娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-5-3 05:04 PM

大家估 神棍聰 爭產會贏嗎?

大家估 [size=5][color=Red]神棍聰 [/color][/size]爭產會贏嗎?

Juninho 發表於 2007-5-3 05:06 PM

我估好大機會係 逼對方 接受庭外和解,分番十零二十個巴仙都唔駛憂。

head 發表於 2007-5-3 05:28 PM

唔知點解 我覺得神棍聰係會贏

12d3 發表於 2007-5-3 05:29 PM

真相係:7{qrN`B;N
龔家派出神棍聰爭產, 爭嬴左, 龔家同神棍都有$落袋, 唔駛捐出去.

wer 發表於 2007-5-3 05:51 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-5-3 17:04:Gh7b-hz[
大家估 [size=5][color=Red]神棍聰 [/color][/size]爭產會贏嗎? [/quote]
&L0WQ a Wm+[ 會........輸:D

cheapcheapcheap 發表於 2007-5-3 08:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2007-5-3 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-3 05:28 PM:
NgTw:KKB 唔知點解 我覺得神棍聰係會贏 [/quote]2F,Sj8Sw;U
cfH0]-SC[^
me too :agree::agree::agree: 英雄所見略同:clap::clap::clap::clap: head兄 , 我地真係岩key , 莫非你同我一樣都係窮光蛋 , 幻想一朝飛黃騰達 , 承繼某某富豪巨額遺產  :naughty::naughty:*o Q4pKOO]u:Rk t7p
:H#@(TDLJ+C2Bf3tU
[color=Red]p.s. 如果大家同我一樣的話, 請一起接龍[/color]
1C ?{ wY,C!{ kn [ V7^W:A
[color=Blue]接龍[/color]: 係窮光棍蛋一名, 幻想一朝飛黃騰達 , 承繼某某富豪巨額遺產 [color=Blue][size=6]X 1[/size] [/color]:clap::clap::clap:3d rftCY

b+qw3{q [[i] Last edited by playbr2 on 2007-5-3 at 11:42 PM [/i]]

magic 發表於 2007-5-3 11:39 PM

...結局係..
v;Z2l'@&r3YA ..神棍贏左...但開心得滯...心臟病發..瓜左..D遺產畀哂个老妻..老妻又包左個神掍..結果又畀个神棍呃左...又D遺產畀哂个老妻...........:D

阿域 發表於 2007-5-4 10:10 AM

我覺得正常來說,"神棍聰"是應該會輸的,原因大家都知不必再多說。%v]&X5oc~B

g"L1v3diM1@3FI 但有時我又會想,這位"神"先生既然能坐擁數十億家財,想必絕對不是善男信女來的,他沒有理由會想不到小甜甜的家人是一定會跟他爭到底的,絕不會白白將千億遺產分給他這個莫名其妙的神秘人。
E*H pm#m }s n0s
zTDMk1o 可是據一些報章雜誌的內文報導,這位"神"先生在小甜甜女士死後,就馬上購入價值幾億元的私人飛機,幾百萬元的名車,他這一些的舉動,給人的感覺好像胸有成竹遺產必能到他的手上一般,我想,他會不會真的擁有傳說中的"秘密武器"呢??

head 發表於 2007-5-4 10:29 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-5-3 20:44:_7GFD!Lgt

@%N!_A BTi Sb8]8BxU2G'M p E
係窮光棍蛋一名, 幻想一朝飛黃騰達 , 承繼某某富豪巨額遺產[/quote]ZE\y9{L1jZ)en

6Zl0?8K%H}A,C3G
3H:TgfP'`FI 係窮光棍蛋一名                  全中:good:  
H4nDc(kW 幻想一朝飛黃騰達               一半一半:secret:L$N.K]~ Z
承繼某某富豪巨額遺產         錯晒:crybye:   X!h/V)Q;U @n;Rs(Z
_ C9o1GCV
因為唔想發  死人財  |2o)Cb!b
我只係想久唔久有幾個靚女比我上下:P    久唔久有幾百萬比我洗下:dev:  敢姐:redface:S(Ei7vE _R3JN
而~~2   相比起神棍聰   其實我都唔係好貪心:naughty:
^L dP^dJX ,a!kC'~R/CGX
[[i] Last edited by head on 2007-5-4 at 10:35 AM [/i]]

magic 發表於 2007-5-4 11:59 AM

佢叫人..擺D尿在聽...谷財...好好笑

金富力士 發表於 2007-5-6 04:50 PM

佢比人打屎棍就真

奪命老妖 發表於 2007-5-7 10:30 AM

成千億,點會俾佢咁易袋落袋

SCM 發表於 2007-5-8 11:05 PM

我想知龔如心傳仲會唔會拍

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.