娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2007-5-3 01:33 AM

又係我個妹之朋友個妹

前日我同事生日,邀請我去BBQ慶祝
djkiy 開頭林住一班後生仔女開PARTY:clap:
1gcDIy s;V1q.Gu,U 後來坐佢車入到西貢先知乃野:hitwall:4D`,^ h4@+w-[;x N
原來同佢一家人燒野食...:eek:(當時心裡:eek:X10000)
4_*x8o8b!T v5E} 不過算LA,朋友生日比下面LA*V.nFQKn9y
加上我都好為食好鍾意BBQ:drool:
UevJNm
|"W4|!n3E:PK 入場果時我咁arm無唒cash($70入場任燒)
;kO1r"Y3k Qhu z 我同事就幫我比住先R'I2r"dB
點知...........事情就發生la2p$jA;S&u4e |g
佢有個妹坐係我隔離(大約26-7歲)
vTo*dj X2NC2m 燒燒下佢同我講:嘩!你咁大個人唔帶錢出街ka
Wa e4Q\d Yh(W 入場都無錢...xyz(開頭我以為佢講笑)"A%J:wT2w/@.{
我:放工就即刻坐車過黎,所以冇禁機:haha:@T4S v6M Pm+O
同事笑笑口話:佢得番廿幾蚊係身炸,入到黎先知OU uYJw f]s
過左一陣
6b)W\H4^CB M?'| 佢:你罐啤酒飲哂未ar
VnZ4|a^"_8] 我:未ar,重有ar
'T-Mw2Ho rMK+k$E 佢:飲哂你買d番黎ar,四十幾蚊半打炸!K|aw2zm8QN.o ~L
我:下...我真係無現金係身:haha:
UF Y Tq9v^,n*sgJ 又過一陣
2J+zBo9o 我同同事講:燒隻雞翼比你食AR,生日都無送禮物比你
j P^xwU9d 同事:咁好,好AR:D@ m/p WSA5\\'iN:f
妹:你唔係林住燒隻雞翼當禮物AR,依餐都係要比$KA
6BI2E;RGqN5q0](PU | 我....當佢講笑無理佢(v$K4M*[GBI"|P
再過一陣
O(t.k@iE[3kS 佢突然問:哈哈,認真問你ar,你一陣會唔會出去禁機比番$(前後問左我四次)
C4^B{'NW;I 我:........(;)+:eek:+:help:+:giveup:+:hitwall:)XN次$wo:vU Q!Vs-a
((我心林我同你阿哥係同事,第二日番工我自然會比番佢ka LA"N%^'y%C;Fa"xWl
況且佢生日,我唔比番$佢,我命都無
s!_q p1T 開頭以為佢講笑,後尾我先知..原來佢真係低b ka..
P(l ]5B2T 唔通我對住你地成家人好認真咁答你:唔洗驚woo,我燒完一定會禁機比番錢你阿哥咩!
r]x p7D%L.^Gl 咁大個人講野都唔經大腦GA));@-Tz1uxs Aym
跟住佢阿媽都出聲話佢,叫佢講野唔好咁無禮貌+j$mSaJ
t;}P/w`
燒燒下佢突然問:喂!你有冇女朋友ka
X2}/{7a(M9z 我:冇ar0mt l'OD N m9d
佢:無理由格,你個樣都幾好ar又白白淨,點解會無女朋友?
@ cA(}vi,}Q 我:下...(我都唔知講咩好,dead air ):help:X100000000X4b ~x%ZV7@
佢:咁即係點ar,你都未答我問題S/c a4vQ }KL3z
我:...(當時真係O哂咀,救命AR,你係唔係傻KA??)?v'Fz+M#_"zX
朋友見我共既環境就話佢:你唔好問買依D野LA,叫人點答姐
*H s.X[6su?-H Vc*|d [e9}f ?
一山還有一山高,原來除左我個妹之外
YD9m[{U1MX)p 重有一個廿幾歲,智商得十一,二歲既人存在/P{ T-X5P$_3h&y0Q{^
h&r,y~.Gmf lO
[[i] Last edited by loklok117 on 2007-5-3 at 01:38 AM [/i]]

fatboyfung 發表於 2007-5-3 01:46 AM

一個字講晒~~~掂:good:fnrf#z7g
不過你唔驚佢都會上ef架~~~到時佢睇到你就大獲啦hitwall::hitwall:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-3 01:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wcchan886 發表於 2007-5-3 02:10 AM

呢個故事教訓我地,男人老狗無論如何都要有幾舊水o係身

kingsun2433 發表於 2007-5-3 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-5-3 01:33 AM:
a ^7mB h7Je%? Dg%g 前日我同事生日,邀請我去BBQ慶祝\R)F(d.^
開... [/quote]
V$X!Qq5r 你變身成超級撒亞,用龜波氣功ko佢ma

