娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xalonso 發表於 2007-5-7 05:04 PM

有關波boot....

[img]http://i53.photobucket.com/albums/g55/siu11035/nike_jogabonito_009.jpg[/img]我想問下圖中C.朗對ball boot(踢石屎地隻款)而加邊度仲有得賣
Z0Qzb1_Nt
U\^_ W(r'E(d@6j7`X~ [[i] Last edited by xalonso on 2007-5-7 at 05:12 PM [/i]]

勇勇 發表於 2007-5-7 05:10 PM

踢波就可以^0^ ^4]g(YmHu
如果著出街櫬衫會有d怪怪地喎=.=

f.barthez 發表於 2007-5-7 05:23 PM

有冇去過波鞋街睇下呀??
Ka](C7ZN,ca 果度咁齊都冇既話... 第二度都未必有啦.....有都未必有你既碼啦....
(Lw`2O-C8v6aK{)E 係咪?

bigfish 發表於 2007-5-7 08:29 PM

我覺得買 boot 最好買碧咸o個對, 不過當然冇人有佢技術 la

chesta 發表於 2007-5-10 07:32 PM

呢隻色斷貨好久了,
nrV0vr 不過新出o左深藍色(石地),;r1E-g7W G I8I
波鞋街有,,VH3__1C4Xb,G
我都買o左$399。g)I ]PJ_ Wo8mIHP
希望幫到你。
na.U(]~TEj btw有條魚唔識o野,
(l-gkc H/snF g~ 唔使理佢。

kakeidevil 發表於 2007-5-10 08:28 PM

我發覺踢街波既勁人多數係唔會着boot9tdt#F[QGb `
白襪仔+白飯魚果d人先勁~)[ g-xQV
如果你睇死佢你死梗!!!

FRANCISE 發表於 2007-5-10 08:45 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-5-7 08:29 PM: gr!Bo'yGB
我覺得買 boot 最好買碧咸o個對, 不過當然冇人有佢技術 la [/quote]k"BfG x6]
:confused::confused::confused:

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-11 03:02 PM

我就覺得 白襪仔+白飯魚 系初哥的象徵 哈哈, 我小學都系咁穿。
"vEka l @ Q"B'i/I 到初中 就有錢 BUY BOOT LA HAHA

20001160 發表於 2007-5-11 03:25 PM

我一開始都好似上面咁諗
M `_f([;k#H 但係我最後發覺勁人係無樣睇Iyt-y-ER4Z `
白襪仔+白飯魚 可勁可廢[$Es.BZy l
波boot一樣可勁可廢
7xU2O)YsVt6sCA 好似有d廢話= =

七星天使 發表於 2007-5-11 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]chesta[/i] at 2007-5-10 07:32 PM:
q H(aGc8G#x w 呢隻色斷貨好久了,5Sm~#lEv Cp Nf
不過新出o左深藍色(石地),L Y&M-s2t E3sX7{t
波鞋街有,C#\a;|IQ4K J
我都買o左$399。
p$};a%Lr;jk 希望幫到你。
.JR0J\p;sM btw有條魚唔識o野,
0QJ*]KNdC(dK 唔使理佢。 [/quote]3g n#i[i8z/r:Q1f.f
我買319炸=.=

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-11 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]20001160[/i] at 2007-5-11 03:25 PM:$qcSE?QOdB
我一開始都好似上面咁諗
$?+KB*mP?z o)I 但係我最後發覺勁人係無樣睇*e}'b-s%| Z f+L%M
白襪仔+白飯魚 可勁可廢2A7zg7b Q2Gq
波boot一樣可勁可廢
i4e"]'Y"k_J%n"v:h 好似有d廢話= = [/quote]
4l feh9J-O{d3{"N1N !ZM8` lc d4t;tf P7g
:agree: 最尾戈句, 夠曬中肯

chesta 發表於 2007-5-12 01:34 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-5-11 05:38 PM:0xu Q%Z2\2C Y0b
,nCeu&K{As4G~
我買319炸=.= [/quote]
!tjk+{9Q-U
gF`4lS%[9Jg.l$`+Y 你覺得對boot點?
#\7hy-W6STf-e 我之前著total 90,
d |D#HqZ fB.}O_2U 買o個時都驚著唔慣(太薄);I"M6u7O]$Z:_&SA
不過呢對著落真係幾好著,0?l[ T&u }m
又夠輕。$a!ut#k:iw1jKj
;];wfPh@u
其實boot同白飯魚,
W7O8k,K^9b"N$m 自己邊樣著得舒服咪著邊樣囉,8|ZGsw vy7t
因人而異o既o者。

waikong 發表於 2007-5-12 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-5-11 03:02 PM:
_e7|-t%?7Wn 我就覺得 白襪仔+白飯魚 系初哥的象徵 哈哈, 我小學都系咁穿。\/oiMs7t
到初中 就有錢 BUY BOOT LA HAHA [/quote]7iUQ7F6W\
有好多人係石地踼既話都係著白飯魚咋wor:D

iknow 發表於 2007-5-12 05:53 PM

對boot出果時曾經諗過買...
t2peOa qZD3i 我幾鐘意...我都想搵返...
@*ZF#K1{}P 依家著白飯魚有一大問題...
f#Q ^!h3G`'q4W.B2L 45號鞋就有d頂指...
/} x+k+GI` 46號鞋就好鬆...c4wm lrD:j8Q
所以都想買返對波boot...3j.]S@5N#sU p R
自己有對beckham白藍色果隻...
-G-yMlLmJ7Nt 但果隻著到腳痛=="

iknow 發表於 2007-5-12 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]waikong[/i] at 2007-5-12 05:13 PM:hu r v}
P$a b8p.^Q3I%s
有好多人係石地踼既話都係著白飯魚咋wor:D [/quote]T9Lw]u8kFuf$Tn,_
都唔係ga...?7~:P_QB/{~ E
依家真係唔少人著boot踢波...

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-12 07:28 PM

[quote]Originally posted by [i]waikong[/i] at 2007-5-12 05:13 PM::Z d6is4|:hm,Y6F

/G Gwl1z"\^:P{V 有好多人係石地踼既話都係著白飯魚咋wor:D [/quote]/N8G*dz#i@'?O S
gFFkT } rhi(j
YOU ARE RIGHT.*R/b]!P\#}X c
:giveup:BUT,
n(L9W[kE%R#u}w 白飯魚好傷腳啊, 保護又吾好, 都系少穿好.:tE4w k3[;{zUX\
~2]0~:M Ch
:clap:優點:
jqM;hR:yi_e;E 最廉宜7O9FaX9oW`N
最愛國
,]f(|0W8I5V ]F(_-G9y,cG0M4E6J
:P 白飯魚可以diy.2P6u&`1zv [{0p#i/frK
吾好笑我弱智. 我六年班在白飯魚 畫了 nike 和 adidas
'A){"Y2Z&LU8Iz'T j|W"L7VC `+q9y8tr
:redface:,x2mh-zF
溫馨提示:
r _ rze\%MNg 玩球類運動時,穿上防震及保護功能佳的運動鞋,更能保障安全。

kaichun88 發表於 2007-5-12 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-5-11 05:38 PM:
/DJ jb4TR5`Y"`(_ f8wqb.Q*uo-o!W:So
我買319炸=.= [/quote]
&w"xv+sO-{ 你喺邊度買

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.