娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xylitol25 發表於 2007-5-12 08:58 PM

其實除了自己母親之外,自己嫲嫲和外婆都可以和她慶祝母親節的,明日我會去拜我媽時附上我剛買的母親節蛋糕,之後和我的祖母飲茶慶祝:)

小狗狗 發表於 2007-5-12 11:30 PM

我母親多年來最想要的母親節禮物就是我可以生性做人!!!?h"R,FA__Tl
今年我不只只完了她多年的心願....而且還多送了她"新抱"一個!!!&T.{k(L+Zc4[s&Z.t p
媽媽~~~9F:R V)tc%W~
母親節快樂!!

ASPP 發表於 2007-5-13 12:03 AM

今日係母親節 Ajm9w"v#HMN/b-J
祝天下間各位母親快樂 !!!

webber11 發表於 2007-5-13 05:44 AM

健康 ... 我有長期病 , 我呀媽緊張左好耐

chong2002 發表於 2007-5-13 01:54 PM

我對佢既愛I3PG0r@2F*m
簡單一個媽媽節快樂已經足夠

fss16 發表於 2007-5-13 02:37 PM

今年第一年陪唔到娘親5t:\yM&z \

i J0\TD+S;n6cX 只怪自己唔生性入唔到u,
x,_ Qb;BZw4b 3jp5~$v(s
搞到而家要o係外國讀....
:r#_5?A(V
y n(@D] ep+h 娘親, 孩兒陪唔到你喇, 祝你日日都咁快樂啦 :cry:

FRANCISE 發表於 2007-5-13 03:16 PM

[color=Red]母親節快樂[/color] :cheers:

mayi 發表於 2007-5-13 04:07 PM

能和母亲,家人一起快快乐乐一起吃一顿晚饭,应该是最好的了。席间,可以拿出准备好的小礼物,不需要太贵重,只要是代表了自己的对母亲的感谢之情,就可以。

Pires1 發表於 2007-5-13 06:44 PM

five words "母親節快樂" :P
1^,z v7eR[ L:l T3Op)u F
物質並不重要 :kicking:

fishsoming 發表於 2007-5-13 07:18 PM

只是一個說話|+JGP.OF4q

x'y5N*{IAv 「媽媽,我愛你」.......必殺!!!
vL4Qe,^,g.U7c? i
f VN2ea+in haha...我諗我10歲以後巳經講唔出這句說話.

speedy30 發表於 2007-5-13 07:53 PM

一家人食一餐飯!!!

hkcchk 發表於 2007-5-13 11:34 PM

今日母親節
O4OJ }&W4U7w]@i\9I 祝各位母親快樂,
cLokJ$Ov 日日都咁快樂!

tkc314 發表於 2007-5-14 12:08 AM

最想應該係睇到一家人..齊齊整整咁..1P ]/E.y6o
%{D bv0e1P B
個個仔女都講句:母親節快樂..'T[NvI/x
j/F+h!g,{*i A1Z6Z
食餐好d既飯....@7pM+k|6qqS
o+]$L:w#bZ;_8G(q
收到仔女親手做既禮物@#`$m+?mULp)E!O

RMv8zdP%~ GC!zi;_!F
u2SQz#HS
KO'M&] @c
PS..祝天下母親...母親節快快樂樂...

terryjog06 發表於 2007-5-14 12:45 AM

日日都係阿媽煮飯你食#i6P p j Vk%vs.g
趁母親節煮番比佢食:D
6y'UV%dJh Ph2o6Q;d^ u"cw
[color=Orange][size=6]母親節快樂[/size][/color]

9966 發表於 2007-5-14 12:53 AM

你ga成就你ga成績

iamnot 發表於 2007-5-20 03:52 PM

我想 陪多  d 她........唉........沒可能.....咁忙........

頁: 1 2 3 4 [5]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.