'nice' 發表於 2007-5-3 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-5-3 02:10 AM:x~0L*j#L&LC-{;U&_
呢個故事教訓我地,男人老狗無論如何都要有幾舊水o係身 [/quote]
g2FXuU
K0BJLo8bs 絕對同意,無錢起身邊會有安全感:agree:

darkhunter 發表於 2007-5-3 10:57 AM

其實佢好認真....你比返錢未?

jublio 發表於 2007-5-3 04:06 PM

應該向個爐一叉,叉住舊炭,塞入佢個喉嚨深處

y2h 發表於 2007-5-3 05:06 PM

會唔會佢對你有意思:naughty::D

super168 發表於 2007-5-3 05:09 PM

廿幾歲人痴孖根,
&Ro]2E/VJd Z 小心佢睇中你.......而且你同佢呀哥係同事...'X{!NN K.WW"u
小心 x n次...

ronja 發表於 2007-5-3 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]fatboyfung[/i] at 2007-5-3 01:46:
4~'Fk;m5G0P 一個字講晒~~~掂:good:.gmZ!t.Wgk
不過你唔驚佢都會上ef架~~~到時佢睇到你就大獲啦hitwall::hitwall: [/quote]
8c]p-k'd/_'z q;hGiPl

wcc]ie {eE*?
z6[ O\{y :P:P
k X#Giv#n4?+J5^^!m 可能個女仔响輸.com 寫咗呢次BBQ5mS,I*Y{$q~l;zJP
出嚟啦!!!:D

loklok117 發表於 2007-5-3 07:17 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-3 01:48:0t^3iSN L
你問返佢:hY}2w%sM!z_
不如你帶你啊媽去睇醫生,... [/quote]
`g8aY elS l;O }+V4a c0Ug QB
下...陰謀:eek:

loklok117 發表於 2007-5-3 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]fatboyfung[/i] at 2007-5-3 01:46:
&z VDv0BV+TMl 一個字講晒~~~掂:good:)mN xmiX#Yi+\7Z
不過你唔驚佢都會上ef架~~~到時佢睇到你就大獲啦hitwall::hitwall: [/quote]
+W6w9v+`:J9b*R#wO
G(h1g!\1OO6Y3l 唔驚
q}Dd$R)~r5s}5a 佢都唔識我

playbr2 發表於 2007-5-3 07:22 PM

[size=6][color=Red]又係[color=Blue]你[/color]個妹之朋友個妹  +.+ [/color][/size]

loklok117 發表於 2007-5-3 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-5-3 19:22:
xwx lT.[jq [size=6][color=Red]又係[color=Blue]你[/color]個妹之朋友個妹  +.+ [/color][/size] [/quote]
7V4t,G L4A'uX
(E_O `/q?u play仔:crybye:,我好驚ark*Br2m _,X
我遇到火星人

playbr2 發表於 2007-5-3 08:27 PM

[size=4][color=Red]有疑点[/color][/size][IMG]http://i72.photobucket.com/albums/i162/xcopy/Monkey/008.gif[/IMG]
S/R2l(I#U]v ;pA ~'N _,U{

c.Gbh%k Oe,l [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-5-3 01:33 AM:
o%OFb'Ze8yqI$k'@ 燒燒下佢突然問:喂!你有冇女朋友kaGQ;]8mS"Zr)|I
我:冇ar
L2@z[&_ ~|h [color=Red]佢:無理由格,你個樣都幾好ar又白白淨,點解會無女朋友?[/color]
0g[}IQuT5F 我:下...(我都唔知講咩好,dead air )X100000000
,H!MpF0e]$H? 佢:咁即係點ar,你都未答我問題#^o \!Rzj-h"U.V
我:...(當時真係O哂咀,救命AR,你係唔係傻KA??)oo? ?5e*i%Y!Q
朋友見我共既環境就話佢:你唔好問買依D野LA,叫人點答姐
RA#DL2kKAt2yP1R [/quote]
1S&A/dd+^z8o*O_
X*k8oJ"F&^+])pG e一段一定係你作既 , 如果你吾係面目猙獰 , d人点會成日覺得你呃佢錢 , 你又点會成日遇倒d怪人怪事 . 所謂物以類聚 , 你遇倒ed人係正常現象....... [color=White]同你遇倒我一樣[/color]:secret::redface:
6}|[.r9]4Or#L ^0a
+aZ:Bc:Nj\%~l_Py 言歸正傳....... 如果你冇說謊的話....你個同事可能有心想帶你去相睇 , 之後.....
1b2uz a&g!Lu c%]F]:]X4wS
a. 佢個妹一直吾鍾意你, 所以由頭到尾都一直刁難你(由此可見你靚仔有限 , 表現&對答水皮, 不能令佢刮目相看對你改觀 ,所以講野一味腰心腰肺 ) ===> 係咁 , 佢個妹一定係一個好難頂既人:giveup:
v2M.tQk F0j/h-T*f(n.~
b. 佢個妹想對你加深認識 , 所以特登同你講d難聽野 , 一來試下你既為人 , 好等人地全家人都知道你d皮性 ....... 二來此事過後 , 如果你是四圍同人講''那日的情況点点点'' , 那就代表你個人表面和善 , 內裡小氣 , 就係咁.....e招一箭相''刁'' , 就可以完完全全試出你既量度 ........萬一你之後有同你個同事講番e件事(發牢騷) ,咁你實落選了....:crybye: ===> 係咁 , 佢個妹一定係一個好正既極品 , 可以媲美熊貓:naughty:
w |0SCG4l/xS9vB.}
n C7`Y2XG2F 要確定是a、b or c....... 就要知d野
)Q5s4~[*G| Yz2z-H
U5H%I d^7U 1.你同你個同事識左幾耐 , 有幾交心 ???
wi]tz;b_5j 2.嗰日除左你去生日會之外 , 有冇其他人非家族成員去 ...... 如冇, 會是甚麼原因呢???
5f\Z#AV$P6\-F:A 3.你個同事以前有冇同你提過佢個妹 or 佢個妹任何事情???
.os6^~+ag]X!P 4.e件事之後 , 你個同事對你有咩講 or  對你有d咩行動 ...... 例如: 佢會試下問你 ,你對e件事有乜感受, 反問你点睇佢個妹 or  佢有冇想為自己個妹解畫.....等等

