娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-5-4 02:29 PM

大家話我冷血都咁話...

我覺得抵死.....dG!L1e9S3@cE3N
11歲...-J+AZkn
有咩問題要咁呀??
IQ+Qhsg 好難想像一個小朋友有咩問題大到要去跳樓...Y:h3H? w*Y I"d4Wak
大家話我冷血都咁話 R$DX-d8J v9E E
而家左算Wo t+X F
而家先11
9d ~0U)g!V 將來日子咁多..o%y [c&B
如果真係咁脆弱..總有一次會去死
4XQ8v0nj1yV+^+V e 不如而家早死早著... Wt#Ju2D'Y
:hitwall::hitwall::hitwall:
QQ/J.T7~3X
b#k1~ jhx7xU%O H w2^ g:kT(O0X

|f.\^'WS p@
0?] X^Ai#E ;^-Y'Z G P v9oJ
被罰寫悔過書 11歲童跳樓亡 功課問題 被母罵打*V[2^D*HY{ d
(明報) 05月 04日 星期五 05:10AM
y w!u?~#{sW 【明報專訊】粉嶺昌盛苑昨午發生11歲男童墮樓身亡案。小五男生疑因功課問題被罰寫悔過書,前晚又再因功課問題被母親責罵,昨中午離家時,特別將悔過書攝在門縫留給父母,但之後並沒有到樓下登5Y]Ay+Yg I%nJo5N
廣 告%kmL{4S1XK L nF,],?

5?:DS7[rP` K 上保母車,反而跑上天台一躍而下,當場身亡。其雙親得悉噩耗後趕至現場認屍,哭得死去活來,激動大呼﹕「阿仔呀……」|Zt%U B-i T0\

,Z6V%LM0`G,o @ 校長:校方沒要求寫悔過書
s:E%H0W k~}0FJ3o j0?8R.s I$R"U
學校校長馮展財回應悔過書一事稱,校方並沒有要求軒仔寫悔過書,他亦無聽過軒仔母親私下要求他寫悔過書,他不知悔過書是誰人主意,亦不清楚其父母對他的管教是否嚴厲。馮續稱,軒仔前日表現一如往常的活潑開朗,未有異樣,在普通話課看圖說故事的表現非常出色,更獲老師稱讚。
5Q?0_-O;Z6R 0b)n]K NmB x
門縫攝紙張 寫「對唔住」
!m'qZ:m"K
RvnI8{-O3o 跳樓男童11歲余卓軒為家中獨子,與父母同住粉嶺昌盛苑昌潤閣一單位,生前就讀上水東華三院港九電器商聯會小學下午校。警方在上址天台發現軒仔的書包,並在其寓所門縫發現寫有「對唔住」的紙張,經調查後認為事件無可疑,列作有人從高處墮下處理。
1^b\r$KZ aAcF7Z:s[
硬頸多嘴 近日突變沉默
7c!K[4f#rp ON
M&x(Q'z,}{0Fb@ 據知,軒仔每天都會乘保母車上學,他是學校泳隊成員,去年更曾獲得澳洲    新南威爾斯大學2006國際聯校學科評估(數學科)獎項。家人形容軒仔為人「硬頸」、頗「為食」;而校車女保母亦認為他醒目,但比較「多嘴」及喜歡「駁嘴」,上車後就與其他同學講不停,但近日卻突然變得沉默,保母對軒仔猝逝十分難過,暗暗落淚。/r1o4wug9J;C5G
g&gUyn2s4w
軒仔伯父透露,軒仔最近因功課問題,被要求寫悔過書,前晚母子亦因功課問題拗撬,他亦被母親「打幾下」。昨早軒仔家中無人,伯父相信他在離開寓所前將悔過書攝在門縫,然後走上天台跳樓輕生。
(N&\s;v|u'b`B .Fmy:c@;U*u
馮校長表示,全校教師對於軒仔輕生均非常愕然,對事件表示惋惜,事後校方已致電慰問軒仔父親,並會為其家人提供合適的協助。校方亦已啟動危機應變小組,並將事件通知教統局    及東華三院。當局亦派出數名教育心理學家到校,輔導有需要的師生。
h6h7ff Ba
uK8{&x`3C?s 事發昨中午12時16分,有人聽到一聲巨響,赫然發現身穿體育校服的卓軒倒臥昌潤閣對出,面向地下奄奄一息,並壓數部單車,於是報警。救護員到場證實軒仔當場身亡。警方調查後,在上址40樓天台發現軒仔的書包,並在其寓所的門縫發現悔過書,遂將噩耗通知其家人,軒仔父母到場認屍後一度情緒激動,需由其他親友攙扶。警方認為事件無可疑,遂召仵工將屍體舁送殮房。

CxRonaldono7 發表於 2007-5-4 02:49 PM

大把人成績差過佢都堅強做人la....唉

verywai 發表於 2007-5-4 03:03 PM

唔理亞媽懷胎十月,養左佢十一年,之前幾叻都冇用,正一讀屎片

Platina 發表於 2007-5-4 03:20 PM

唔係話佢唔識諗唔諗呢個問題...
cchcu
8q7~J9j\"O*g X!^ 11 歲跟本仍然係一個小朋友... 正式腦筍都未生埋, 邊會識得諗咁長遠, 同父母既感受 ]AE |Ko8yNF y0D_
EX~z1w C3D
唉..

sakura310 發表於 2007-5-4 04:13 PM

車~,UW7G'N9D6n
功課差就去死
4|1yZt I0sl5VGx 咁我呢d算咩?:t$B\F@jU8]
再者,大把人俾我遭遇則差,佢地都依然堅強做人
q_z/v^
B3U c_:Ng K!v 枉佢lor到  澳洲    新南威爾斯大學2006國際聯校學科評估(數學科)獎項u$Gz-R.? I$zp
d logic可以咁差,話死就死~唉唉

12d3 發表於 2007-5-4 05:20 PM

成績差點會令到個小朋友自殺丫!!
g/v}-d;X :KM)u"PM
大家有冇諗下個媽媽有冇問題?

