娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-7 01:39 AM

香港點解咁多假野?

養班海關黎做乜?

head 發表於 2007-5-7 02:02 AM

點多都多唔過大陸
Huu2}1Q U a [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=149082[/url]

donald15 發表於 2007-5-7 02:11 AM

香港其實唔多假野T e`[z |6^{
不個呃都上黎食水深姐
mD5{&X*FA 香港既假野咪又係大陸拎過黎既

magic 發表於 2007-5-7 02:13 AM

.......係大6學..:D

bigfish 發表於 2007-5-7 06:24 AM

有冇聽過中國人劣根性?/U5m'`(n$}h7w
我諗我答到你問題

wind69 發表於 2007-5-7 07:20 AM

香港有咁多假野,係因為資訊發達....../`lvpS P"{3^ v2n
香港有咁多真野,都係因為資訊發達....
UA@`%H$y:E8I2\ 4QH.Q7J'K-HpYg o*f
廢話報告完畢

vv1668vv 發表於 2007-5-7 07:34 AM

點解 總系  一雞死 一雞鳴 ?!(c4V,^Du)wW3h4w f

iH5Pi9HA } “合作無間” 兵賊難分 ?
1Q3S#Cix&C e sbT 會唔會直頭比起 無間 更無間 ?

pandh 發表於 2007-5-7 07:59 AM

香港0的假野響邊處黎0既呢? 其實咪又係大陸囉........ 0的大陸人嘈之前唔該先諗諗自己0的同胞製造左0的咩野產品先啦.........

12d3 發表於 2007-5-7 02:11 PM

因為香港人.... f9B7Q,jjD'QG
讀書時代, 抄功課由細抄到大, 試題又返抄. 我地總覺得天下文章一大抄./ZU3o#o3z
社會風氣又一窩風, 人做你又做, 人講你又講. 諗都唔諗就copy and paste

~冪雲~ 發表於 2007-5-7 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-5-7 02:11 PM:
[ r?X'KXzn7U5C 因為香港人....
usW+t,o:h"ByW R} 讀書時代, 抄功課由... [/quote]
-eg;}:}Ok Tz(X^,n'v zwAm
真係唔好講笑....i absolutely agree 你講o既野....因為我都係其中一個抄功課o既一份子=P"

y2h 發表於 2007-5-7 07:44 PM

比起大陸,香港呢D小兒科la:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.