pigcat 發表於 2007-5-3 08:49 PM

呢個世界大把87人
VW"fk"k_|P
+rq.pB+M'jPP 我果係poly電腦室做緊project..Y9@"E\L3fa8w$c#{
後面成班kai子係youtube度search以前d卡通..本來都冇乜野\N"AX/g X"R%vg
頂佢班友超大聲lor!!!!
%EH+aA'Ti 成班kai子...Yk3\%w)s|p9sS4EW
把聲.同講野方式...容內..都十足電車男果2個fd...%b;[J4gT2o8quB J
最難頂係..hyd:Yk-D*tJ
佢地定格睇美少女變身時有冇走光
'g2bh S7^JP%s 見到d野好似發現新大陸咁...
8c:j4UX+O7z omg!!!!!
\#tK FD]Hg %V OJ)]l"N Fo
0zw$|8Z"bq|(t|
呢班人走左... |.xh2t l4|+Y7}/\)C
到另外2個人入黎..
Kmi"{[ C 講野又勁大聲..
`I(J(Q/J`0o9o#J5Np0h 不停講自己中學..懶勁咁...9Vq-k3H w {
救命...嘈x住晒.\/.

loklok117 發表於 2007-5-3 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-5-3 20:27:P&l2W*F7@9~&_ VVFE
[size=4][color=Red]有疑点[/color][/... [/quote] YJ)R h5r*y _
2IhB!LT[3zm
下.....:eek:wjp@ q0Q0` Kr U9F
play仔,我分享下ka 炸
9H9b&Xu%F6@ 你咁認真打咁多字:haha:)]RMk\8RT^w8?
不過點都多謝你先:cheers:x3Br]8Um1C6VF7{|
你成日比d好意見我:agree:D1n ?(R1\8? S
我下次會問清楚先同佢去街ka la;l G1Mjl
(有時d俾面派對好難say no )_1O6Qk,LAYx

c#p8@ e'o|OO [color=Red]佢:無理由格,你個樣都幾好ar又白白淨,點解會無女朋友?[/color]
JL*^KDOV)YzO{ 大家唔好誤會
V1us,N[k)]-Gpu2@#ou 我只係一個普通人
1c#s F5j^T 樣貌學識都係普通人一個 ^0~|^P QXAk
但係佢無la la同我講依d野
b;voOpDR 我覺得真係天外有天,人外有人c^_(PH:b$D4J1K
[color=Red]撒亞星王子都怕左佢[/color]
igt0u` :giveup:

loklok117 發表於 2007-5-3 09:02 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-5-3 20:49:
AP d FY 呢個世界大把87人
;d(ieEL)RI.y l7\ sh4KL;t{
我果係poly電腦... [/quote],A nBD6Nj8^9|
b1T:]h R1n.Ktro
[color=Red]佢地定格睇美少女變身時有冇走光lT2r-ASR Io#q%H
見到d野好似發現新大陸咁...[/color]
&Ce KP0W|$r hahahahahahaha......:D+笑到流眼淚:cry:v3VG.Y_ y3C(D
我小學成日都係咁做ka:D:D:D

playbr2 發表於 2007-5-3 10:44 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-5-3 08:58 PM:`[1~;f2[(S"? E9\

fI cMT2}Y{"^
E{$~}j0v 下.....:eek:
MW8x0z&og5Z play仔,我分享下ka... [/quote]
(f [6m]P5[6a Bb W qh/f!e
1.:fight::fight:做咩又吾答我d問題:fight::fight:l-j-L}8s

Q;II%{[email protected];b-z lg 2.我理Q你靚吾靚仔:fight: , 我對條女有興趣姐麻:naughty::redface:
wJMg!Yo
:R-V{0KI`[ 3.你有冇留意倒反白字???

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.