娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chunchan 發表於 2007-5-7 12:42 PM

money i think my mother very like money

chunchunchun 發表於 2007-5-7 12:47 PM

搵緊錢既咪現金囉, 讀書既就緊係好成績啦

hold_find 發表於 2007-5-7 02:41 PM

開開心心食餐飯我媽就好開心

mycomic2005 發表於 2007-5-7 02:42 PM

鐘意現金多d
4lK/LGh q 但送咩都好 , 最緊要都係心意~

自由神 發表於 2007-5-7 02:44 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-5-7 12:20 PM:(G zM:O/[l s0[2J8r

A(X2]+fK1Y;\4V:F\9i
fo6czW[m MCAT <---  Medical College Admission Test <---  醫學院入學試:clap::good: [/quote] R/g3N*|g EgY,vH
死都唔做醫生!:D#ZHi/dn%O.D~
求其有$$過巴菲特就夠啦:D

makin 發表於 2007-5-7 02:55 PM

考好呢個會考就係一份唔錯既禮物..
Bj `$K9R(n HH\ 錫錫果d唔岩我..不嬲唔搞呢d野@@講心..

勇勇 發表於 2007-5-7 04:21 PM

我諗到時唔講比佢聽,然後我一朝早去巴定位,然後叫佢去飲茶,到左夜晚煮一 飯比佢食^.^
m?b[bPZ@ 老人家最鐘意簡簡單單唔多花錢,我估佢到時應該係好開心!!

kaichun88 發表於 2007-5-7 05:03 PM

保重身體已是最好的禮物,古語有云:父母唯其疾之憂,生病時,父母往往最擔心,其次,事業或學業有成,因為望子成龍是一般母親的心願,只要心存孝道,金錢物質並不重要

155220 發表於 2007-5-7 05:19 PM

送大家一首歌。\k`4t&e0MX w^l
#P{.AXK@+z(X:P
「念親恩」R5CDBpS|
.S)I{7K Wrg,i!@*D F
作曲:楊繼興)i n1O7vzw-v,w
填詞:楊繼興
;E7h}p-S,`}+Hi N0~t4rk#K
長夜空虛使我懷舊事  明月朗相對念母親
gk7^R0RG C-\w-[b 父母親愛心柔善像碧月d2l2H/h ud{]
懷念怎不悲莫禁0\%Q:p?-O#W j
長夜空虛忱冷夜半泣  遙路遠碧海示我心
#@M'pj+?{&e$? 父母親愛心柔善像碧月b0r uS U@9f
常在心裡問何日報_!w]1^z`$H$~P

#b9oB1K7~Wi4z 親恩應該報  應該識取孝道6G:nK2xq7x
唯獨我離別無法慰親旁  輕彈曲韻夢中送

oswalt 發表於 2007-5-7 05:20 PM

我的建議是:?Aw |1~5B0G/r

!xX|:|1sk9[5q 1.可送母親節蛋糕或是小蛋糕!!(或是自己跟媽媽做);^/X)@BOP6f6I
2.也可送手工餅乾自己做的媽媽一定會很開心 Gr#x)Cm v{
3.或帶你的媽媽去別的地方散散心(一起去旅行)
0\/aJ`!z 4.我個人還是覺得自己做的卡片媽媽會最喜歡因為這是商店買不到的喔!!
T Xpg$|C:W fg2x
1W![ A4Y"Z&P1Y,a PS:其實只要是子女送的,媽媽應該都很喜歡,畢竟心意是最重要的,不是嗎??
#_Cmdk!k9rj6g~
5Z4]/e(f t!{-r;B 祝全天下的母親[size=5][color=Red]母親節快樂!![/color][/size]

bigfish 發表於 2007-5-7 05:48 PM

睇下個母親係需要d 咩 la
o4}6c$DZ8N 如果要俾佢開心經歷, 帶佢去 TVB 睇下明星, 或者帶佢去郊外散步
V*yx!sn u(lH3@c.t 如果鐘意 $$, 折現或者買名貴禮物
9e5}V/E3jP4TO 如果鐘意人, 咪生個 bb 俾佢囉

trunks 發表於 2007-5-7 06:29 PM

煮番餐飯比佢食應該都唔錯既.... 不過記住要洗埋碗喎....:D

sakura310 發表於 2007-5-7 06:34 PM

無lu~
:a r4D{L@xL*Y!}/n 今年無得同媽過母親節lu u+rm+_&}fx5dVk
以前通常都係食飯時夾舊餸俾媽,同佢講母親節快樂
~3? vF$[$|^ 佢就會笑咁合唔埋個口 :D:D:D:D
)B-\T(C^hu
:S/g-a |,RDu;YA+G 以前細過試過用d硬咭紙整左個手袋同銀包俾媽

wcchan886 發表於 2007-5-7 07:31 PM

好簡單......孝心

~冪雲~ 發表於 2007-5-7 08:28 PM

我係英國...:U mG!r7m1h
我諗我會打電話比佢..同佢講母親節快樂掛~~
(@/i.fE2b3q*u
/|:a!D:BW(S A,H-HY 卡就....=0="

ylc301403 發表於 2007-5-7 09:35 PM

Taking a Whole Family Day

QuiGonJinn 發表於 2007-5-7 10:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大優勢 發表於 2007-5-8 11:53 AM

當日買唔買禮物唔重要 TW3T0Zl X |
嗰日做咩唔重要0m{-S6w~r'w$]6@7p+~QX
*Vy9e$t(M
至緊要你平時去完街
+c;} F?.~i+z Xv r e-u!v m
有無野買俾亞媽7D,D3l#rw:o~
平時得閒有無幫手做家務#Y i U%u |m4D
有無陪亞媽食飯

PKTung2 發表於 2007-5-8 02:24 PM

都係無乜特別,同平時差唔多?4k;hL8L`]1W
陪下兩老打下牌、傾下計
8a4Ys\r*Y 唯一唔同餐晚飯會係屋企自己煮 Mu5E$k9P
廢事出街挨貴套餐仲要迫同受氣
B r c:H h9O|m J'g~,u&@1R5R[8CT
禮物多數係現金,佢老人家鐘意買乜都得 

playbr2 發表於 2007-5-8 04:36 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-5-7 10:28 AM:3aq*j(XP(Bnw e
[b][size=5][color=Green]你估母親節那日,!I'cX5\O i8z
    你媽咪最喜歡收到你d乜野禮物呢?:win:[/color][/size][/b][3?b,|6H

vZq5@DU7fi [[i] Last edited by Triangel on 2007-5-7 at 10:29 AM [/i]] [/quote]fC|"j L(U"Xe

h^M-c'u 行動 = [IMG]http://i72.photobucket.com/albums/i162/xcopy/Monkey/DE4379E346A393E6D90A0BC814CD0A0B.gif[/IMG].......[IMG]http://i72.photobucket.com/albums/i162/xcopy/Monkey/122.gif[/IMG]
a$BC1H'J ]'O i9~ J2A-sHv
禮物 = e個表情[IMG]http://i72.photobucket.com/albums/i162/xcopy/Monkey/DAFE17532B146A5F6D0378ACD74424E9.gif[/IMG]

頁: 1 [2] 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.