娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2007-5-3 01:33 AM

又係我個妹之朋友個妹

前日我同事生日,邀請我去BBQ慶祝
{+WS b Pyw ~ 開頭林住一班後生仔女開PARTY:clap:
R!H@0`#T6f3Y 後來坐佢車入到西貢先知乃野:hitwall:)h9w#Y.d Yvqm
原來同佢一家人燒野食...:eek:(當時心裡:eek:X10000):P q1Q*~zky ~s
不過算LA,朋友生日比下面LA(q/j[{{ _}P
加上我都好為食好鍾意BBQ:drool:
6Do"H+Z_;Z gT \/w`8ve9Y#g@
入場果時我咁arm無唒cash($70入場任燒)y`g7Gi,e t5E
我同事就幫我比住先
9F%pm*Or 點知...........事情就發生laZ aY$]$M%k
佢有個妹坐係我隔離(大約26-7歲)
X&P [*H5?fB'dX2WF 燒燒下佢同我講:嘩!你咁大個人唔帶錢出街ka
F IxH E&D\Q 入場都無錢...xyz(開頭我以為佢講笑)|R7LMZ7S
我:放工就即刻坐車過黎,所以冇禁機:haha:4r1zn$PB:a(r
同事笑笑口話:佢得番廿幾蚊係身炸,入到黎先知h,XtT9O"Q
過左一陣5tSNn2m w
佢:你罐啤酒飲哂未ar
;rA5| OL7JA}t(ZN 我:未ar,重有arl I|t3Q Q
佢:飲哂你買d番黎ar,四十幾蚊半打炸;K.G;Nb8O/t
我:下...我真係無現金係身:haha:
P9IY0S |j5]},pCn{b 又過一陣'pl%B)Rb
我同同事講:燒隻雞翼比你食AR,生日都無送禮物比你
]5S9t6[p#?8EnB 同事:咁好,好AR:D"]#r [$@ Dm"PV-J ?w
妹:你唔係林住燒隻雞翼當禮物AR,依餐都係要比$KAF&h0i*^;im~0L#Me0`
我....當佢講笑無理佢
|0\ VbK&p| 再過一陣
u-{ai}g%ty 佢突然問:哈哈,認真問你ar,你一陣會唔會出去禁機比番$(前後問左我四次)S*bu0yn8Z
我:........(;)+:eek:+:help:+:giveup:+:hitwall:)XN次SuAgef;J
((我心林我同你阿哥係同事,第二日番工我自然會比番佢ka LABu;h hl"A!m
況且佢生日,我唔比番$佢,我命都無 PI`9A A0` Z
開頭以為佢講笑,後尾我先知..原來佢真係低b ka..2Ip^_\b:S/R1{
唔通我對住你地成家人好認真咁答你:唔洗驚woo,我燒完一定會禁機比番錢你阿哥咩!BR$_oHV&n
咁大個人講野都唔經大腦GA)).t5]VS'jy3B3W f
跟住佢阿媽都出聲話佢,叫佢講野唔好咁無禮貌#l$N~2|d8_ d(Q$p`"t(M
;wm5cc d
燒燒下佢突然問:喂!你有冇女朋友kan'}"C%y:li9s(U
我:冇ar/c3Umw${V:\Z(B
佢:無理由格,你個樣都幾好ar又白白淨,點解會無女朋友?
m;}o$q$V Au1B | 我:下...(我都唔知講咩好,dead air ):help:X100000000
H?FL+B 佢:咁即係點ar,你都未答我問題
&z|#LH_ K X fL}7B 我:...(當時真係O哂咀,救命AR,你係唔係傻KA??)k2UHv)M$n3N]
朋友見我共既環境就話佢:你唔好問買依D野LA,叫人點答姐 |rX0o!HexV g&eG
:z!L/sv U#p z J
一山還有一山高,原來除左我個妹之外X2?b,Dz"|m_0QH?
重有一個廿幾歲,智商得十一,二歲既人存在j$fod,m I

]w$o j s\Y(`!h,w [[i] Last edited by loklok117 on 2007-5-3 at 01:38 AM [/i]]

fatboyfung 發表於 2007-5-3 01:46 AM

一個字講晒~~~掂:good: d L;}Z^y6y#@!I,N3J
不過你唔驚佢都會上ef架~~~到時佢睇到你就大獲啦hitwall::hitwall:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-3 01:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wcchan886 發表於 2007-5-3 02:10 AM

呢個故事教訓我地,男人老狗無論如何都要有幾舊水o係身

kingsun2433 發表於 2007-5-3 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-5-3 01:33 AM:L)B2xAXPa^h
前日我同事生日,邀請我去BBQ慶祝
b7pkT%s8u 開... [/quote]0_4DS{7sy%yL"T"?8J
你變身成超級撒亞,用龜波氣功ko佢ma

