娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2007-5-12 12:35 PM

應屆考生進來@@"

會考都完左一大半喇..考完諗住點啊..
f$LQIJ;wb#npM 開始搵工未..我搵左一份..應該唔得..
(do D7XdWG*['y` 晏d再搵第份..你地會做d咩..係咪會搵野做?2J ns A:e3?C
定係覺得自己實升到中六..呢幾個月玩左佢@@?:jV.ylOq#r
呢個時候搵工好麻煩..d人覺得你做一陣就會唔做..5l umP4oH:c
同埋未算係中五畢業..填表唔知寫咩好-.-"

mayin 發表於 2007-5-12 12:58 PM

路過Q"z(az}4{i
我考完高考半個月都未搵到工 只係in左一份 等消息
5K!W ~Q:A 相信會考會更難搵

mycomic2005 發表於 2007-5-12 01:14 PM

你學歷應該係中五程度 , 可以搵D 侍應 , sales或補習來做~ kn*Ss~$L(}

C&_ B1i:},C#BWx"X 搵D暑期工來做下啦~ ik+|N%w O
你應該不用幫補家計 ,
8|/|'L"pw$V 搵到就當Bonus同拿經驗 (以後搵工就易D),
3hmS+zZ$V|(H 搵唔到都有搵工見工的經驗 ,
GtwB7|K&yy 不要浪費這機會 , Z2f z0y+B`Ga
現在努力過將來才不會後悔~

自由神 發表於 2007-5-12 01:28 PM

我都想搵工呀!
j p%Im j Au 不過又唔想做Sales

pigcat 發表於 2007-5-12 03:53 PM

暫時可以搵住d補習...salesperson同waiter做US C&TCqBr
Z'~,fj)p!i
講真..中五唔洗旨意有咩好搵錢ge工..*QVlPOq

'f k8U{*`\ ?FG 呢個時候個個都係咁...要捱下&C.iV a7_+@0A

j}3fg1U@ 做下d low pay ge工ga工ga la...
0^R)n#]*Lx RD
k7_BB.o*jk 我分享小小經驗..y[r;Cs

:\qb(n7\ JcD 而家市面上有好多所謂教育機構...A9` U{W*y
佢會請一大班中五生aLE l[$y {(B \
佢地會叫d中五生聽日個talk..講話係同份工有關..!o`_|gM|wv
有d會叫呢個talk做training..
7O l3jD U8v3O 其實呢個時候...
UFA*c{+TZ 你差唔多已經係佢地ge客仔...&F7X5l_c P%Y
佢不斷講個佢sell ge course有幾好..
KM:q*U|I'a,GD 其實最好你唔單止係聽...仲要幫襯埋佢..
\N!f1X7E6`^e3F 本來你明明係去返工..變左去幫襯佢...og3R;~3E P&G3i
呢d賤商人用埋d賤招去吸引人去聽...
XK?mn 講到自己個course幾好幾好..1~7F0t [+T6o
十足你去旅行團dum你買野果d咁...
{EQ:R:Y x q0S6j ^%]%}E{NI
咁都未算賤..a$v7d R'E%Q9Sbk
之後其實你做份所謂ge工..係無底薪...#v7l]t O/T P F~(p
你幫佢搵佢生意..佢先係咁耳比返d佣你...
x/|H(n;b$^,} 佢就可以義正詞嚴咁話"你幫唔到我做野..點解我要出糧比你?"$n,VL-rV6j
但其實呢個只係一個掩飾佢地賤招ge藉口...
(c u qO)tW 因為試諗下..
Y a-D%gm7ws'Wr 如果冇底薪...萬一你真係咁唔好彩...搵唔到單..真係白做wor!!^il8t|
好多時讀成萬幾至幾萬ge course...4nssV%nj#NW
人地真係想幫襯...唔會因為你三言兩語就肯lor..
SWe B},~,Uo!V!H 真係可遇不可求...
4U| qs4@Xl#z~
ww,B'D){)Hw 講返...'AP&bhiyr
諗下..間公司其實用緊d水魚做免費勞工.. R ]^e!yq-Ro
佢一定唔會蝕ge..(TP$y7D5t"V7Z
因為佢完完全全將個風險轉嫁晒係你身上.."? io| l.Yf0b
你搵到生意..佢有錢賺..佢咪分返d比你lorT*AKh M
你搵唔到生意.佢又唔洗比錢你..佢一定冇蝕ga wor!!
"BpETsB+@C-}4@ 即係話..佢咁做.佢一定賺硬啦/tUve M V)N
因為佢唔洗比任何成本就有班水魚幫佢搵生意...&{R*M5[JR5Y
而d水魚..真係車錢都蝕埋ar陰公!!!$i7a4p)fyqyEi
gXd#^w

:IB4}%Jt(i&z] 我中五時做過...做做下quite左..
9T[7o:h(G!E|EZde 中七時...比佢迫埋聽talk
7\Sir^ A CTWr 最後我好直接咁問有冇底薪..佢本來唔想講..但最後都認左..
JicGM\)Q 於是我即走...XlL+\!z

(@A&t,oN4R)Y:J0x
t2m"J6P'L(W$RF.r 所以呢d公司真係好賤.. b~1~ EQM4hg'dK
專dum d入世未深ge學生做水魚..幫佢地搵錢...
xZ0I1\LQ.p-v~ 有時仲會叫你介紹比朋友wor..L xa4H*Q7X2U
我真係冇ar..7N[rR1N5c}z*C
一來唔想賺朋友錢..
'b(M,I r%| yn 二來知道呢d野..一定唔會好似佢講得咁動聽....$l3@/V d0h-s~

M"_ R/@.I+`-d
5LGU5A6L?L(Z/gr 所以..中五生搵工要小心...
p {4_*}uMd 唔好比人搵笨..2Z2Px]$um
實實在在搵份waiter ,saleperson or clerk仲好!!:gun::gun::gun::gun:

iknow 發表於 2007-5-12 05:59 PM

考完CE 4日...
N$W k0@)jH6y^p 好悶...r,W~_r)G
應該會去吉之島做倉務...

makin 發表於 2007-5-12 09:34 PM

多謝pigcat既提點@@"我一定會小心d的了.. w4C4U/^ Y@
我搵到份便利店..18蚊一個鐘.. e1[ O;mw9`!O}
但係要返下午至夜晚..點睇..
|BKQ@q'kJ 係咪應該繼續搵呢..
Ko5_N3H+u 你地話做補習..自問唔算好勁..點幫人補..

pigcat 發表於 2007-5-12 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-5-12 09:34 PM: c1`y U?a
多謝pigcat既提點@@"我一定會小... [/quote] ZUdP6]4gBP*Y]
補小學lor
KlGIP6[q4c
)Yze\'S f"dy-l m _L5q/`d
18蚊個hour..真係少左d..A!M1?9^)h
建議你去做salesperson or waiter 或者文員..9K V'W H5@lJ ]^
我諗at least都有20蚊個hour...:haha::haha:

beach 發表於 2007-5-12 11:36 PM

小心一啲騙人的傳銷公司"DHCL"

makin 發表於 2007-5-13 12:37 AM

傳銷我都聽過老師講@@"我都無本錢..點做..
"S^4YO;[ 文員好似好難見啵..好多都要經驗..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.