娛樂滿紛 26FUN's Archiver

simc23 發表於 2007-5-10 12:09 AM

成家人陪佢飲茶食餐飯都好夠,4CXj"]|D B
買野反而話o徒錢架…

pigcat 發表於 2007-5-10 01:41 AM

我的一句 母親快樂:clap::clap::clap::clap::clap::clap:
*BAC[.B/}#s$}
W0GgE~kT
{S1Tt!Nxz,na 當然..有d實際d ge野會更好...:dev::dev::dev::dev::dev::dev::dev:

jamesleung2667 發表於 2007-5-10 11:52 PM

Mu mum likes me to sing a song for her....she will pick the one from Danny Chan.....

Triangel 發表於 2007-5-11 12:15 PM

[quote]Originally posted by [i]darkhunter[/i] at 2007-5-9 12:45 PM:xQ,fb(^:bM
緊係送個孫比佢就最開心啦 [/quote]N)oIe.n'^y
}y(Hn|eH0v
如果你未結婚咪大鑊

Triangel 發表於 2007-5-11 12:17 PM

[quote]Originally posted by [i]月巴仔[/i] at 2007-5-9 01:27 PM:
p mKRwS4c+M 我媽咪好鐘意打online game  Q~X mg8g_ jr1I
買咩俾佢 佢都冇咩反應  
Hk&^V1SbsAG 買半年 月費卡俾佢就最開心 [/quote]
k)s)}1B `VG
V,x9[&qY8W 買半年 EF月費俾佢,r5T+^"t9d6uz,B7q
   等佢可以入黎吹下水:win:

Triangel 發表於 2007-5-11 12:34 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-9 04:28 PM:
bM-u Qt8eM X I maC/Y7n
qAI"Ke2^c
playplay:P!b(k%J;m(A*bS
我明你意思啦:D:D.c f+S gUg
9opD&d6R{ Z
... [/quote]!y0Q.z qi(S

I/u(c.ya}!_9?_!R 你係Playplay肚內一倏[IMG]http://img511.imageshack.us/img511/3788/caterpillarcrawlingscsl7.gif[/IMG]

city 發表於 2007-5-11 01:02 PM

給她幾佰大元和全家人吃晚飯,她就會開心啦^-^
7d eK3vf0MLSn
:CR` oh7d 在此祝母親節快樂!!!!

jasonkat 發表於 2007-5-11 01:26 PM

收到我
p2|.^^J7sa4nC U 生生性性孝順佢*

fderek 發表於 2007-5-11 01:37 PM

只要唔係送d咩古靈精怪野....母親都會鐘意架啦rj*d5^x]f!H/_&?
最緊要係有心送者~

hohohohahaha 發表於 2007-5-11 02:31 PM

錢錢錢~~~ 我媽咪為人好簡單直接! hahahaha

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-11 02:48 PM

我的計劃:DY/N*Lz@3e4S| } o
       媽媽我和你一日遊
} Pc*gfN#a P-}1m 飲早茶, 人物包括 我同媽兩個(我無老豆的). 我比錢 la,(P^tu$[mV gJ
行街, 送媽媽一隻手錶. 我比錢la
4H}1}'zi(x%~%QM 午飯, 食一點小食 , 我啊媽好細食. 我比 錢la
E_F#G ]5QR#w 按摩,我比錢la.
~!{~5k%d,C 之後 遊下船河 la . 我比錢 我同媽媽 好少二人世界.
Zcm.T#g#U%t8X!e#g9I a 夜晚 精彩 lo, 我要煮野﹗a%}wwF0V)^z2I6s
9 "食送" 一湯﹗ 中菜﹗%SOSG&Z$]7bp0y a#m
XD 訓之前來一個深情一吻, 一定會令我媽媽超難忘,^(|.hP7hSg-j4I Mwn

e"l/T3R w Ex3@Y 祝;天下的母親都母親節快樂.
] H.u2h7iE PS, D人成人都 X人母親, 其實咁系好無禮貌嫁, 所以以後你吾 LIKE 一個人.
|yl _{k.M(G9M 每多 X 佢好 LA. 佢母親無辜的.

