娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-5-4 02:29 PM

大家話我冷血都咁話...

我覺得抵死.....'J3_8M)A5U
11歲...$s,Qc)uzE4_/\+X0w Y
有咩問題要咁呀??
5?uW8e8R C 好難想像一個小朋友有咩問題大到要去跳樓...
/PVAs)W4t 大家話我冷血都咁話
C6OfJ G/a L VS Pxgi"O 而家左算
{&zc\5]3W B 而家先11
oL Y~hT%i 將來日子咁多..4qjig{
如果真係咁脆弱..總有一次會去死
U G.Qme 不如而家早死早著...FK};goY G
:hitwall::hitwall::hitwall:
DXcm2?/j0a ~0m!m&m%P5]p8o
ZR&V"LypG/]%O
M4Q,|E,l3H?'N
'~,[e3p.wMEq
|l#F6j&D7Xb x.TD1G
被罰寫悔過書 11歲童跳樓亡 功課問題 被母罵打v8{C]i+Z
(明報) 05月 04日 星期五 05:10AM Z s5t/m#pu
【明報專訊】粉嶺昌盛苑昨午發生11歲男童墮樓身亡案。小五男生疑因功課問題被罰寫悔過書,前晚又再因功課問題被母親責罵,昨中午離家時,特別將悔過書攝在門縫留給父母,但之後並沒有到樓下登^JRC!b^
廣 告
F e O7p(at$V0`
"W0mUIWyWM 上保母車,反而跑上天台一躍而下,當場身亡。其雙親得悉噩耗後趕至現場認屍,哭得死去活來,激動大呼﹕「阿仔呀……」OY0sdU$u,`O

_2CO!K$KE 校長:校方沒要求寫悔過書
][&zM:~ ^-T4Zm8y "U:xB#Lo!g(Z_W
學校校長馮展財回應悔過書一事稱,校方並沒有要求軒仔寫悔過書,他亦無聽過軒仔母親私下要求他寫悔過書,他不知悔過書是誰人主意,亦不清楚其父母對他的管教是否嚴厲。馮續稱,軒仔前日表現一如往常的活潑開朗,未有異樣,在普通話課看圖說故事的表現非常出色,更獲老師稱讚。b#q3LD*g

6dCy#K\(cI 門縫攝紙張 寫「對唔住」
}|.N.] w&x
}M7a Kj%l3x 跳樓男童11歲余卓軒為家中獨子,與父母同住粉嶺昌盛苑昌潤閣一單位,生前就讀上水東華三院港九電器商聯會小學下午校。警方在上址天台發現軒仔的書包,並在其寓所門縫發現寫有「對唔住」的紙張,經調查後認為事件無可疑,列作有人從高處墮下處理。
}RP L;wmoFn
#X4HO ~!sz*fc9w 硬頸多嘴 近日突變沉默1EL:I5zb/Nbg

`1_ j)m?7g 據知,軒仔每天都會乘保母車上學,他是學校泳隊成員,去年更曾獲得澳洲    新南威爾斯大學2006國際聯校學科評估(數學科)獎項。家人形容軒仔為人「硬頸」、頗「為食」;而校車女保母亦認為他醒目,但比較「多嘴」及喜歡「駁嘴」,上車後就與其他同學講不停,但近日卻突然變得沉默,保母對軒仔猝逝十分難過,暗暗落淚。
S B bd {f
3zU T7Q c\M[ 軒仔伯父透露,軒仔最近因功課問題,被要求寫悔過書,前晚母子亦因功課問題拗撬,他亦被母親「打幾下」。昨早軒仔家中無人,伯父相信他在離開寓所前將悔過書攝在門縫,然後走上天台跳樓輕生。
{@D1lrE
5P#j(j"r |*|7p 馮校長表示,全校教師對於軒仔輕生均非常愕然,對事件表示惋惜,事後校方已致電慰問軒仔父親,並會為其家人提供合適的協助。校方亦已啟動危機應變小組,並將事件通知教統局    及東華三院。當局亦派出數名教育心理學家到校,輔導有需要的師生。
;rT]C P
$?#V _&\$O,Z 事發昨中午12時16分,有人聽到一聲巨響,赫然發現身穿體育校服的卓軒倒臥昌潤閣對出,面向地下奄奄一息,並壓數部單車,於是報警。救護員到場證實軒仔當場身亡。警方調查後,在上址40樓天台發現軒仔的書包,並在其寓所的門縫發現悔過書,遂將噩耗通知其家人,軒仔父母到場認屍後一度情緒激動,需由其他親友攙扶。警方認為事件無可疑,遂召仵工將屍體舁送殮房。

CxRonaldono7 發表於 2007-5-4 02:49 PM

大把人成績差過佢都堅強做人la....唉

verywai 發表於 2007-5-4 03:03 PM

唔理亞媽懷胎十月,養左佢十一年,之前幾叻都冇用,正一讀屎片

Platina 發表於 2007-5-4 03:20 PM

唔係話佢唔識諗唔諗呢個問題...
e/zP'JCj7C \;c1n
3[h2W KI,U&Ay9ivp 11 歲跟本仍然係一個小朋友... 正式腦筍都未生埋, 邊會識得諗咁長遠, 同父母既感受
0D1dl4T#M6^7T1jw ,v$Iv,YMd&C"D+Ft
唉..

sakura310 發表於 2007-5-4 04:13 PM

車~1K PZr { b+p Z;w ]
功課差就去死
wT8Sq2cU@ eqX 咁我呢d算咩?
q~#z\H5B 再者,大把人俾我遭遇則差,佢地都依然堅強做人
}t;_1K;N N5jr J
F0as JC/zb 枉佢lor到  澳洲    新南威爾斯大學2006國際聯校學科評估(數學科)獎項
hOA k k.A?4kp d logic可以咁差,話死就死~唉唉

12d3 發表於 2007-5-4 05:20 PM

成績差點會令到個小朋友自殺丫!!
Tw kx k9I'G QW H rv(Huhk {
大家有冇諗下個媽媽有冇問題?

