娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xalonso 發表於 2007-5-4 06:44 PM

(轉貼)雲佬最串入球慶祝

(轉貼)雲佬最串入球慶祝...真係好串
.x7IA)QT0}e8`x [url]http://www.seohk.net/movie/bencandy.php?fid=10&id=25[/url]

sas 發表於 2007-5-4 07:20 PM

有料又怕咩串?
S-vcZ7Z:K-B1P,Oo+S{;s 真係睇咁多次都笑

chong2002 發表於 2007-5-4 07:49 PM

根本唔係串*P G.}~!A;E:S
人地聊佢先-pn u$v1H6i4i y
先聊者賤a4M~K;K:E W)[7[;|4Z6^
佢串得好

loklok117 發表於 2007-5-4 11:06 PM

哈哈.....火藥味好重

艾力克 發表於 2007-5-4 11:32 PM

對邊隊架?
q(l {V y9R 真係好好笑 :DCC \'g`\a/]:k
唔知張黃牌有冇得上訴呢 :P

qqwqqwqqw1 發表於 2007-5-5 11:22 AM

唔係應該比個龍門咩=3=?(推人wor)

waikong 發表於 2007-5-5 03:44 PM

應該咁做啦
@tbL:g;GN/U 人地串在先既

金富力士 發表於 2007-5-6 04:51 PM

呢場我都有睇

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.