荃灣如心廣場拆左咩?
點解今日去仲起緊新o既? :confused: 一直都未正式宣佈話起好....=="c){ pkM'Y%w CKR9J何來拆左呢.. 拆-o-!?#nP3I#hqNS"q
q1FB+{e(jm F
我f.2見佢起...起到我依家讀完f.7都未起完
要拆要幾大工程-o-”???? 你無睇電視嗎??? 佢開始賣廣告 如~心~廣~場 以我所知佢之前係拆過一次.....好似係個時政府唔批佢起一百層...I cC?9x
咁佢又拆過又起過............! [quote]Originally posted by [i]邪x[/i] at 2007-5-12 09:40 PM:
以我所知佢之前係拆過一次.....好似係個時政府唔批佢起一百層...'EbZ$?A2A%u4by
咁佢又拆過又起過............! [/quote]
4l%I$l0?A;]a
咁即係如心廣場從未正式開啟過? 樓主今日去青協!? 上個月去仲起緊 ... = =''' 但有個巴士總站叫如心廣場喎,係咪就係o係附近呀? [quote]Originally posted by [i]creep[/i] at 2007-5-13 12:31 PM:
但有個巴士總站叫如心廣場喎,係咪就係o係附近呀? [/quote]
直情係果度~~~:) 我連有個樣野都唔知-口-
頁:
[1]