態度都好好q6xstTY4qP1Co

dP J%W8s9LK 我諗和記汁得:D近排好多人都有不滿gx%p#QD!|4f d`x
遲下應該都有幾多人下轉台 [/quote]
:p PBp8K`LAkp 我唔係HKBN樴員黎:D

支持者 發表於 2007-5-2 03:16 PM

i-cable都ok啦.
@+?5A@2jxF2i 好過hgc啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.