'nice' 發表於 2007-5-3 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-5-3 02:10 AM:
.O5B3I^}!wf 呢個故事教訓我地,男人老狗無論如何都要有幾舊水o係身 [/quote]7~5Kk"j:]!_

T3],D1XOv ?&` 絕對同意,無錢起身邊會有安全感:agree:

darkhunter 發表於 2007-5-3 10:57 AM

其實佢好認真....你比返錢未?

jublio 發表於 2007-5-3 04:06 PM

應該向個爐一叉,叉住舊炭,塞入佢個喉嚨深處

y2h 發表於 2007-5-3 05:06 PM

會唔會佢對你有意思:naughty::D

super168 發表於 2007-5-3 05:09 PM

廿幾歲人痴孖根,
d#M^9g&e 小心佢睇中你.......而且你同佢呀哥係同事... v*s[.OQi
小心 x n次...

ronja 發表於 2007-5-3 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]fatboyfung[/i] at 2007-5-3 01:46: i(Ox}xx%^
一個字講晒~~~掂:good: F6UibW UpG8B v
不過你唔驚佢都會上ef架~~~到時佢睇到你就大獲啦hitwall::hitwall: [/quote]
wl5r}"|-@!}.l5b7r
{sQ(u)n%Lrp._ n|+c`o6K
p&d5x X6U q,sOy
:P:PnI5~ KS+j(Op
可能個女仔响輸.com 寫咗呢次BBQu`\]l
出嚟啦!!!:D

loklok117 發表於 2007-5-3 07:17 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-3 01:48:M5} z7F6O,q8r
你問返佢:
/@H|NN-[V 不如你帶你啊媽去睇醫生,... [/quote]v5T4h?(SOs)F6Q
+BC/Gw4^D4`
下...陰謀:eek:

loklok117 發表於 2007-5-3 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]fatboyfung[/i] at 2007-5-3 01:46:t1g6@J[ s
一個字講晒~~~掂:good:
2n i%W3\cF-K5e u&M 不過你唔驚佢都會上ef架~~~到時佢睇到你就大獲啦hitwall::hitwall: [/quote]fI*y\$F&A/?r
U C!T7LS
唔驚r#E+R&DH4[` ^
佢都唔識我

playbr2 發表於 2007-5-3 07:22 PM

[size=6][color=Red]又係[color=Blue]你[/color]個妹之朋友個妹  +.+ [/color][/size]

loklok117 發表於 2007-5-3 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-5-3 19:22:5E7M'Nf(qR']D
[size=6][color=Red]又係[color=Blue]你[/color]個妹之朋友個妹  +.+ [/color][/size] [/quote]
h(v ](^/B 'i8l dj O#g5t(V
play仔:crybye:,我好驚ar$zAt.x~9[c
我遇到火星人

playbr2 發表於 2007-5-3 08:27 PM

[size=4][color=Red]有疑点[/color][/size][IMG]http://i72.photobucket.com/albums/i162/xcopy/Monkey/008.gif[/IMG](ust~ h"UF

EEw`aYs o
5{t`5?lr(eq [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-5-3 01:33 AM:m?nI'@Rw[(|
燒燒下佢突然問:喂!你有冇女朋友ka)`(T$e"t1Y:?CL e
我:冇ar
m,J u8bUO [color=Red]佢:無理由格,你個樣都幾好ar又白白淨,點解會無女朋友?[/color]+D"_G vq_Wm
我:下...(我都唔知講咩好,dead air )X1000000009^*{U"]K i x
佢:咁即係點ar,你都未答我問題
Wk BZq3@(\U(GE 我:...(當時真係O哂咀,救命AR,你係唔係傻KA??)L D1|/Hq9w5PLr)t[0\%a
朋友見我共既環境就話佢:你唔好問買依D野LA,叫人點答姐
sM.R3}'MhP(j [/quote]
,? q5Vx1I#C)R 4e&sT8vL\4CO
e一段一定係你作既 , 如果你吾係面目猙獰 , d人点會成日覺得你呃佢錢 , 你又点會成日遇倒d怪人怪事 . 所謂物以類聚 , 你遇倒ed人係正常現象....... [color=White]同你遇倒我一樣[/color]:secret::redface:
m(k#_]t0yq i
y%[ m)Vnn 言歸正傳....... 如果你冇說謊的話....你個同事可能有心想帶你去相睇 , 之後.....
]0|6L.YGis
8l"O-t9['Sk&P] a. 佢個妹一直吾鍾意你, 所以由頭到尾都一直刁難你(由此可見你靚仔有限 , 表現&對答水皮, 不能令佢刮目相看對你改觀 ,所以講野一味腰心腰肺 ) ===> 係咁 , 佢個妹一定係一個好難頂既人:giveup:
,B"R-V8XY"e6j [vJI;I.Bu
b. 佢個妹想對你加深認識 , 所以特登同你講d難聽野 , 一來試下你既為人 , 好等人地全家人都知道你d皮性 ....... 二來此事過後 , 如果你是四圍同人講''那日的情況点点点'' , 那就代表你個人表面和善 , 內裡小氣 , 就係咁.....e招一箭相''刁'' , 就可以完完全全試出你既量度 ........萬一你之後有同你個同事講番e件事(發牢騷) ,咁你實落選了....:crybye: ===> 係咁 , 佢個妹一定係一個好正既極品 , 可以媲美熊貓:naughty:
+Y!KZ|"?4H B v"G +t!N"[nXL4x f)m
要確定是a、b or c....... 就要知d野
;e6dY/~jG l;F|1HE]5c]{
1.你同你個同事識左幾耐 , 有幾交心 ???
s3Zj;^k NG 2.嗰日除左你去生日會之外 , 有冇其他人非家族成員去 ...... 如冇, 會是甚麼原因呢???8IWyC'@ pS'?(Y
3.你個同事以前有冇同你提過佢個妹 or 佢個妹任何事情???
X^h_ AO0k4[_6s 4.e件事之後 , 你個同事對你有咩講 or  對你有d咩行動 ...... 例如: 佢會試下問你 ,你對e件事有乜感受, 反問你点睇佢個妹 or  佢有冇想為自己個妹解畫.....等等

