在A-Look佩眼鏡好唔好???
在A-Look佩眼鏡好唔好???r6{^Np&`好似幾高級咁 我自己未試過, 因為試唔o岩個款!X)W8I#q P
我去樓上鋪配, 平過a look, 款又多d 樓上鋪?係邊度有? 大巴啦
旺電對面有間, 唔係好平, 但多款
屯門英皇遵理樓上, 平, ok啦
銅鑼灣大把, 有夢工場, 金鹿樓上都有一間s(CR1S9G6g$x
自己睇下街邊傳單~ a look 都叫高級?$n CqIj
咁 gucci, prada o個d 算咩呀? MK都算高級既咪高級囉:lol: 我自己唔係好like a-look....如果唔去樓上鋪的話...去88都好好 我主觀地覺得 a-look 吾好 LO, 我ONLY 去過 88FEp1Ljc
SORRY 幫你吾到。 Eye's mate 未試過 係邊度有? 你係咪睇左a-look個代言人帶呀
頁:
[1]