娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-7 01:41 AM

2000配眼鏡貴唔貴

你地配眼鏡通常幾錢

孤獨‧守護天使 發表於 2007-5-7 02:22 AM

2000?
hEn-hIo{ 太貴了
{ ` Yf(C*h:` 平時頂多1200

magic 發表於 2007-5-7 02:32 AM

....ok...la..
T"AW-uQs(N|"Y&x/w9k 1500-1800左右..ok..

Kaz00086 發表於 2007-5-7 03:00 AM

小弟之前係眼鏡鋪到做...........:pm^ad(L$rG{
.fv o$d^'E
要睇你咩野度數....要D咩鏡片.......同埋你個副眼鏡咩牌子....Gucci Dior Prada D大牌子就梗係貴D la~~~同埋頭埋腦你可以去D私鋪see下  應該平過D 連鎖店ga~~~!!!

奪命老妖 發表於 2007-5-7 10:26 AM

去d樓上鋪會平d,例如眼鏡x工場

chanhoyingap 發表於 2007-5-7 11:23 AM

如果係係要牌子既話$2000都ok
T(O!ZZC-pu%Yo\7tN 不過我覺得樓上鋪都幾好7V e#}s4u+m$S
用幾年都無咩問題

mycomic2005 發表於 2007-5-7 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-5-7 01:41 AM:z)SV/K~9Cm&WZ8g
你地配眼鏡通常幾錢 [/quote]
_gRz$i2XYO jd 5Y8S7r%u\1BEM
佢係問去眼鏡2000配眼鏡貴唔貴...

自由神 發表於 2007-5-7 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2007-5-7 02:35 PM:
A-A_%S(W;h3aw O r4{6c+?n x
?O$v#k+QTVd2k$T
佢係問去眼鏡2000配眼鏡貴唔貴... [/quote]y"Y_Iy"l
:D聚人均醉你獨醒:good:

y2h 發表於 2007-5-7 03:30 PM

我果副$600左右,屋企附近D眼鏡舖

支持者 發表於 2007-5-7 05:20 PM

我果副會唔會太平呢? O'I"Qs o"I&o+X
$280 , 金屬半框款, 三百度近視加五十度散光纖維鏡?

Kaz00086 發表於 2007-5-7 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-5-7 05:20 PM:
!Uc8UX#j;j%m0i 我果副會唔會太平呢?
+q(O5\A.k j0Z $280 , 金屬半框款, 三百度近視加五十度散光纖維鏡? [/quote]*@3g-kyNI-E_

4GY4xv J)O,Cu'wy 你個副唔算ga lar~~~我以前有D敵對公司幾十蚊都有

magic 發表於 2007-5-8 12:04 PM

[quote]Originally posted by [i]y2h[/i] at 2007-5-7 03:30 PM:ey&S$s;Z W@
我果副$600左右,屋企附近D眼鏡舖 [/quote]
a.H+_r x 抵渦!:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.