娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BBNN 發表於 2007-5-6 06:44 PM

將軍澳又一單車遇害

男童被車撞死案疑有人頂包\:cjF(g3A3|-e
(明報) 05月 06日 星期日 06:15PM .m.QS-v%Qx%q B;y0v
一名七歲男童下午在將軍澳騎單車遭私家車撞死,一名男子涉嫌頂包被警方帶走。
(pxoe1\Y s c*gj P1H

!r0L$hc"_T,`p
!K2x,s.y7GI;wt5j
Em'dF(P@D.?0R 事發在下午一時許,男童在彩明苑附近騎單車時,被一輛七人車撞倒,單車捲入車底,留下大灘血蹟,男童送院證實死亡,現場死者的家人情緒激動,哭得死去活來。p#Z} ~yF i.Jq0Y'P C

4xW9r5l e-l%PF| 初步調查顯示,司機事發後離開現場,懷疑有一名穿童軍制服男子頂包,他曾接受酒精測試,未有超標,他其後被警方帶走,警方呼籲目擊者致電警方熱線2305 7500或2305 7575提供資料。+H1g(Lh"So l3t-V
5oJT'hND
居民表示,現場的回旋處有許多車輛使用,在這裏騎單車很危險。在4月10日,一名13歲少年亦在將軍澳彩明苑一段落斜的馬路踩單車時,疑天雨路滑致失控,越過對面行車線,遭一輛中型貨車撞傷。
2[a/j I/p#l [url]http://hk.news.yahoo.com/070506/12/26u9z.html[/url]
mw~tB+Ng
0N"l;VX s^ /q8qqtc"w3U$|
:(真係慘,又多左個人死
L x^~6p&T 希望政府快趣D做返d野

terry891089990 發表於 2007-5-6 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-5-6 06:44 PM:
'M/gq"]2z1p 男童被車撞死案疑有人頂包6J(lx#o.e3M!W(~
(明報) 0... [/quote]
6I}"`)oW n0p!R/WD1o 好地地.做咩恦迴旋處騎單車呢....無得怨的..

BBNN 發表於 2007-5-6 07:07 PM

將軍澳踩單車奶野都唔係第一次la.zy!g;@&m&r
佢地都係迫於無奈姐:noway:

msv 發表於 2007-5-6 07:23 PM

你未試過踩單車你唔會明...HbI3C aw
冇單車徑果時如果踩行人路會好麻煩...(?J'DK r/kfZs^
q3tCU+fd }
[size=6][color=Red]有單車徑果時d行人又會覺得d行人路凹凸不平又會死曬落d單車徑到行[/color][/size]7gT4Yw(PXi5P

o-E#}6m#o 阻住曬我地ed單車行
})}:Nb&Gj 丁佢又當聽唔到,hi到佢又會亞之亞左
,^u%cc{
L.h`"?1{Da*y4he v*A 咁咪唯有留馬路踩lo*u+G2m.gjr)_"~(L
v ON!W\/M*H
不過可惜d人唔識踩馬路又見我地踩得咁輕鬆又有樣學樣咁係馬路亂咁踩而出事....
z+d K6O(V M@2J%Z$E 出馬路又唔識走位避車,C1CLjC
出路口又唔識咩叫[小路車要讓大路車行先]/V6XDq ?NF&p'X
出路口又唔識睇車先出
AX6AAZfcQ,z|+K2t 轉線又唔識睇下後面有冇出先出去)rM:FV!e~J
逆線踩車果d就死左都冇得怨la

terry891089990 發表於 2007-5-6 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-5-6 07:23 PM:c _-ajX6P9{i
你未試過踩單車你唔會明...%`8av#O @
冇單車徑... [/quote] NR i[@-iJ*R
唉...!!!也難怪既..!!!2f7AzQ/b3g.W0F\"j
!w"M!v$B O%i
:crybye::crybye:

BBNN 發表於 2007-5-6 08:42 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-5-6 07:23 PM:
@h iy5F]+E 你未試過踩單車你唔會明...
)[M iw1pbf8C8m5I2| 冇單車徑... [/quote]
9o7Do0Y:_S2AMb 踩單車就踩過,唔係伐步工具咁解姐:haha:D:VO8W1O([
你咁講法,d行人真係好霸道喎:fight:
|*Kx,U&K8o :good:你講到好鬼有文路,又心度發晒出黎

msv 發表於 2007-5-6 09:03 PM

因為我日日踩單車做運動... q T$J?NO&w\ns+U
屯門->天水圍L&Vi'on:X8IC
屯門->南生圍
6Z$\4qBYL b@ 屯門->龍估灘W |s'^ Gzca
屯門->荃灣XD
MY O d'G$]d OIN ~8B\7N b H
不過講到D人最惡都係係天水圍濕地公園出面果到...

alienck 發表於 2007-5-7 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-5-6 07:07 PM:;}U#]d SY
將軍澳踩單車奶野都唔係第一次la
&_:Xou,nyS P 佢地都係迫於無奈姐:noway: [/quote]
?AC2V'r
h,SW.ga1z ~ 小朋友踩單車又有幾"迫於無奈"呀??
2Sl+To;\ 我以前住係南昌街澤安村都係四圍都馬路啦0XJ:SQ*u8Fx
細細個都係咁踩來踩去bB1KM0Fy
一次都冇出過馬路玩(brXJ D3B)j
根本就係d[color=Red][size=6]細路唔識死加唔聽教[/size][/color]

msv 發表於 2007-5-7 05:19 AM

睇下你踩咩車架姐...K,kt_i
接車24吋果d行人路冇咩問題...
d7Rs!],~{ n$N4fp5^ 不過果d碟車踩行人路果時=.=川 uISc%QI2wn1Th!a

6BB@/A'n;B@m 仲有...踩行人路會比人罰[color=Red]$350[/color]!! T ioIuS_
係睡道&天橋踩會罰[color=Red]$2000[/color]!!

奪命老妖 發表於 2007-5-7 10:20 AM

涉嫌撞死人果個竟然係得14歲,仲離譜

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.