娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bt-forum 發表於 2007-5-12 09:03 PM

荃灣如心廣場拆左咩?

點解今日去仲起緊新o既? :confused:

托迪仔T 發表於 2007-5-12 09:12 PM

一直都未正式宣佈話起好....=="c){ pkM'Y%w CKR9J
何來拆左呢..

neverbe 發表於 2007-5-12 09:17 PM

拆-o-!?#nP3I#hqNS"q
q1FB+{e(jm F
我f.2見佢起...起到我依家讀完f.7都未起完
J$d)e1e&wF ` 要拆要幾大工程-o-”????

head 發表於 2007-5-12 09:18 PM

你無睇電視嗎???     佢開始賣廣告    如~心~廣~場

邪x 發表於 2007-5-12 09:40 PM

以我所知佢之前係拆過一次.....好似係個時政府唔批佢起一百層...IcC?9x
咁佢又拆過又起過............!

bt-forum 發表於 2007-5-12 10:44 PM

[quote]Originally posted by [i]邪x[/i] at 2007-5-12 09:40 PM:
{(p]/UZ1qW)FN3O4P@ 以我所知佢之前係拆過一次.....好似係個時政府唔批佢起一百層...'EbZ$?A2A%u4by
咁佢又拆過又起過............! [/quote]
1|8I#A1f:dI+?
Be(P ^9{.t%t*J;L 4l%I$l0?A;]a
咁即係如心廣場從未正式開啟過?

athome 發表於 2007-5-13 02:11 AM

樓主今日去青協!?

寇少帥 發表於 2007-5-13 09:05 AM

上個月去仲起緊 ... = ='''

creep 發表於 2007-5-13 12:31 PM

但有個巴士總站叫如心廣場喎,係咪就係o係附近呀?

ronald711 發表於 2007-5-13 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]creep[/i] at 2007-5-13 12:31 PM:
fD WZfo 但有個巴士總站叫如心廣場喎,係咪就係o係附近呀? [/quote]
?"R&C{,[
(uV8v w&t-s!]G 直情係果度~~~:)

光哥 發表於 2007-5-13 02:33 PM

我連有個樣野都唔知-口-

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.