娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KLF 發表於 2007-5-8 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-5-8 01:02 AM:)s:B!n+Ru^
呢二日去百佳買野,收銀都問我要唔要膠袋。... [/quote]
-U/l5@4b;r?P rTc i nP3d
唔好咁話人地啦,收銀咁問,除左環保之外仲有原因既!e$B&vjl
係百佳同惠康度買野,滿五十蚊而唔要膠袋係有回贈既!
7e.m"d6zu&c$uz,ww 每買滿五十蚊就好似有幾毫子回贈,不過華潤超市就冇!
qZ\@4F3C 收銀之所以要問,皆因佢要將回贈條數打埋落張單度啫!c']b_#z@(E
幾毫子你或者唔至在,但對好多窮人嚟講都幾有用架啦!
3cd b"Qg9^'[r&bA#a 體諒吓人啦,答一聲要唔要啫,應該唔會阻各位好耐卦!

KLF 發表於 2007-5-8 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]浪子[/i] at 2007-5-8 12:47 PM:3R,IdT]3C,C n
我都比佢煩過:mad:d3em:]|%E5f
當時兩手冇野羅住, 跟本冇可能收埋d乜環保購物袋,
db0G_qYF3v 成籃十幾件野, 當時又好累唔想講野連頭都都唔想肉,
1`5Ke+A3q G0u2C 個收銀又係咁問要唔要袋...吹佢唔漲:gun:
0]9W3s {v&G'T#M
a:C2W0],wq7? 不過收銀呢d small potato都係聽上司要求做, 火都晒氣...
!cg1_|!t$_l+t sN_d/jnI%uU
其實不如咁唔好煩...要袋每個幾毫, 唔要先出聲好過.0i \yWE
煩我答要袋:gun:答完重要收多我幾毫, 真係有d火:mad::mad::gun:.j g2s#N?LR2R
[/quote]
'l6](l's/~v Jb 2cFs7V/NkN4ch-J`
祇係每逢星期二無膠袋日至要俾,
_4H2Z*u:GTn 每膠袋收五毫子嚟作為慈善用途,$p_v:Ya
大家可以當係星期六賣旗籌款囉!
(N8vv{o 如果唔想俾就唔好係星期二去啦!

ponglun 發表於 2007-5-8 05:17 PM

而家做收銀呢類工作好慘架,一定要講足咁多句金句,如果無講俾人捉到就要收警告信,收兩次就要返屋企,咁您話人地問唔問您好呢?將心比己,為搵食幾煩都要做啦,您估人地好開心架,您一個客就話聽一次者,佢一日收百幾個客錢,即係要講百九幾次,日日講佢仲慘啦,但係為搵食無法者。
-l$M6P VX uQI 不過呢件事掉返轉頭如果佢無問您要唔要膠袋,您都可以少返佢仲乜唔問您啦。正所謂己所不欲,勿施於人,有時只要逆向思考,好多問題都好易諗通。香港人放輕鬆點吧!

a13670 發表於 2007-5-8 07:54 PM

原來e家d後生,咁易發老脾.....我去親買野,都會同d收銀講'唔該'ga,唔好以為人地打工就一定要受你氣

BBNN 發表於 2007-5-8 08:52 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-5-8 02:09 AM:(b"}y#K$sP c

&Qxx,dq!R )q d\w:K'r9P6l[ ca
不過真係好煩,問完要唔要袋,又問... [/quote]
Kv)KX2Ev 問多句,幾粒字姐,又唔係多
T:k1{ r2KW{ 有d人會唔記得架嘛,咁佢問多句,咪即係等於提醒d人UFQ%i4J({
如果唔問,一陣d人又嘈到拆天咁p5p$kE.S$pD p
可能話:"XX,我買咁多野,呢度已然有唔知幾多分喇,過左機就無得返轉頭!XX丫"

franken 發表於 2007-5-8 10:09 PM

ASPP,你真係超低能...講咁多做乜呢?
#z dT1}*H&Hr i\ 要/唔要...輕鬆...
+lq P?F 人地鬼知你身上面有無環保袋呀?A+y9O1o sJ
你去買外賣唔記得拎個環保盒唔得呀?
(iIB%Y B!Bg 唔俾你係o個d支持環保人士,但係又唔支持得晒,去得咁盡呀?,`|$X"}l9T6@ sB8k
頂...睇見你都把幾火......
w,|2tK{ 9g{kBq| v"hW
難得版主仲加你分...呢個仲奇怪......

admin 發表於 2007-5-8 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]franken[/i] at 2007-5-8 10:09 PM:
8A"X1L.PYG [ ASPP,你真係超低能...講咁多做乜呢?... [/quote]6B8e4Y~"bL5W0jo&A _

@lC~o(F 請勿使用有人生攻擊成份字眼

浪子 發表於 2007-5-8 10:58 PM

今日又去左百佳買野, 冇辦法佢獨晒市...
U:N;w |AP?o 今日冇問膠袋, 不過又問什麼易賞錢卡,
J c+gj?g$[ 而家做收銀真慘咁多野問...'nxe HSy
he iRs
去超級市場買野又要答佢d問題:gun::w+oJ^{*b
一個字"煩":gun:
(OV7Pbq z
v'f+E%C W2a9Ai b 咁攪法:fight:佢再問多幾樣野先同您收銀都得:mad:
g`rGKGMwOTS;gQ 先生上唔上和記? 即時有20元回增
`+p5VR%M:Q 先生裝唔裝收費電視? 即時有20元回曾%n`'J2qs t7qa
先生買唔買...:gun:

Tokyo2040 發表於 2007-5-8 11:08 PM

李生金句:
O(hOl0s?`
0fLzQ8s8IW]9~ [size=4]香港人呢, 要用吓腦......[/size]

franken 發表於 2007-5-9 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2007-5-8 10:43 PM:Om'_a,BMM

9XC8^9I{bA Un3yd.u:U{
請勿使用有人生攻擊成份字眼 [/quote]}:D3o^r&Y
對唔住...唔好意思

loklok117 發表於 2007-5-9 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]franken[/i] at 2007-5-9 00:39:
w%U5a'K!mg7swxR *g8F&Y `f1e0]`.u
對唔住...唔好意思 [/quote]
1R?{inN-qd@v (c1j'WK4bsH
哈哈:D
z{0p`4|2n7bo 攪到阿公都出聲:D

SUPERKANY 發表於 2007-5-9 01:19 AM

買個小小野係到吠成咁,正宗港燦,自以為是。

咖哩仔 發表於 2007-5-9 01:33 AM

haaaa~~超抵能勁搞笑囉

pp20025 發表於 2007-5-9 08:58 PM

我平時甚少出post, 但係見到你咁真係把幾火, 仲以為自己好醒tim.....RaD&u1i,X#nQ
不過都好ge, 你出個post 俾我地教訓下你

jublio 發表於 2007-5-9 09:00 PM

你咁做係十分不禮貌行為,eq低,亦看得出你不太支持環保&jkU(vSAKm
G[%^+lN$X#X t$I!]
你燥底去搵醫生,唔好亂咁話人白痴低能

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.