應屆考生進來@@"
會考都完左一大半喇..考完諗住點啊..開始搵工未..我搵左一份..應該唔得..
晏d再搵第份..你地會做d咩..係咪會搵野做?2J nsA:e3?C
定係覺得自己實升到中六..呢幾個月玩左佢@@?:jV.ylOq#r
呢個時候搵工好麻煩..d人覺得你做一陣就會唔做..5l umP4oH:c
同埋未算係中五畢業..填表唔知寫咩好-.-" 路過Q"z(a z}4{i
我考完高考半個月都未搵到工 只係in左一份 等消息
相信會考會更難搵 你學歷應該係中五程度 , 可以搵D 侍應 , sales或補習來做~ kn*Ss~$L(}
搵D暑期工來做下啦~ ik+|N%w O
你應該不用幫補家計 ,
搵到就當Bonus同拿經驗 (以後搵工就易D),
搵唔到都有搵工見工的經驗 ,
不要浪費這機會 ,Z2f z0y+B`Ga
現在努力過將來才不會後悔~ 我都想搵工呀!
不過又唔想做Sales 暫時可以搵住d補習...salesperson同waiter做US C&TCqBr
Z'~,fj)p!i
講真..中五唔洗旨意有咩好搵錢ge工..*QVlPOq
呢個時候個個都係咁...要捱下&C.iV a7_+@0A
做下d low pay ge工ga工ga la...
我分享小小經驗..y[r;Cs
而家市面上有好多所謂教育機構...A9`U{W*y
佢會請一大班中五生