有關波boot....
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g55/siu11035/nike_jogabonito_009.jpg[/img]我想問下圖中C.朗對ball boot(踢石屎地隻款)而加邊度仲有得賣[[i] Last edited by xalonso on 2007-5-7 at 05:12 PM [/i]] 踢波就可以^0^ ^4]g(YmHu
如果著出街櫬衫會有d怪怪地喎=.= 有冇去過波鞋街睇下呀??
果度咁齊都冇既話... 第二度都未必有啦.....有都未必有你既碼啦....
係咪? 我覺得買 boot 最好買碧咸o個對, 不過當然冇人有佢技術 la 呢隻色斷貨好久了,
不過新出o左深藍色(石地),;r1E-g7W G I8I
波鞋街有,,VH3_ _1C4Xb,G
我都買o左$399。g)I ]PJ_Wo8m IHP
希望幫到你。
btw有條魚唔識o野,
唔使理佢。 我發覺踢街波既勁人多數係唔會着boot9tdt#F[QGb `
白襪仔+白飯魚果d人先勁~)[ g-x QV
如果你睇死佢你死梗!!! [quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-5-7 08:29 PM: gr!Bo'yGB
我覺得買 boot 最好買碧咸o個對, 不過當然冇人有佢技術 la [/quote]k"BfG x6]
:confused::confused::confused: 我就覺得 白襪仔+白飯魚 系初哥的象徵 哈哈, 我小學都系咁穿。
到初中 就有錢 BUY BOOT LA HAHA 我一開始都好似上面咁諗
但係我最後發覺勁人係無樣睇Iyt-y-ER4Z`
白襪仔+白飯魚 可勁可廢[$Es.BZy l
波boot一樣可勁可廢
好似有d廢話= = [quote]Originally posted by [i]chesta[/i] at 2007-5-10 07:32 PM:
呢隻色斷貨好久了,5Sm~#lEvCp Nf
不過新出o左深藍色(石地),L Y&M-s2t E3sX7{t
波鞋街有,C#\a;|IQ4KJ
我都買o左$399。
希望幫到你。
btw有條魚唔識o野,
唔使理佢。 [/quote]3g n#i[ i8z/r:Q1f.f
我買319炸=.= [quote]Originally posted by [i]20001160[/i] at 2007-5-11 03:25 PM:$qcSE ?QOdB
我一開始都好似上面咁諗
但係我最後發覺勁人係無樣睇*e}'b-s%| Z f+L%M
白襪仔+白飯魚 可勁可廢2A7zg7b Q2Gq
波boot一樣可勁可廢
好似有d廢話= = [/quote]
!ZM8` lcd4t;tfP7g
:agree: 最尾戈句, 夠曬中肯 [quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-5-11 05:38 PM:0xuQ%Z2\2CY0b
,nCeu&K{As4G~
我買319炸=.= [/quote]
你覺得對boot點?
我之前著total 90,
買o個時都驚著唔慣(太薄);I"M6u7O]$Z:_&SA
不過呢對著落真係幾好著,0?l[ T&u }m
又夠輕。$a!ut#k:iw1jKj
;];wfPh@u
其實boot同白飯魚,
自己邊樣著得舒服咪著邊樣囉,8|ZGsw vy7t
因人而異o既o者。 [quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-5-11 03:02 PM:
我就覺得 白襪仔+白飯魚 系初哥的象徵 哈哈, 我小學都系咁穿。\/oiMs7t
到初中 就有錢 BUY BOOT LA HAHA [/quote]7iUQ7F6W\
有好多人係石地踼既話都係著白飯魚咋wor:D 對boot出果時曾經諗過買...
我幾鐘意...我都想搵返...
依家著白飯魚有一大問題...