| 母親節快樂 |
[b][size=5][color=Green]你估母親節那日,3mK^D'a[你媽咪最喜歡收到你d乜野禮物呢?:win:[/color][/size][/b]
!k;cMo$eKZ
[[i] Last edited by Triangel on 2007-5-20 at 04:03 PM [/i]] 一個吻和一個生日cake 我試過花啦!
蛋糕啦!
一份考得ok既成績表啦!<--無可能再發生
"F2_;ZY1n)w%GE)lI#H
wGx!bU1Uh_+C
*f9vZ8A*F9s8C5kSLI
*B*f[#MS
EA3t5^5SdfXy
4gS*y'Ut"acO
o4v&IN6Y;] T
ak0p+Ae#sn%_x
gp@o `~3I&vj
\x;K0`8V-K*w9B
最後發現同佢正正經經食一餐飯佢已經好開心。:D 錢.................. 母親最想看見孩子生生性性,想我們真心的做好自己。說「我愛你」當然窩心,但她們並非要求我們的「回饋」。如果我們真的孝順母親,則對她們來說已經是很大的bonus了,她們教我、養我、愛我的目的本不在我們的孝順。她們只要我們好。在特別的日子,除了像平日一樣做好自己之外,加送一句「我愛你」,加送一些孝順的溫暖微笑,那對她們是最好的母親節禮物罷!
祝天下母親天天快樂! 現金 或者 百X同惠X超市現金劵:haha:s5sg fql%J:^
不過今年應該會送手提電話 我媽想換好耐 :haha:.C1I`A7`0F`E`,P2q}|
[[i] Last edited by head on 2007-5-7 at 11:18 AM [/i]] 生生性性孝順佢,得閒果時陪佢飲下茶,行下街,做個乖仔
祝各位偉大母親Happy Mother's Day! [quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2007-5-7 10:30 AM:
一個吻和一個[color=Red]生日cake[/color] [/quote]
你個啊媽母親節個日生日? 幫阿媽按摩下背隻,我覺得佢都會好開心嫁!(mRT ^Wp_1k0EVa
好過食咩蛋糕啦。。。 h'W!K%T:c
哈哈、、、、5\ FQ5_CE
我覺得既。。 [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-5-7 10:33 AM:
我試過花啦!
蛋糕啦!
一份考得ok既成績表啦!<--無可能再發生
最後發現同佢正正經經食一餐飯佢已經好開心。:D [/quote]n)_X%k*Q1e4w
點解無可能???
到你第日去考MCAT, 做你娘親既就開心死啦:clap::clap:
大家努力。努力。。努力。。。啦:cheers: [quote]Originally posted by [i]keip5[/i] at 2007-5-7 10:34 AM:yuUA:o&K*M(m
錢.................. [/quote]
']"z`o`
就咁簡單:haha: 揸車帶佢返去細個住的地方,回味一下,之後煮返餐好野比佢食.... [quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007-5-7 10:55 AM:
母親最想看見孩子生生性性,想我們真... [/quote]
:good: :good: :good: :good:W['P%ZL T.vcI!N s
你送呢段說話比佢,做你母親既已經甜到入心~~~~~ 坦白講,其實年年母親節都冇乜太大表示,因為日日都係母親節 [quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-7 10:56 AM:k9F e$\zV
現金 或者 百X同惠X超市現金劵:haha:[Y cV!VVpg&[
不過今年應該會送手提電話 我媽想換好耐 :haha: