娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-7 01:51 AM

持續進修基金條款...無奈

呢個基金d 申請條款都幾吹脹
.^/AzXO 我唔係嫌每個人一生只得一萬蚊係太少V!wY(A9[AcE%~ K
而係呢一萬蚊係要你響報第一個course時
Rj{+Y ],y'eHZ 申請呢個fund後兩年內用哂佢 Uyjv N(G
而呢「兩年」如果你有錢剩就可以再申請多一次用埋d 餘額
s)a9Xg}X%G:GX@,Y*p 睇落去好似冇乜問題...
i](~%Pa Yj%n !E-C0d1rRU-w
但係有d course其實係要你考到相關既資格證書先可以claim錢 m3N2C9tl/LdSdb
不過呢d cert又唔係話咁易合格8b6y1_3rp5J.~ z*~*E F8N
例如一d 語言能力試, 根本未必可以一take過合格M6Z{"[EU/Vc
而且呢d course一讀分分鐘就用左你一年半載時間$lS7LPHs*y5sKL
報考又要時間,又要等佢出成績'q@aXP6v$i2I
如果一個唔該肥左佬,你分分鐘趕唔切考第二次試
(o9LZA!D}.} .|)X9GlIek
而且如果你諗住報讀第二d course, 時間上又必趕得切申請claim錢 U+?esV,['K
結果點?你果一萬蚊資助咪可能一個仙都唔到4i ]G#Z Vk
但就浪費左個申請機會囉!*`a M'C h@9}
M ^,fht/t*xq2V;bW8G
政府又話乜鬼野「終生學習」,但呢個「終生」莫非就係只得呢兩年?1EE9kq6h:w~A
有冇搞錯呀!
:}$Z hBLu(L
$U L$I2Cc$b(I${ gC 仲有,應該受資助o既夜中學, 就變o左做自負盈虧
3kDXl k 學費大幅上升
0yFB D,~Z LB%K&R-Ac,^9e5qy
相反,去軟X體學拍DV 就有一萬蚊資助

edward1906 發表於 2007-5-7 03:59 AM

持續進修基金唔係老馮比你GY ^A"{
比錢讀書你就比心機啦
"| P)E(W%K O 唔合格就d條款)k]}/V4?7}GK?9[
唔通你為左1萬蚊資助先讀書?

bigfish 發表於 2007-5-7 06:20 AM

你想要一萬蚊, 點解唔努力搵$$, 要等政府俾呢?

topdog00 發表於 2007-5-7 09:32 PM

i think it is acceptable

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.