Maxson85 發表於 2007-5-11 03:12 PM

之前我同阿妈同阿姨 shopping, s3D8{V:ubL EO)R7I
阿妈两年无买靓衫,一买就买左 5 件,三件我俾钱~ tmM0D+\ I|c
其实唔洗做太多花巧既野,
Ab3Lm4rC b__-j 只要叫埋 d 兄弟姐妹齐人坐埋一齐食饭庆祝已经好够架喇~
.['?P'[7L5Ktg 唔好以为好简单,
V"~&P+j$t9W$\Ku 一家人齐齐整整坐埋一齐食饭倾计对好多人黎讲都未必办得到,cJ$k*O0e4?V
更何况系母亲节当日?!7H.e-~OW!u
但若然可以做到一家人齐齐整整坐埋一齐食饭倾计之余可以做多少少野锦上添花既花就最好啦~
i\f]J h 我无记错既话匿度应该都有老婆/阿妈级既会员架呵?)Y ^)N#jD:vr
4O/F(e$I4D#ioM,wt
[size=4][color=Blue]祝你地同全天下的母親母親節快樂~!!!!!![/color][/size]
/R@L.D0j
Hds9p3IPRR6Y [[i] Last edited by Maxson85 on 2007-5-11 at 03:20 PM [/i]]

chickenboy 發表於 2007-5-11 07:00 PM

唔0係香港,唯有打個電話當禮物啦..

chrisykc 發表於 2007-5-12 09:50 AM

card and a kiss

hung414 發表於 2007-5-12 01:21 PM

好簡單又十分難1G9Oq!jr3DX'x
就係唔好再做d亞媽會話你"衰仔"既事

ktp2 發表於 2007-5-12 05:33 PM

母親節快樂

一起去旅行或開開心心食餐飯我媽就好開心

ktp2 發表於 2007-5-12 05:37 PM

母親節快樂

祝全天下的母親母親節快樂!![Z5H)l(i0J/|H
長夜空虛使我懷舊事  明月朗相對念母親
J.B7pjUX.q2e^ A 父母親愛心柔善像碧月-PjIEt0Y$`-m3m
懷念怎不悲莫禁
+c4x8AtL6C q2Ar6o 長夜空虛忱冷夜半泣  遙路遠碧海示我心
+r Z)WzB b8J RF+?#| 父母親愛心柔善像碧月'l7F!S-W*C9T
常在心裡問何日報 e1k`{ i,ec

jJD'ZR md 親恩應該報  應該識取孝道$ZDk/} [c
唯獨我離別無法慰親旁  輕彈曲韻夢中送

ktp2 發表於 2007-5-12 05:38 PM

母親節快樂

成家人陪佢飲茶食餐飯都好夠,(|T8O e[ c
買野反而話o徒錢架…

ktp2 發表於 2007-5-12 05:43 PM

母親節快樂

你估母親節那日, 你媽咪最喜歡收到你d乜野禮物呢?
*gu%Rl"Fo]A V-S-g 我的建議是:)s9w*e8Dc8i"a*w+t

F6k;h%P^.i_ 1.可送母親節蛋糕或是小蛋糕!!(或是自己跟媽媽做)
8j?'@:DTe 2.也可送手工餅乾自己做的媽媽一定會很開心
IpI9uZ/N'HF 3.或帶你的媽媽去別的地方散散心(一起去旅行) o Q;Ae;T7z'KQ/}'q4C
4.我個人還是覺得自己做的卡片媽媽會最喜歡因為這是商店買不到的喔!!

陳傻軒 發表於 2007-5-12 05:46 PM

第一就自己做個蛋糕送比佢
g9[0t[P V2mt,^b:F!y 第二買花比佢f adL1yN7}
第三比張最好成績既成績表比佢0GQ\0~uV
第四一個kiss
NbtO dd8hurs 最後加多句母親節快樂

頁: 1 2 3 [4] 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.