Lung 發表於 2007-5-4 05:55 PM

如果小朋友會諗野似大人就唔係問題..就係而家d人唔識諗加上而家太多呢d新聞..小朋友有樣學樣都唔奇

pigcat 發表於 2007-5-4 06:01 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-5-4 05:20 PM:
qp+D4Am J~#` 成績差點會令到個小朋友自殺丫!!!f!_^pf
$biK(D2V8N
大家有冇諗下個媽媽有冇問題? [/quote];gmH'|%v `
就算個媽咪有問都唔洗自殺...:hitwall::hitwall::hitwall:

發表於 2007-5-4 07:05 PM

[quote]Originally posted by [i]Lung[/i] at 2007-5-4 05:55 PM:V5Zm6F~Q D
如果小朋友會諗野似大人就唔係問題..就係而家d人唔識諗加上而家太多呢d新聞..小朋友有樣學樣都唔奇 [/quote]
'N+E6x8O5p 家下無大人自殺咩?自殺就=細過唔識諗?%ZF#i KI0{w
都唔知有幾多天才自殺,都係佢地太多野諗,當然我唔係估吹自殺
%~$W0RcEd 不過單方面將自殺歸類為唔識諗會唔會有d以偏概全:noway:

但丁 發表於 2007-5-4 08:17 PM

自殺可以唔需要理由, 只需要一剎那衝動...
iP.\eJ-r+L 你地太理性去分析成件事啦....

easy_man 發表於 2007-5-4 09:00 PM

樓上講得啱 ~3mfaX,b0\#stW
可能只係因為一剎那既衝動 ,[P.E ?@-SzbC
但係導致呢一剎那衝動既 ,7j5S?-dKFq;{n
會唔會又係大人既問題呢 ?qU:fG:m D
父母過份溺愛 , 傳媒報導手法 等等 ...
-O(RQ-A6k } 小朋友本身當然有問題 ...x#Bj U \ C OI o
但唔會只係得一個人做錯 ... "

hungchunlai 發表於 2007-5-4 09:23 PM

呢d人未見過世面..郁d就話死

loklok117 發表於 2007-5-4 11:04 PM

我都曾經好衝動,林過自殺
A{p8Y[K 依首歌改變左我既林法 w0@ YEH?4?1Zc W
[url]http://www.youtube.com/watch?v=zXaEF5NCwJ4[/url]

發表於 2007-5-4 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]hungchunlai[/i] at 2007-5-4 09:23 PM:
7S"K4KF TMa)d&N 呢d人未見過世面..郁d就話死 [/quote])O5cb|Z0C~
係咪見過世面就唔會自殺?:nogood:

loklok117 發表於 2007-5-4 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]但丁[/i] at 2007-5-4 20:17:
g T!@0I[{fqA"M b 自殺可以唔需要理由, 只需要一剎那衝動...{&y&N9UDK2c)K+U
你地太理性去分析成件事啦.... [/quote]
,H0Nj)Uk&zLuV M E3t`_NO$U-k@k
無錯
.Y;~A)y5A0M 好多時自殺既人都係一時衝動
&Shb(Tzse+O 個小朋友一時林唔開所以....

qqwqqwqqw1 發表於 2007-5-5 11:14 AM

最大問題係家長教得唔好,第2係學校,9iXM8jl#O E\Ym P+s
個細路仲讀緊小學,根本唔識諗~?Q8}Ln kh%[ s5x|
如果大人走去自殺唔係咩低死,係自私!!!:E3oHWHB5R4U4|
自殺對唔住父母,朋友,有幾多人為你傷心,就算無,8LK&o7j8jr
你跳樓分分鐘"紮"死人,仲有同你有關既人都會被調查,
i Q D_%Ln 果到變左一個"吉"既地方,無日安寧......

loklok117 發表於 2007-5-5 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-5-5 11:14:(XdAC.Y4`q {.Vei
最大問題係家長教得唔好,第2係學校,H.F5P4L}? T6a
... [/quote]0B2Ts"Q!B&t
:D[color=Red]你跳樓分分鐘"紮"死人[/color]5Q7gi&f8X
重大獲過比雷劈中:D

h014 發表於 2007-5-5 09:03 PM

children nowadays are useless, always talk abt suicide ~~

kaixinren 發表於 2007-5-5 09:14 PM

传媒对自杀的描写太多了,搞到D小朋友有样学样。

jimjim12 發表於 2007-5-5 09:39 PM

唉......我今期六合彩又唔中,我都要去自殺囉......

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.