pigcat 發表於 2007-5-3 08:49 PM

呢個世界大把87人 ql0X.aGA
w(AC:z aK#zX
我果係poly電腦室做緊project..k*gn F0e6x)ME b-Y
後面成班kai子係youtube度search以前d卡通..本來都冇乜野lqiO6Y KO5y2p%w3M
頂佢班友超大聲lor!!!!
@ZBTG J+hH[s)g 成班kai子...K5t)Y^2H m"B
把聲.同講野方式...容內..都十足電車男果2個fd...U}#G TT a
最難頂係..
O y3l["JU|(Z 佢地定格睇美少女變身時有冇走光
3Cg9U3{p 見到d野好似發現新大陸咁...z#H8e4A`X1w#i.J
omg!!!!!9S;P/\%CDU%[

~(h1uFh$P#L M o4|u-ju+Tvz
呢班人走左...Ve}[%y
到另外2個人入黎.. ~'Y-H-c3a |
講野又勁大聲..
*{wjwLs 不停講自己中學..懶勁咁...
Sb-W(V&IQ&dB.S 救命...嘈x住晒.\/.

loklok117 發表於 2007-5-3 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-5-3 20:27:
k[$kbYgF6Xd WC [size=4][color=Red]有疑点[/color][/... [/quote]]7d4qE&\qo?

h9U(x~$BL0`Z8e 下.....:eek:
jGkR]f play仔,我分享下ka 炸
t(N!b ^ @JV*e 你咁認真打咁多字:haha:W,UQ X"_%_D3f$M8_
不過點都多謝你先:cheers:x3Me tEy
你成日比d好意見我:agree:7cc)Q%D rgv_
我下次會問清楚先同佢去街ka la
!a#g mp&zH (有時d俾面派對好難say no )e(oxf h Y5r,k/D

Q du#y tl-CIt [color=Red]佢:無理由格,你個樣都幾好ar又白白淨,點解會無女朋友?[/color]
)S^B G#Z!m 大家唔好誤會
#s0Y{v7C5i 我只係一個普通人DX6V.E;o N"]0N
樣貌學識都係普通人一個+?N,tXz(q
但係佢無la la同我講依d野
] L?vFs$su 我覺得真係天外有天,人外有人dK(f8e%z+C
[color=Red]撒亞星王子都怕左佢[/color]TrB`aWKQo$D
:giveup:

loklok117 發表於 2007-5-3 09:02 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-5-3 20:49:
$`{5pWz\-Qo 呢個世界大把87人
:qx;gs#~j Fi `4wo#bLBj
我果係poly電腦... [/quote]{-Ze5X4k

?H8iG9v)T-cf [color=Red]佢地定格睇美少女變身時有冇走光
H;Xb"uUt] 見到d野好似發現新大陸咁...[/color].S(qY:L {2iC.E
hahahahahahaha......:D+笑到流眼淚:cry:
JV@.l S8[,u 我小學成日都係咁做ka:D:D:D

playbr2 發表於 2007-5-3 10:44 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-5-3 08:58 PM:
Q0}l%pcS
:Enc.TN8jU?P_
V+^M1s!H)q0c3S 下.....:eek:
/rz a%^ k G play仔,我分享下ka... [/quote]4J|:g%[!z j
"|+H fsu
1.:fight::fight:做咩又吾答我d問題:fight::fight:'R c8OvO x4i
)m;]b;ly
2.我理Q你靚吾靚仔:fight: , 我對條女有興趣姐麻:naughty::redface:
:s6e3Be$w~ k!Af:Bv9V.Sf
3.你有冇留意倒反白字???

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.