Lung 發表於 2007-5-4 05:55 PM

如果小朋友會諗野似大人就唔係問題..就係而家d人唔識諗加上而家太多呢d新聞..小朋友有樣學樣都唔奇

pigcat 發表於 2007-5-4 06:01 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-5-4 05:20 PM:
*Py/k C w"R 成績差點會令到個小朋友自殺丫!!2j @:qM-g |

:N$QhV Q4v y)X@G9C B 大家有冇諗下個媽媽有冇問題? [/quote]\u_ A7V
就算個媽咪有問都唔洗自殺...:hitwall::hitwall::hitwall:

發表於 2007-5-4 07:05 PM

[quote]Originally posted by [i]Lung[/i] at 2007-5-4 05:55 PM:
+X0w\Guu4d/rC 如果小朋友會諗野似大人就唔係問題..就係而家d人唔識諗加上而家太多呢d新聞..小朋友有樣學樣都唔奇 [/quote]
w6e9mCA!Y;u8z|:J/c6q 家下無大人自殺咩?自殺就=細過唔識諗?
e8Znz8yp5~ 都唔知有幾多天才自殺,都係佢地太多野諗,當然我唔係估吹自殺6b0SX PGKj!J
不過單方面將自殺歸類為唔識諗會唔會有d以偏概全:noway:

但丁 發表於 2007-5-4 08:17 PM

自殺可以唔需要理由, 只需要一剎那衝動...Uag'^X-t9n cu
你地太理性去分析成件事啦....

easy_man 發表於 2007-5-4 09:00 PM

樓上講得啱 ~
T#C1CF9GK"[ 可能只係因為一剎那既衝動 ,E7`"Hv6\ QdN(sW0m
但係導致呢一剎那衝動既 ,
^3BX\rdLn 會唔會又係大人既問題呢 ?
*f.Fm@q8J6d"z6ro^ 父母過份溺愛 , 傳媒報導手法 等等 ...i/MrdvP#[Q D'o!y-t
小朋友本身當然有問題 ...yW{ FH)Y-N
但唔會只係得一個人做錯 ... "

hungchunlai 發表於 2007-5-4 09:23 PM

呢d人未見過世面..郁d就話死

loklok117 發表於 2007-5-4 11:04 PM

我都曾經好衝動,林過自殺
jQBF F v2Hv,N U 依首歌改變左我既林法
w`xCsn [url]http://www.youtube.com/watch?v=zXaEF5NCwJ4[/url]

發表於 2007-5-4 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]hungchunlai[/i] at 2007-5-4 09:23 PM:
O D2Y&~t S 呢d人未見過世面..郁d就話死 [/quote]O1YD_#Y E5c)S
係咪見過世面就唔會自殺?:nogood:

loklok117 發表於 2007-5-4 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]但丁[/i] at 2007-5-4 20:17:*@ L1m+LbZq v \
自殺可以唔需要理由, 只需要一剎那衝動...v9R XeZ+xu#H
你地太理性去分析成件事啦.... [/quote];M*`V xT-PsI7^N

7R Q+n ](N$Km&d 無錯*^9qC-Z }N[ Id
好多時自殺既人都係一時衝動M,s X,oAq1\Z9ub3f
個小朋友一時林唔開所以....

qqwqqwqqw1 發表於 2007-5-5 11:14 AM

最大問題係家長教得唔好,第2係學校,2F.SI H.d5F
個細路仲讀緊小學,根本唔識諗~
A)QY,V!`H 如果大人走去自殺唔係咩低死,係自私!!!
,U%tt*zYq \I 自殺對唔住父母,朋友,有幾多人為你傷心,就算無,5H{&`'[m^
你跳樓分分鐘"紮"死人,仲有同你有關既人都會被調查,3N}/WM)\ z3i}
果到變左一個"吉"既地方,無日安寧......

loklok117 發表於 2007-5-5 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-5-5 11:14:1c)sA5e+qp
最大問題係家長教得唔好,第2係學校,
l@8j~R ... [/quote]
j/jx \u+R :D[color=Red]你跳樓分分鐘"紮"死人[/color]
*h"C4u%x0bRT] I 重大獲過比雷劈中:D

h014 發表於 2007-5-5 09:03 PM

children nowadays are useless, always talk abt suicide ~~

kaixinren 發表於 2007-5-5 09:14 PM

传媒对自杀的描写太多了,搞到D小朋友有样学样。

jimjim12 發表於 2007-5-5 09:39 PM

唉......我今期六合彩又唔中,我都要去自殺囉......

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.