大家話我冷血都咁話...
我覺得抵死.....'J3_8M)A5U11歲...$s,Qc)uzE4_/\+X0wY
有咩問題要咁呀??
好難想像一個小朋友有咩問題大到要去跳樓...
大家話我冷血都咁話
而家左算
而家先11
將來日子咁多..4qjig{
如果真係咁脆弱..總有一次會去死
不如而家早死早著...FK};goY G
:hitwall::hitwall::hitwall:
~0m!m&m%P5]p8o
ZR&V"LypG/]%O
M4Q,|E,l3H?'N
'~,[e3p.wMEq
|l#F6j&D7Xbx.TD1G
被罰寫悔過書 11歲童跳樓亡 功課問題 被母罵打v8{C]i+Z
(明報) 05月 04日 星期五 05:10AM Z s5t/m#pu
【明報專訊】粉嶺昌盛苑昨午發生11歲男童墮樓身亡案。小五男生疑因功課問題被罰寫悔過書,前晚又再因功課問題被母親責罵,昨中午離家時,特別將悔過書攝在門縫留給父母,但之後並沒有到樓下登^JRC!b^
廣 告
上保母車,反而跑上天台一躍而下,當場身亡。其雙親得悉噩耗後趕至現場認屍,哭得死去活來,激動大呼﹕「阿仔呀……」