娛樂滿紛 26FUN's Archiver

toro 發表於 2007-5-12 11:02 PM

【溏心金句】嚟緊又有新嘢

早兩日阿琴開始扮話抑鬱,去到醫院又跪又剩,司祺姐挑通眼眉,玩鳩佢一味講大家好朋友,唔比返屋企。k)B;yE3y _E|5g

6R |8MY"xl2u+I 頭先睇廣告,阿琴果然係扮嘢。仲聽到司祺姐又嚟一句:耳聽三分假,眼看未為真
E ~6^g"k @g O9SR
1vsn8|3xu 下個禮拜記得睇呀大家:clap::clap:

aspiderman 發表於 2007-5-13 12:32 AM

yes, so funny

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-13 09:08 AM

娛樂滿紛 中名人的 金句 7y.q"Y2_.m"H w9g
比起 "_ Y9R VF4L%GJ h\'{
溏心金句 2W%s'?(y-l
正多了 XD

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.