上網公司
小弟上網合約仲有唔夠一個月就到期,請問大家用緊邊間?有邊間好?
~Q.bM#b~eA
之前我係用和記,不過越黎越爛成日都斷,Sj6S+GX
斷完連唔上果隻,打電話去又話要查下咩事
第一至兩日,大佬呀我上網無啦啦斷左,
問你咩事又話唔知,仲要唔只一次果隻 HKBN唔錯
電話服務員態度都好好
我諗和記汁得:D近排好多人都有不滿o z:G%@'Qra
遲下應該都有幾多人下轉台 [quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-5-1 11:47 PM:
HKBN唔錯6e)J2m T?H
電話服務員態度都好好q6xstTY4qP1Co
我諗和記汁得:D近排好多人都有不滿gx%p#Q D!|4f d`x
遲下應該都有幾多人下轉台 [/quote]
我唔係HKBN樴員黎:D i-cable都ok啦.
好過hgc啦
頁:
[1]